Ensitreffit Pattaylla

Anonyymi

No nyt on lennot Thaimaaseen varattu, ja ei haittaa yhtään, vaikka vielä ei pariin kuukauteen viinaa tarjoilla ravintoloissa.

Olen nimittäin... menossa ensitreffeille Pattayalle!

Thaidan juhlistaa tapahtuvaa tänään, pienillä kalsari hömpsyillä... käsi kahvalle kunhan kello yhdeksän ollen.

30

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho, kiljusatsi siis valmis, Niuvan Suljetulla.

      • Anonyymi

        Laadukas ja tasokas kilju on aliarvostettua.


    • Anonyymi

      Pattaya on hyvä valinta.
      Siellä on tytöillä tuhansien ensitreffien kokemus, joten Rakas ensitreffaaja saa laadukasta ensitreffinautintoa.

      • Anonyymi

        Pattaya on paratiisi, äitin pojalle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattaya on paratiisi, äitin pojalle.

        Entäs Hua Hin?


      • Anonyymi

        Osaavat homma, panko Persu ihmeissään. 😯


    • Anonyymi

      Mikä on ensitreffien hinta noin niinkuin yleensä keskiarvoltaan, kun ensitreffien kesto keskimäärin 2 viikkoa.

      Odotamme vastausta jos vaikka Herra 44 ensitreffien vuosien kokemuksella voisi vastata.

      • Anonyymi

        Hän ei kuulu siihen porukkaan kenen tarvitsee miettiä kustannuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kuulu siihen porukkaan kenen tarvitsee miettiä kustannuksia.

        HÄN ............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄN ............

        Joo nauroin samaa. Miksikä noita hihhuli miljonäärejä sanotaankaan, jotka teitittelevät mielellään itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nauroin samaa. Miksikä noita hihhuli miljonäärejä sanotaankaan, jotka teitittelevät mielellään itseään?

        Mietin, että ei herranjumala! Rupeanko mä nyt myymään kalsareita jollekin rahasta?

        NastyVonNette kuvailee aluhousujen myynnin olevan melkein passiivinen tulonlähde. Siinä käytetään vähän aikaa ja vaivaa siitä saatavaan rahaan nähden. Vuorokauden ajan käytetyistä alushousuista voi pyytää esimerkiksi 50 euroa, lisäpäivistä tulee lisämaksua.

        – Pointti on se, että tässä hommassa myyjä on itsensä pomo ja määrittää omat hintansa, rajansa ja käytäntönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄN ............

        Kyllä sen erottaa jo jutuista ja lähettämistään kuvista kuka on kuka. Nelinelonen on heittänyt monta useiden kuukausien matkoja kauniiden naisten seurassa liikkuen keskitasoa paremmalla vuokra-autolla ja majoittuen niin sanotuissa paremmissa paikoissa. Ei vaikuta pihtailevan missään ja viettää laatuaikaa joka päivä. Sellainen kaveri ei ole köyhälästä eikä pihilästä kotoisin. Sellainen matka maksaa reilusti yli kymppitonnin. Monellako palstalaisella on varaa sellaisiin matkoihin ja varsinkaan varaa olla pois töistä ja ansioista monta kuukautta vuodesta?? Palstalla on vain kaksi seksituristia. Legendaarinen 28x ja sitten se kaveri joka pyörii Baywalkin kulmilla ja saalistaa nuoria naisia. He ovat panomiehiä. Nämä nelineloset ovat vapaasieluisia seuramiehiä ja parasta A-ryhmän turrea Thaimaalle. Vain kateelliset voi muuta väittää.
        Ei siinä tarvi miljonääri olla. Keskituloisuus riittää jos on velaton mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen erottaa jo jutuista ja lähettämistään kuvista kuka on kuka. Nelinelonen on heittänyt monta useiden kuukausien matkoja kauniiden naisten seurassa liikkuen keskitasoa paremmalla vuokra-autolla ja majoittuen niin sanotuissa paremmissa paikoissa. Ei vaikuta pihtailevan missään ja viettää laatuaikaa joka päivä. Sellainen kaveri ei ole köyhälästä eikä pihilästä kotoisin. Sellainen matka maksaa reilusti yli kymppitonnin. Monellako palstalaisella on varaa sellaisiin matkoihin ja varsinkaan varaa olla pois töistä ja ansioista monta kuukautta vuodesta?? Palstalla on vain kaksi seksituristia. Legendaarinen 28x ja sitten se kaveri joka pyörii Baywalkin kulmilla ja saalistaa nuoria naisia. He ovat panomiehiä. Nämä nelineloset ovat vapaasieluisia seuramiehiä ja parasta A-ryhmän turrea Thaimaalle. Vain kateelliset voi muuta väittää.
        Ei siinä tarvi miljonääri olla. Keskituloisuus riittää jos on velaton mies.

        Minusta sensein kuvat on parhaita, ei ole juurikaan rahaa säästelty. Olisi mallia monelle, isoisän tennismailat, jippoputki, helkama uuni ja paljon muuta laatukuvaa thaimaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen erottaa jo jutuista ja lähettämistään kuvista kuka on kuka. Nelinelonen on heittänyt monta useiden kuukausien matkoja kauniiden naisten seurassa liikkuen keskitasoa paremmalla vuokra-autolla ja majoittuen niin sanotuissa paremmissa paikoissa. Ei vaikuta pihtailevan missään ja viettää laatuaikaa joka päivä. Sellainen kaveri ei ole köyhälästä eikä pihilästä kotoisin. Sellainen matka maksaa reilusti yli kymppitonnin. Monellako palstalaisella on varaa sellaisiin matkoihin ja varsinkaan varaa olla pois töistä ja ansioista monta kuukautta vuodesta?? Palstalla on vain kaksi seksituristia. Legendaarinen 28x ja sitten se kaveri joka pyörii Baywalkin kulmilla ja saalistaa nuoria naisia. He ovat panomiehiä. Nämä nelineloset ovat vapaasieluisia seuramiehiä ja parasta A-ryhmän turrea Thaimaalle. Vain kateelliset voi muuta väittää.
        Ei siinä tarvi miljonääri olla. Keskituloisuus riittää jos on velaton mies.

        Varmasti on 44 varakas, en ole huomannut kenenkään hänen varallisuuttaan arvostaneen.
        Onhan se hyvä että valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun aluepäälliköllä on varaa lomillaan vuokrata itselleen seuralainen, eihän se mitenkään liity seksiturismiin, seksi on ihan vain sivutuote saaden alkunsa joka matkalla ensitreffeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on 44 varakas, en ole huomannut kenenkään hänen varallisuuttaan arvostaneen.
        Onhan se hyvä että valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun aluepäälliköllä on varaa lomillaan vuokrata itselleen seuralainen, eihän se mitenkään liity seksiturismiin, seksi on ihan vain sivutuote saaden alkunsa joka matkalla ensitreffeistä.

        melkoisia reppanoita


      • Anonyymi

        Älä ole huolissasi kyllä se riittää, ja on riitänyt jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole huolissasi kyllä se riittää, ja on riitänyt jo vuosia.

        Wifiin ja oleskeluun näyttää riittävän. Siksi sulla onkin komea oleskeluvartalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wifiin ja oleskeluun näyttää riittävän. Siksi sulla onkin komea oleskeluvartalo.

        Hienoa että olet täydellinen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet täydellinen ?

        Ai rakastaja vai?
        Nooh... onhan nuo kehuneet,
        ....mutta jos rehellisiä ollaan,
        niin kyllähän Sensei Lildo on
        ihan omassa kastissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai rakastaja vai?
        Nooh... onhan nuo kehuneet,
        ....mutta jos rehellisiä ollaan,
        niin kyllähän Sensei Lildo on
        ihan omassa kastissaan.

        Oli ensi treffit Aimon kanssa ja mua jännitti niin ettei piereskely ottanut loppuakseen. Aimo oli ostanut mulle seksileluksi ison lildon ja tulppaanija.
        Aimo sanoi viekottelevasti että eiköhän siirrytä vuodeosastolle ja muljautteli silmiään.
        Minä nappasin lildon ja sanoin Aimolle että mieluummin vessassa kun mua pierettää ja kakattaa. Aimo oli tulossa mukaan mutta mä sanoin että naiset ensin ja laitoin huusin oven säppiin. Tein ensin kakat ja vasta sitten laitoin lildon hanuriin. Vielä oli yksi pieru jäljellä joka ampui lildsukan sontasaaviin pystyyn niin että patterikotelo aukesi. Tulin vessasta ja sanoin Aimolle että nyt on sun vuoro mennä rakastelemaan.


    • Anonyymi

      MITEN KÄVI, pääsitkö heti ekoilla rehveillä liukkahille ?

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.... voi voi sentään, kalikka pläsähtänyt 9 kertaa pikku senssukkaan.

      • Anonyymi

        Poistettuja viestejä on 11 kpl. Sensukka on jo mustelmilla kalikoista saaduilla iskuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistettuja viestejä on 11 kpl. Sensukka on jo mustelmilla kalikoista saaduilla iskuilla.

        A&A ne yhteen soppii, huomenna ne laitetaan pussauskoppiin.
        Tässä modelle taas poistettavaa. Voisit myös kertoa mikä tässä on väärin, joka sotii hyviä tapoja vastaan?


    • Anonyymi

      Niuvan puhe elin kuumana, nyt 12 poistettua

    • Anonyymi

      Ravintolat saavat olla kiinni minun puolesta, koska itse valmistan kiljuni.

    • Anonyymi

      Oletko menossa Thaivaaseen ja yrität treffata Pyhän Pietarin vaiko Luciferin?

    • Anonyymi

      Sinulle sopivat parhaat kommentit on näköjään poistettu, eli kaikki 22 kommenttia.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe