Projisointi

Näkeminen suuntautuu aina ulospäin. Jos ajatuksesi olisivat sinun omiasi, silloin tekemäsi ajattelujärjestelmä pysyisi ikuisesti pimeänä. Ajatuksilla, jotka Jumalan Poika laajentaa tai projisoi, on kaikki voima, jonka hän itse niille antaa. Jumalan kanssa yhdessä ajattelemat ajatukset ovat hänen (Pojan) uskomusten ulottumattomissa, mutta hänen omat ajatuksensa ovat hänen (Pojan) uskomuksiaan. Niiden perusteella, eikä suinkaan totuuden perusteella, Poika valitsee milloin puolustautua ja milloin rakastaa. Näitä uskomuksia ei oteta häneltä pois. Mutta Poika voi itse luopua uskomuksistaan, sillä niiden kumoamisen Lähde on hänessä itsessään. Mikään täällä maailmassa ei opeta hänelle, että maailman logiikka on totaalisen mielenvikaista, eikä johda mihinkään. Kuitenkin hänessä, joka tämän mielenvikaisen logiikan teki, on Joku joka tietää, ettei se johda mihinkään, sillä Hän tietää kaiken.
(T-14.I.3:1-9)

2

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys Enkelipallolle.

Haluatko saada aikaan keskustelua vaan vain tarjota tekstejä luettavaksi. Täällä ei tunnu oikein olevan porukkaa joka haluaisi keskustella. Tai sitten keskustelisivat ihan eri aiheesta.

• Projisointi

lainaus tuosta ylläolevasta:
      "Poika laajentaa tai projisoi, on kaikki voima, jonka hän itse niille antaa. Jumalan kanssa yhdessä ajattelemat ajatukset ovat hänen (Pojan) uskomusten ulottumattomissa,"

Näiiläkin sivuilla on ajatuksia jotka ovat kunkin yksityisiä, erllisiä kummallisia mutta sanojilleen tärkeitä ja sitä vaikuttavampia minkä räikeämpä - siis heille itselleen. Voimaa on senverran kuin kirjoittaja -itse - niihin panostaa
      Sensijaan Jumalan eli Rakkauden kanssa yhdessä ajateltu sisältää koko Kaikkeuden Luojan voiman.
      Vaikutukset näkyvät siellä missä Rakkaus saa jalansijaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135