Näkeminen suuntautuu aina ulospäin. Jos ajatuksesi olisivat sinun omiasi, silloin tekemäsi ajattelujärjestelmä pysyisi ikuisesti pimeänä. Ajatuksilla, jotka Jumalan Poika laajentaa tai projisoi, on kaikki voima, jonka hän itse niille antaa. Jumalan kanssa yhdessä ajattelemat ajatukset ovat hänen (Pojan) uskomusten ulottumattomissa, mutta hänen omat ajatuksensa ovat hänen (Pojan) uskomuksiaan. Niiden perusteella, eikä suinkaan totuuden perusteella, Poika valitsee milloin puolustautua ja milloin rakastaa. Näitä uskomuksia ei oteta häneltä pois. Mutta Poika voi itse luopua uskomuksistaan, sillä niiden kumoamisen Lähde on hänessä itsessään. Mikään täällä maailmassa ei opeta hänelle, että maailman logiikka on totaalisen mielenvikaista, eikä johda mihinkään. Kuitenkin hänessä, joka tämän mielenvikaisen logiikan teki, on Joku joka tietää, ettei se johda mihinkään, sillä Hän tietää kaiken.
(T-14.I.3:1-9)
Projisointi
2
1280
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys Enkelipallolle.
Haluatko saada aikaan keskustelua vaan vain tarjota tekstejä luettavaksi. Täällä ei tunnu oikein olevan porukkaa joka haluaisi keskustella. Tai sitten keskustelisivat ihan eri aiheesta. Projisointi
lainaus tuosta ylläolevasta:
"Poika laajentaa tai projisoi, on kaikki voima, jonka hän itse niille antaa. Jumalan kanssa yhdessä ajattelemat ajatukset ovat hänen (Pojan) uskomusten ulottumattomissa,"
Näiiläkin sivuilla on ajatuksia jotka ovat kunkin yksityisiä, erllisiä kummallisia mutta sanojilleen tärkeitä ja sitä vaikuttavampia minkä räikeämpä - siis heille itselleen. Voimaa on senverran kuin kirjoittaja -itse - niihin panostaa
Sensijaan Jumalan eli Rakkauden kanssa yhdessä ajateltu sisältää koko Kaikkeuden Luojan voiman.
Vaikutukset näkyvät siellä missä Rakkaus saa jalansijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623