Hei sinä varattu Nainen, Etsin juuri sinua meilikaveriksi, iältäsi voit olla 45-70 vuotta, itse olen 63v. elätkö avioliitossa/parisuhteessa "yksin". Kumppanisi ei välitä sinusta, tunnet että olet pelkkää ilmaa. Jos tunnet näin vastaa miehelle joka on tässä tilanteessa. Asun päijät-hämeessä jyväskylän kupeessa. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia, jopa arkojankin vaikka erotiikastakin, voisimme kenties tavatakin. Odotan yhteyden ottoasi. Vastaa osoite on [email protected]
Meilikaveria
Anonyymi
1
856
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla monta hakua, mitähän haet oikeestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297