Rakennusliiton

Anonyymi

Kiertävät terveystarkastukset ja kampanjat. Mielipide sitten vain. Älkää pahastuko. Hyvällä asialla. Työmaa on täysin väärä paikka terveystarkastukselle. Tein samat vipstaakkelit itselleni kotona. Paremmin tuloksin. Työkalut taskussa ja raskaat työvaatteet niskassa paino näytti 7kg enemmän kuin kotona. Naiselle (tosin lihaksikkaalle) se oli ihan hirveän nöyryyttävää.
Verenpaine oli täysin viitearvon sisällä kotona mitattuna eikä siellä kiireen ja paskan keskellä. Vyötärö 4 senttiä kapeampi.
Tää ukko joka sairaanhoitajaksi itseään nimitti ei edes kysynyt perheestä ja lapsista. Teki oletuksen, että mulla on lapsia, kun olenhan 30 :D Helvetin epäammattimaista. Loukkaavaa ja nöyryyttävää.
Olen laittamassa liittoon palautetta.

Ainoa hyvä asia oli, että toki sain motivaatiota kohentaa elämäntapoja siltikin hieman eli palata kohti normaalia minää.. Nyt jo painoa lähtenyt 5 kiloa plus 7kg, kun kotona mitataan paino alasti. Eli aika helvetisti 😂
Itse tiedän kokemuksella parhaiten pitkällä urheilutaustalla miten kuntoa kohotetaan ja miten syödään. Sitä ei kukaan sokeritautisen näkönen vanha höpönassu tiedä.

Paska kokemus. Olen pahoillani, koska joudun olemaan rehellinen.

0

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
        NATO
        716
        3425
      2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
        Maailman menoa
        383
        3167
      3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        78
        2999
      4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        36
        2829
      5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
        Ikävä
        58
        2328
      6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
        Ikävä
        49
        1999
      7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
        Ikävä
        94
        1944
      8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
        Ikävä
        14
        1859
      9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        18
        1849
      10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
        Ikävä
        57
        1739
      Aihe