Älä ainakaan maksa turhaan tälle liitolle jäsenmaksuja. Se vie sulta kaiken. Viimeistä senttiä myöten. Ei mitään hyötyä koko liitosta. Kyllä niille raha ainakin kelpaa. Mieli tekisi laittaa nimiä ruutuun, mutta jääköön nyt.
Tää oli vaan ihan vakava varoituksen sana. Maksatte turhasta. Liitto ei ole se, joka maksaa ansiosidonnaisen, jos niin luulette. Näin minäkin hölmö luulin, ennenkuin otin asioista selvää.
Sähköliiton jäsenmaksut.
34
266
Vastaukset
- Anonyymi
Noin hölmö pitäisi laittaa sähkötuoliin vaikka hyvän sähkön tuhlaustahan se olisi.
- Anonyymi
Revi siitä!!
- Anonyymi
Jos ÄO on pienempi, kuin kengän koko, ei pitäisi kommentoida tietämättömänä asioita.....
- Anonyymi
Noo? Tuletko pitämään mua kädestä kiinni, jos se olis mun viimeinen toive?? Kerroppa...?
- Anonyymi
Työttömyysetuuksien rahoituksesta on säädetty oma laki (555/1998). Lain mukaan valtio rahoittaa palkansaajan ansiopäivärahasta perusosan, työttömyyskassat 5,5 % ja työttömyysvakuutusrahasto (TVR) loput. Lomautusajalta ja lisäpäiviltä maksettavien ansiopäivärahojen rahoitukseen valtio ei osallistu. Näissä tilanteissa työttömyysvakuutusrahaston osuus on valtion osuuden verran suurempi.
- Anonyymi
Työttömyysvakuutusrahasto kerää rahat omaan osuuteensa työntekijöiltä ja työnantajilta. Työttömyysvakuutusmaksuina kerättävät rahat riippuvat palkkasummasta. Tänä vuonna työnantajan maksuprosentti on ollut 0,65 % ja palkkasummarajan (2 083 500 €) ylittävältä osalta 2,60 %. Palkansaajan maksuprosentti on 1,90 %.
Työttömyyskassan osuus on 5,5 %. Kassan vastuulla oleva euromäärä riippuu etuusmenoista. Menoihin vaikuttaa kassan jäsenistön työttömyysaste. Käytännössä menoihin vaikuttaa maksettujen päivien määrä ja ansiopäivärahojen suuruus. Kassan pitää asettaa jäsenmaksunsa sellaiseksi, että sillä voidaan kassan osuus päivärahoista hoitaa.- Anonyymi
Lässyn mässyn..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn mässyn..
Maksoin noin 15 tuhannen hintaisen auton ihan turhaan. Mieti sitä äijä:!!! Jos yleensä osaat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn mässyn..
Osaatko lukea.??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko lukea.??
lässytilänkyti. Kiinnostaa ihan hemmetisti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lässytilänkyti. Kiinnostaa ihan hemmetisti..
Voi hemmetti, et oot tyhmä... Sääliks käy sunlaisias... Mut teitä tarvitaan, ei tää yhteeiskunta muuten pyöris. Mietipä sitä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hemmetti, et oot tyhmä... Sääliks käy sunlaisias... Mut teitä tarvitaan, ei tää yhteeiskunta muuten pyöris. Mietipä sitä!!
Älä turhaan sääli enemmän minulla on toimivia aivosoluja ja pätäkkää kuin sinulla. Kohdista sääli itseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä turhaan sääli enemmän minulla on toimivia aivosoluja ja pätäkkää kuin sinulla. Kohdista sääli itseesi.
Sulla on aivot turvonnu herneen kokoseks... Ja siitä pätäkästä en olis ihan niin varma.. Edelleenkin käy poikaa sääliks.....
- Anonyymi
Liity YTK:hon. Saat saman ansiosidonnaisen jos jäät työttömäksi. Ainakin mun kohdalla kaikki on sujunut mutkattomasti.
- Anonyymi
Jälkiviisaus on sitä parasta viisautta. Turha rypistellä enää, kun paskat on jo housussa. Olispa ollu yhtä viisas aikoinaan, mutta tyhmä kun on....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkiviisaus on sitä parasta viisautta. Turha rypistellä enää, kun paskat on jo housussa. Olispa ollu yhtä viisas aikoinaan, mutta tyhmä kun on....
Tyhmä olet yhä, johan sen huomaa jutuistakin. Tieto saattaa kuupassa lisääntyä ajan mittaan mutta perustyperyyttä et korjaa millään. betalast?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä olet yhä, johan sen huomaa jutuistakin. Tieto saattaa kuupassa lisääntyä ajan mittaan mutta perustyperyyttä et korjaa millään. betalast?
Korjaa, jos missä olen väärässä. Tieto on faktaa. Ota sinäkin selvää asioista, äläkä huutele laidan takaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mikä asiassa on huuhaata. Kerroppa se meille kaikille lukijoille! Sit olet jotenkin uskottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisen sanonnan "missähän olit piilossa, kun järkeä jaettiin"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisen sanonnan "missähän olit piilossa, kun järkeä jaettiin"?
Älä itke, ruma lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö hanaani niin piristyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riittäny poijalla rahkeet. Puhuu paskaa vaan täällä miesten seassa. Sääliks käy edelleen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö hanaani niin piristyt.
Vai hanaani.. Millanenhan se mahtaa olla..? Tuo jo kertoo ÄO:si, jos nyt satut tietämään, mitä se tarkoittaa...!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mikä asiassa on huuhaata. Kerroppa se meille kaikille lukijoille! Sit olet jotenkin uskottava.
Ei löydy miestä kertomaan, mikä valhetta, joten sinun juttujas on turha noteerata. Paskan ja valheen puhuja vaan siellä.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tapana pyyhkiä, kun käyn paskalla.. Pyyhihän sinäkin suusi.. Hih. Porukka nauraa sulle!! "nauraa" Ps.niin tehdään aina, kun puhutaan paskaa.. Koskee vatsaan nauru ja sun tyhmyys, nyt lopetettava... Onnenks maalimassa on sunlaisias olentoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mokasta voi aina ottaa opikseen. Tuskin olet loppuikääsi ilman töitä. Kun saat töitä, eroa saman tien sähköliitosta, lopeta ay-porsaiden lihottaminen ja liity YTK:hon.
- Anonyymi
Sinua ei noteeraa enää kukaan.. Huulet liikkuu, mutta asiaa sieltä ei tule. Turhaa lässytystä vaan, mun lapsetkin on uskottavampia, kuin sinä... On olemassa terapiaa.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei noteeraa enää kukaan.. Huulet liikkuu, mutta asiaa sieltä ei tule. Turhaa lässytystä vaan, mun lapsetkin on uskottavampia, kuin sinä... On olemassa terapiaa.........
Toivottavasti paskatykit eivät ole yhtä hölmöjä kuin sinä. Tai kahelimpia mutta todennäköisesti niin on koska pazka kasvattaja geenit.
- Anonyymi
MINÄ en maksa mistään.
167-176- Anonyymi
Et tietenkään. Milläs sinä mistään maksaisitkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkään. Milläs sinä mistään maksaisitkaan?
Kela siirtää rahaa tilille ja helen sähköä pistorasiaan.
- Anonyymi
Saispa muhamettilaisen sähkömiehen piuhaa pistorasiaan.
67w seniili eläkeläisämmä - Anonyymi
Betalast, paskiainen?
- Anonyymi
Turha liitto kyseessä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709