Toyota tienaa 7541 euroa sekunnissa

Anonyymi

Uusi tutkimus paljastaa, kuinka paljon maailman suurimmat automerkit tienaavat joka tunti, minuutti ja sekunti – huippuvalmistaja tienaa 27,1 miljoonaa euroa tunnissa. Uswitchin autovakuutusasiantuntijat tarkastelivat kunkin automerkin vuosituottoa vuosina 2016-2020 ja vuonna 2020 tehtyjen automyyntien määrää paljastaakseen maailman eniten ansaitsevat automerkit.

Ykkössijalla on Toyota-konserni. Ryhmä tienasi vuonna 2020 uskomattomat 238 miljardia euroa, mikä teki siitä yhden maailman suurimmista autoyrityksistä. Luotettavuudestaan ​​ja kohtuuhintaisuudestaan ​​tunnetun Toyotan tulot ovat 27,1 miljoonaa euroa tunnissa, 452 464 euroa minuutissa ja 7 541 € joka sekunti!

7

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jeniäkään et tuosta saa omaan taskuusi.

• Anonyymi

Kävin Toyota-liikkeessä, oli hienoja ja edistyksellisiä uusia malleja. Toyota-myyjä jutteli mukavia ja tarjosi kahvia ja pullaa sekä keksejä, taidan mennä maanantaina uudestaan ja tilata uuden Hybridi Toyotan.

• Anonyymi

Joo kyllä niistä kaikista Toyotan malleista näkee heti, että jokainen tuottaa paljon voittoa. Niin on halvalla tehty.

Ettekö ymmärrä että se ei ole mikään kuluttajan etu jos valmistaja tuottaa suuret määrät voittoa.

Kukahan sen voiton maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä niistä kaikista Toyotan malleista näkee heti, että jokainen tuottaa paljon voittoa. Niin on halvalla tehty.

Ettekö ymmärrä että se ei ole mikään kuluttajan etu jos valmistaja tuottaa suuret määrät voittoa.

Kukahan sen voiton maksaa?

Aivan, autoja halpuutetaan kokoajan ja hinnat nousee meillä järjettömyyksiin, mutta hulluja riittää. Muualla päin Toyota on suhteessa muihin paljon halvempia, mutta meillä ollaan kehitetty panttimaksu jolla papat pidetään koukussa kun höpöt luulevat saavansa hyvän hyvityksen vanhasta, vaikka ovat sen osittain jo itse maksaneet pantissa ja luokkansa kalleimmassa huollossa.

• Anonyymi

Sulla on varmaankin linkkiä juttuun ja korkeakoulut taloudesta käytynä?

• Anonyymi

Yaris Suomi 20 000€ . Yaris Viro 15 000€ . Muissa Tojotamalleissa hintaero euroissa vielä suurempi. Varmaan osaat Virosta Tojotien hinnat katsoa ilman minun linkkejä. Ei vaan Tojota kiinnosta. Tuo" itselataava" on parin vuoden päästä vähän mustaanpekkaan verrattava, kukaan ei halua sen omaan käteen jäävän !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yaris Suomi 20 000€ . Yaris Viro 15 000€ . Muissa Tojotamalleissa hintaero euroissa vielä suurempi. Varmaan osaat Virosta Tojotien hinnat katsoa ilman minun linkkejä. Ei vaan Tojota kiinnosta. Tuo" itselataava" on parin vuoden päästä vähän mustaanpekkaan verrattava, kukaan ei halua sen omaan käteen jäävän !

Lisäksi Virossa ja muualla Euroopassa monissa maissa Toyotan takuu on 150tkm/5 vuotta.

Suomen maahantuoja on säästänyt siinäkin, että takuu on lyhyempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3829
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3456
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3310
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2618
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1486
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1094
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1090
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1046
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1006
    Aihe