Näkeminen suuntautuu aina ulospäin. Jos ajatuksesi olisivat sinun omiasi, silloin tekemäsi ajattelujärjestelmä pysyisi ikuisesti pimeänä. Ajatuksilla, jotka Jumalan Poika laajentaa tai projisoi, on kaikki voima, jonka hän itse niille antaa. Jumalan kanssa yhdessä ajattelemat ajatukset ovat hänen (Pojan) uskomusten ulottumattomissa, mutta hänen omat ajatuksensa ovat hänen (Pojan) uskomuksiaan. Niiden perusteella, eikä suinkaan totuuden perusteella, Poika valitsee milloin puolustautua ja milloin rakastaa. Näitä uskomuksia ei oteta häneltä pois. Mutta Poika voi itse luopua uskomuksistaan, sillä niiden kumoamisen Lähde on hänessä itsessään. Mikään täällä maailmassa ei opeta hänelle, että maailman logiikka on totaalisen mielenvikaista, eikä johda mihinkään. Kuitenkin hänessä, joka tämän mielenvikaisen logiikan teki, on Joku joka tietää, ettei se johda mihinkään, sillä Hän tietää kaiken.
(T-14.I.3:1-9)
Projisointi
2
1607
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kysymys Enkelipallolle.
Haluatko saada aikaan keskustelua vaan vain tarjota tekstejä luettavaksi. Täällä ei tunnu oikein olevan porukkaa joka haluaisi keskustella. Tai sitten keskustelisivat ihan eri aiheesta. Projisointi
lainaus tuosta ylläolevasta:
"Poika laajentaa tai projisoi, on kaikki voima, jonka hän itse niille antaa. Jumalan kanssa yhdessä ajattelemat ajatukset ovat hänen (Pojan) uskomusten ulottumattomissa,"
Näiiläkin sivuilla on ajatuksia jotka ovat kunkin yksityisiä, erllisiä kummallisia mutta sanojilleen tärkeitä ja sitä vaikuttavampia minkä räikeämpä - siis heille itselleen. Voimaa on senverran kuin kirjoittaja -itse - niihin panostaa
Sensijaan Jumalan eli Rakkauden kanssa yhdessä ajateltu sisältää koko Kaikkeuden Luojan voiman.
Vaikutukset näkyvät siellä missä Rakkaus saa jalansijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm65899- 53893
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39819Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21624- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää43497Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481- 37468