Rakennusliiton

Anonyymi

Kiertävät terveystarkastukset ja kampanjat. Mielipide sitten vain. Älkää pahastuko. Hyvällä asialla. Työmaa on täysin väärä paikka terveystarkastukselle. Tein samat vipstaakkelit itselleni kotona. Paremmin tuloksin. Työkalut taskussa ja raskaat työvaatteet niskassa paino näytti 7kg enemmän kuin kotona. Naiselle (tosin lihaksikkaalle) se oli ihan hirveän nöyryyttävää.
Verenpaine oli täysin viitearvon sisällä kotona mitattuna eikä siellä kiireen ja paskan keskellä. Vyötärö 4 senttiä kapeampi.
Tää ukko joka sairaanhoitajaksi itseään nimitti ei edes kysynyt perheestä ja lapsista. Teki oletuksen, että mulla on lapsia, kun olenhan 30 :D Helvetin epäammattimaista. Loukkaavaa ja nöyryyttävää.
Olen laittamassa liittoon palautetta.

Ainoa hyvä asia oli, että toki sain motivaatiota kohentaa elämäntapoja siltikin hieman eli palata kohti normaalia minää.. Nyt jo painoa lähtenyt 5 kiloa plus 7kg, kun kotona mitataan paino alasti. Eli aika helvetisti 😂
Itse tiedän kokemuksella parhaiten pitkällä urheilutaustalla miten kuntoa kohotetaan ja miten syödään. Sitä ei kukaan sokeritautisen näkönen vanha höpönassu tiedä.

Paska kokemus. Olen pahoillani, koska joudun olemaan rehellinen.

0

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
        Ikävä
        88
        983
      2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
        Ikävä
        55
        712
      3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
        Savonlinna
        35
        604
      4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
        Ähtäri
        39
        536
      5. On ikävä sua

Muru.
        Ikävä
        31
        459
      6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
        Ikävä
        48
        438
      7. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
        Ikävä
        34
        437
      8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
        Ikävä
        41
        419
      9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
        Kemijärvi
        25
        418
      10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
        Ikävä
        14
        411
      Aihe