Miten välttää selkäsaunan?

Anonyymi

Minulle sattui viime kesänä erittäin nolo tapaus. Pääsi käymään, vaikka olen lähes 30 v 180/79 ja harrastan liikuntaa, mutta kuntosalilla en käy.

Kaikki alkoi keskustelusta, jatkui väittelystä ja päättyi perusteeliseen kylvetykseen. Vastapuoli oli suunnilleen ikäiseni ja kokoiseni, mutta ehkä hieman minua painavampi.

Vastapuoli junaili asian niin kuin tahtoi, lopputuloksena olin takapuoli paljaana ja sain kunnon raippakylvetyksen. Paljon on mietityttänyt, kuinka se on mahdollista. Oliko vastapuoli joku suvereeni erikoislajien harrastaja, vai oliko vika minussa. Piti ihan ruveta testaamaan omia voimia, mutta kuntosalille en edelleenkään mennyt. Kotona testasin. Leukoja jaksoin vetää kaksi, tosin näytin varmaan madolta ongenkukussa, mutta yrittämisen sisua ainakin löytyi. Punnerruksia sain 12 kpl. Kokeilin vielä punnertaa kädet vaakan päällä, tulokseksi tuli 60 kg. Jos nostaa penkistä 60 kg, niin uskoisin olevani ihan hyvää keskiarvoa.

Juosukunto ja hapenotto on minulla kirkkaasti yli ikäisteni miesten keskiarvon.

En todennäköisesti enää koskaan törmää samaan mieheen, mutta ongelma voin putkahtaa jonkun toisen toimesta, siksipä olen miettinyt, kummasta olisi enemmän hyötyä itsepuolustuksessa, juoksuharjoituksista vai punnerruksista ja leuanvedosta.

Kannattaako esittää agresiivista vai sovittelevaa, tosin sekopäisen kanssa ei saata olla minkäänaista vaikutusta.

10

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten see piiskaaminen tapahtui, ottiko sut polvilleen ja takapuoli paljaana? Pitää vähän tarkemmin tästä asiasta kertoa, että pystyy neuvomaan.

      • Anonyymi

        Tuota polvilleen ottamista haluan kommentida. Minut otti kerran yksi kaveri mahalleen polviensa päälle. Ei yhtään läpsäystä antanut, mutta koko ajan paranteli kaksin käsin otettaan minusta ja selosti kuinka aikoo piiskata minut. Minulla häpeä nousi aivan huippuunsa ja yritin kaikin keinoin päästä irti hänen otteestaan. Hän oli saanut minut täydellisesti hallintaan ja olin aivan varma, että kohta pakaroilla mäjähtää. Näin ympärilläni virnuilevia kasvoja ja tunsin hänen sileän ihonsa liikkeen hipiälläni. Kaikki tuntuivat keskittyneen kohta alkavaan piiskaamiseen, mutta kaveripa sanoikin yllättäen:

        "Nyt kiität minua siitä, että en piiskaa sinua tällä kertaa."

        Jos olisimme olleet kahden, niin en tiedä mitä olisin sanonut. Yleisö aiheutti sellaisen häpeäpaineen, että vapautuakseni tilanteesta kiitin häntä siitä, ettei hän piiskannut minua.


    • Anonyymi

      2 vaihtoehtoa, ensin parempi eli jätkät juoksutreenejä niin voit olla melko varma että pääset tilanteen vaatiessa juosten karkuun eikä vastustaja saa sinua kiinni. Näin vältät selkäsaunan mahdollisuuden.

      Toinen huonompi vaihtoehto on hämäys. Pidät puukkoa mukana ja näytät sitä jos alkaa olla uhkaava tilanne. Mukaan psykopaattista tuijotusta. Et tietenkään käytä sitä muuhun kuin pelotteluun sillä muuten vasta kuseen joudutkin.

    • Anonyymi

      Nolo tapaus jatkuu...

      Meitä oli paikalla kolme miestä, piti asentaa isännän rakenteilla olevaan mökkiin peltikatto. Mökki sijaitsi saaressa. Perillä huomattiin, että peltikattoruuvit puuttuivat, niitä ei ollut koskaan ollutkaan, taikka ne oli varaastettu. Isäntä lähti ostamaan ruuveja, arveli viipyvänsä matkalla tunnin verran. Me kaksi jäimme saareen odottamaan.

      Keskustelun luonne muuttui heti, kun isäntä hävisi paikalta. Joka ikisestä asiasta kaveri intti vastaan. Kiipesin mökin harjalle katselemaan maisemia, enkä ollut lopuksi kuulevinan työparini puheita. Lopuksi hän komensi minut tulemaan alas ja minä menin, koska ajatelin, että hän oli keksinyt jotakin tekemistä meille.

      Kun pudottauduin maahan, oli hän heti minussa kiinni ja kaaduin pressun päälle jonka alla oli ilmeisesti villapaaleja. Kaveri hyppäsi päälleni kahareisin ja rupes repimään housujani alas. Ajattelin, että hän aikoi raiskata minut. Aloitin vimmatun taistelun mutta housut menetin, oikeasti ne jäivät nilkkoihin hankalasti. Hyökkääjä raahasi minut runkopuun viereen ja väänsi käteni tolpan ympäri ja niputti sormeni vasempaan kouraansa, jolloin olin kuin käsiraudoilla lukittu runkopuuhun. Sitten hyökääjä veti takataskustaan pahan näköisen vitsan ja alkoi räpsiä paljaita pakaroitani.

      Sain piiskaa oikein kunnolla, mutta kerkesin siistimään itseni ja vähän rauhoittumaan ennen kuin omistaja palasi ostoksilta.

      Minussa tämä on herättänyt monen moisia ajatuksia, mm. olen pohtinut sitä, oliko isäntä mukana juonessa.

      • Anonyymi

        Saaressa on turha juosta karkuun, koska perässä tulija voi koko ajan oikaista. Ainakin jos saari on pieni kooltaan.


      • Anonyymi

        Saattaa olla, että yksi syy piiskan saamiseen löytyy tuosta viereisestä ketjusta, jossa väitetään, että sisarussarjan kesimmäiset ovat reppanoita. Työasioissa ja muissa älyllisissä hommissa olen parjännyt elämässä ihan hyvin, mutta jos sisarussarjaamme tutkitaan puntarilla olen reppana.


    • Anonyymi

      Takuulla tuo on pelkkää fantasiaa, mutta eihän se ole kiellettyä jos tuollaista haluaa.

      • Anonyymi

        Minulta ainakin on joskus kaveri "leikannut siipiä". Ymmärrän hänen tekemisensä syyt. Ei ollut mitään ankaraa ruoskintaa, vaan otti minut tiukasti kainaloonsa ja paukutteli pakaroille niin kauan, että suostuin pyytämään häneltä anteeksi. On sen verran nolo tilanne, että melko nopeasti sitä anteeksi pyytää, vaikka olisi muuten millainen suhde hyvänsä piiska-asioihin.


      • Anonyymi

        Kaikki, mikä voidaan kuvitella, on jo maailmassa tapahtunut.


    • Anonyymi

      olis ollu ihana alistua tuolle kundille,
      tykään kun mua piiskataan. se on ihanaa.
      kauhea stondis, pissattaa, hävettää, ja haltioissani siitä että oon voimakkaan miehen otteessa

    Ketjusta on poistettu 92 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe