Vakoiletteko ikinä sisaruksianne tai vanhempianne?

Anonyymi

Mä tykkään vakoilla äitiä ja isää jättämällä kännykän äänittämään mitä he puhuvat mun selkäni takana ja joskus olen saanut todella hyvää informaatiota etukäteen asioista jotka ovat olleet minun kannaltani hyviä tai huonoja ja olen osannut varautua näin hyvin etukäteen. Parasta o että saan kuulla usein koska isä ja äiti lähtee jonnekin menee sillä välin ku oon koulussa ja voin tulla sit kotiin viettää aikaa ruokiksella kun tiedän vanhemmilla olevan menoa muualla eivätkä oo tulossa kotiin.

5

1711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka ei niin tekisi? Kyllä minuakin kiinnostaa mitä mutsi ja faija puhuu musta ku en oo paikalla ja mä joskus oon salakuunnellut iltaisin olohuoneen oven takana kun he ovat katsoneet telkkaa ja puhuneet musta

    • Juu oon 14v ja mulla on lievä kehitys vamma

      • Anonyymi

        Uteliaisuuteen ei tarvi kehitysvamma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uteliaisuuteen ei tarvi kehitysvamma

        En tiedä mutta minulla kehitys ongelma vamma en tiedä miksi puhut etten olisi utelias kyllä minä olen. Katson välillä vilkaisen tai kuuntelen kun vanhemmat seksi.


    • Anonyymi

      Mä vakoilin joskus pienenä sellaisen polttopuupinon takana kun äiti ja isä puhui ja he puhuivat että meidän reissu Linnanmäelle peruuntuu isän jonkin jutun takia ja miettivät miten kertoisivat asian mulle ja siskolleni. mä sain sielä puupinon takana kauheen itkupotkuraivarin ja muistaakseni heitin äitiä ja isää pehmopallolla ja juoksin pihalle kertomaan siskolleni ja sitten me kumpikin saatiin raivarit ja mentiin huutaa äidille ja isälle😂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe