YLE tänään

Anonyymi

Koronavirus
Koronatilanne on kääntynyt huonompaan suuntaan: tartuntamäärät kasvussa ja rokotustahti hiipunut
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos sekä sosiaali- ja terveysministeriö kävivät epidemian tilannetta läpi tiedotustilaisuudessa.

Koronapassi
Koronapassin käyttö voi laajentua työpaikoille – katso tästä, voiko vartija käännyttää rokottamattomat pois
Ravintola Rymy-Eetun ovella portieeri Erno Konttinen tarkastaa koronapasseja Helsingissä.

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusimmat koronatiedot Uudellamaalla:

HUS nostanut valmiustilaansa, pk-seudun koronaryhmä haluaa tiukempia ravintolarajoituksia, ministerit huolissaan koronatilanteesta

• Anonyymi

Koronarokote aiheuttaa ihmisille harhaanjohtavan turvallisuuden tunteen ja ihmiset alkavat käyttäytymään väärällä tavalla.

Rokote ei mahdollista täysin normaalia elämää. Virus voi tarttua rokotuksesta huolimatta. Rokote vähentää vain vakavasti sairastumisen mahdollisuutta, kunnes rokotuksen teho hiipuu. Sitten ollaan taas lähtökuopissa.

Paluuta normaaliin ei todennäköisesti ole, ennen kuin maailman väkiluku on niin pieni, että lähin naapuri on kilometrien päässä, tai että keksitään pysyvä lääkitys, joka taltuttaa ja tuhoaa viruksen kokonaan.

• Anonyymi

Lauantain YLE:

KORONAVIRUS
        Rokotteen teho, maskisuositukset, kasvavat tartuntaluvut – koronatilanteen monimutkaisuus hämmentää, tässä kahdeksan kysymystä ja vastausta
        Vaikka koko väestö olisi tuplarokotettu, osa saa silti koronan vakavan tautimuodon. Kolmas rokote toisi lisäsuojaa, mutta vielä ei ole varmaa, rokotetaanko muita kuin riskiryhmiä kolmannen kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauantain YLE:

KORONAVIRUS
        Rokotteen teho, maskisuositukset, kasvavat tartuntaluvut – koronatilanteen monimutkaisuus hämmentää, tässä kahdeksan kysymystä ja vastausta
        Vaikka koko väestö olisi tuplarokotettu, osa saa silti koronan vakavan tautimuodon. Kolmas rokote toisi lisäsuojaa, mutta vielä ei ole varmaa, rokotetaanko muita kuin riskiryhmiä kolmannen kerran.

Tottakai on rokotettava!, koulussa olevat ja työikäiset ennen kaikkia muita!!!

Tämä on varmaan kaikkien mielipide!

• Anonyymi

Muustakin puhutaan kuin KORONASTA!

Elinkeinoministeri Lintilä uskoo Vaasan akkutehtaaseen, vaikka brittikumppani vetäytyy. ”Hanke viivästyy, mutta nyt seuraava yrittäjä pääsee val..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe