Hyrynsalmelaisten työmatkat

Anonyymi

Missä te muut kanssa toverit käytte töissä päin? Minä kuhmossa sen 100km työ ajoa. Eli 200km päivässä. Missä te muut kajaanissa 70km päässä suomussalmi 40km ristijärvellä sen 25km päässä tai niinkun minä kuhmossa sen 100km päässä. Huh huh mitä työmatkoja.

26

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä yli tuhat kilometriä viikossa työajuja.

    • Anonyymi

      Paikalliset marjan poimijat ei käy töissä. Kun ei marjanpoimijoista ole kunnon töihin

    • Anonyymi

      Kyllä siinä löpö palaa.

    • Anonyymi

      Mulla työmatkaa vähän yli kajaanin ja nyt kun kattoo bensan hintaa tossa tebiksellä se on yli 2€ litra eli kyllä nää työmatkat alkaa pyytää leipää jo 🧐

      • Anonyymi

        Taiat kulkee hevosella jos leipää pyytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiat kulkee hevosella jos leipää pyytää.

        Siellä moottorin sisällä on ne hevoset eli ne kuuluisat hevosvoimat. Tiedä onko siellä 136hv toyoda vai 500hv sportti tykki😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Toveri hyvä, elä osta polttoainetta tebloidilta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toveri hyvä, elä osta polttoainetta tebloidilta...

        Lukoilin omistaa venäjän pojat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukoilin omistaa venäjän pojat

        Lukoilin oligarkit tarjoo yleensä kaiken edullisen hinnan bensassa ja diiiselissä. Poliisiautotkin tankataan teboililla, (valtion kortilla) vai onko joku muu nähnyt että ne kävis muilla asemilla tankkaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukoilin oligarkit tarjoo yleensä kaiken edullisen hinnan bensassa ja diiiselissä. Poliisiautotkin tankataan teboililla, (valtion kortilla) vai onko joku muu nähnyt että ne kävis muilla asemilla tankkaa??

        En tiedä poliisista, minä tein henkilökohtaisen boikotin lukoiliin noin 10 vuotta sitten, kun venäläiset tämän ostivat.
        Ei saa Putinin kaverit minun roposia, kotimaista asemaa suosin.

        Teboil on yrittäjähän tosin ovat ihan rehellisiä suomalaisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä poliisista, minä tein henkilökohtaisen boikotin lukoiliin noin 10 vuotta sitten, kun venäläiset tämän ostivat.
        Ei saa Putinin kaverit minun roposia, kotimaista asemaa suosin.

        Teboil on yrittäjähän tosin ovat ihan rehellisiä suomalaisia...

        Mä en kyllä tee boikottia teboilia kohtaa vaikka takana olis jotai venäläisiä oligarkeja, koska TB pystyy myymään edullisemmin meno vettä meille köyhille autoilijoille. Esm shell ei mitää mahdollista rupee tankkaa jotain w powerii, nesteen joku hieno jalostettu bensa maksaa ihan simona, abc on ollut mun mielestä aina kallis eli kyllä ne edullista tankkaus paikat köyhälle on St1 ja Teboil 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä poliisista, minä tein henkilökohtaisen boikotin lukoiliin noin 10 vuotta sitten, kun venäläiset tämän ostivat.
        Ei saa Putinin kaverit minun roposia, kotimaista asemaa suosin.

        Teboil on yrittäjähän tosin ovat ihan rehellisiä suomalaisia...

        Lukoiliin tungetut rahat menevät Grimin valtauksen kuluihin.


    • Anonyymi

      Kävelen tietokoneella ja takaisin, etätyöt rules.

    • Anonyymi

      Tietokoneelle, en koneella, nyt arvaili tämä

    • Anonyymi

      Miksi ette muuta sinne työpaikkakunnalle? Sanon tuon kun aina ratkaisuksi Hyrynsalmelaiset esittää muuttamista,kuten "valittajien" pitäisi muuttaa korpeen.
      Hyvin " älykkäitä" neuvoja.
      Mitä tähän työmatkakuluihin tulee niin eikö niihin saa korvausta? Joskus jopa korvaussumma on suurempi kun itse ajossa kulunut summa.

      • Anonyymi

        Missä tapauksissa suurempi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapauksissa suurempi ?

        Kikkailessa tietenkin.


      • Anonyymi

        Työläiset on tyytyväisiä asuinpaikkaan, siksi ne kulkee satakin kilometrin suuntaansa, että saavat kotona asua, mutta valittajat ei. Elä sotke asioita keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläiset on tyytyväisiä asuinpaikkaan, siksi ne kulkee satakin kilometrin suuntaansa, että saavat kotona asua, mutta valittajat ei. Elä sotke asioita keskenään.

        Tai sittrn työläisillä on edullisempaa asua hyryllä kun jossain kainuun keskustassa eli Kajaanissa jossa hinta taso on jo hyvin korkeeta, saati sitten sotkamossa siellä pitää olla jo huipputulot jos meinaat siellä asustella onhan sotkamo/vuokatti kainuun Monaco!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläiset on tyytyväisiä asuinpaikkaan, siksi ne kulkee satakin kilometrin suuntaansa, että saavat kotona asua, mutta valittajat ei. Elä sotke asioita keskenään.

        Ai, minäkö olin lukevinani ettei polttoaineen hinta oikein miellytä ja siihenkö vielä pitkät työmatkat.
        Valitus ei ollut suoraan ja huutamalla mutta kyllä tuon ymmärsi muutenkin.


    • Anonyymi

      Mä myyn persettä kotona, ei tarvi aamulla edes sängystä nousta kun ensimmäinen asiakas jo puskee perseeseen, helppo homma, ei edes kouluja ole tarvinnut käydä ja tulot on hyvät. T. Moppimarkku

    • Anonyymi

      Minä kävelen. En saastuta muuten kun pieremällä. Se onkin säännöllistä ja kovaa koska syön paljon kotimaista kaalia. Toki hengityksen myötä tuotan ilmakehään hiilidioksidia. Sitä en voi välttää ennenkuin olen Saukkokankaassa. Etkä voi sinäkään joka tätä luet saatanan saastuttaja. Hengitä sisäänpäin.

      • Anonyymi

        Ota köysi,vejä ittes kiikkuun,pienenee hiili jälki.


    • Anonyymi

      Jaa täällä puniikki kyselee tovereiden ajeluja.

      • Anonyymi

        Työmatkakulut hyrynsalmelaisilla samaa luokkaa kuin pussihousuilla.


    • Anonyymi

      mototankilla käyvään yhtenään ei maksa mithää punanen lämpii paremmin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe