epävarma mun painosta

Anonyymi

oon siis 14v, 152,5cm ja 62kg ja oon kattonu vaik kuin mont painoindeksi laskurii netist ja kaikkie niitte mukaa oon normaali painonen. Ja mulla ei sillee oo ylimääräst läskii vaa jonku verran lihasta. Mut suurin syy miks oon epävarma mun painosta on se et mun kaverit(noin mun pitunen ja vähä alle 170cm) puhuu koulus koko aja "en haluu nähä mun painoo terveystarkastukses, mieti jos oon joku yli 60kg! jos oisin pitäis alkaa laihduttaa ku oon jo nyt läski. Ne ei toki tiiä mun painoo mut ne kai olettaa et painan alle 60 kg ku oon lyhyin. Ja ne samat kaverit ihmettelee miks en haluu syyä aina... oon miettiny et voisin seuraaval kerral sanoo niil suoraa et painan yli 60kg mut pelkään et ne suuttuis jotenki. Oon välil sanonu ettei paino kerro kaikkee ja se riippuu iha onks se lihast vai läskii mut ne vaa vastaa siihe "nii mut silti se ois kauheet olla yli 62kg". Nii mitä voisin tehä ku mua alkaa sit aina ahistaa kun ne puhuu noin?

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kuuntele niitä tai sano, että niiden puheet on ahdistavia. Paino ei kerro loppupeleissä paljoa mitään siitä kuinka terve joku on, ellet paina tyyliin 150cm pituisena yli 100kiloa, olematta painonostaja. Painoon vaikuttaa niin monet asiat, että sillä ei yksinään ole mitään merkitystä.

• Paino kertoo paljon terveydestä ja hyvinvoinnista. Älä lähetä tälläistä disinformaatiota nuorten palstalla.

• Anonyymi

Paino voi olla ja on mitä vaan luusta läskiin, katso mielummin peilikuvaa ja jos esim. terveydenhoitaja on suositellut painon tarkkailua, niin sitten terveellisempi syöminen, enemmän liikuntaa jne. Ja älä välitä kavereiden puheista, ne vaan ei oo sinut itsensä kanssa jos puhuu painostaan noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe