Kiertävät terveystarkastukset ja kampanjat. Mielipide sitten vain. Älkää pahastuko. Hyvällä asialla. Työmaa on täysin väärä paikka terveystarkastukselle. Tein samat vipstaakkelit itselleni kotona. Paremmin tuloksin. Työkalut taskussa ja raskaat työvaatteet niskassa paino näytti 7kg enemmän kuin kotona. Naiselle (tosin lihaksikkaalle) se oli ihan hirveän nöyryyttävää.
Verenpaine oli täysin viitearvon sisällä kotona mitattuna eikä siellä kiireen ja paskan keskellä. Vyötärö 4 senttiä kapeampi.
Tää ukko joka sairaanhoitajaksi itseään nimitti ei edes kysynyt perheestä ja lapsista. Teki oletuksen, että mulla on lapsia, kun olenhan 30 :D Helvetin epäammattimaista. Loukkaavaa ja nöyryyttävää.
Olen laittamassa liittoon palautetta.
Ainoa hyvä asia oli, että toki sain motivaatiota kohentaa elämäntapoja siltikin hieman eli palata kohti normaalia minää.. Nyt jo painoa lähtenyt 5 kiloa plus 7kg, kun kotona mitataan paino alasti. Eli aika helvetisti 😂
Itse tiedän kokemuksella parhaiten pitkällä urheilutaustalla miten kuntoa kohotetaan ja miten syödään. Sitä ei kukaan sokeritautisen näkönen vanha höpönassu tiedä.
Paska kokemus. Olen pahoillani, koska joudun olemaan rehellinen.
Rakennusliiton
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918485
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978133Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736190- 145653
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585248En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234285Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54100- 384053
- 373849
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..623720