Miten sat koulukiusaajan ruotuun?

Anonyymi

Kertokaa tänne konstimne ja keinonne, kerron myöhemmin oman konstini tai paremminkin tekoni.

104

4099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerroin äidille ja se kävi vetämässä kiusaajan isää turpaan. Kiusaaminen loppui siihen.

      • Anonyymi

        Tähän on menty. Akkojen pitää hoitaa perheen puolustus. Miehiä ei enään ole,pelkkiä vässyköitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän on menty. Akkojen pitää hoitaa perheen puolustus. Miehiä ei enään ole,pelkkiä vässyköitä.

        Meiän äiti oli 175 cm pitkä ikänsä maatalon töitä tehny verevä nainen. Ei siinä ollu ukkorievulla mitään jakoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meiän äiti oli 175 cm pitkä ikänsä maatalon töitä tehny verevä nainen. Ei siinä ollu ukkorievulla mitään jakoja.

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Minä löin vuonna 1978 kun sain päättötodistuksen käteen koulukiusaajaani kunnolla nyrkillä päähän, siihen loppui kiusaaminen, on ollut nöyrä kansalainen siitä lähtiin.

      • Anonyymi

        Näinhän se on elämä opettaa sen, mitä kotona ei ole opetettu.


      • Anonyymi

        Mitenkä sinun koulukiusaaminen olisi voinutkaan jatkua koulunkäyntisi lopetuksen jälkeen, sen jälkeen varmaan alkoi työpaikkakiusaaminen koska vaikutat todella yksinkertaiselta.


    • Anonyymi

      Kysyin äidiltä neuvoa. Neuvonsa mukaan kerroin kiusaajalle, että mun äiti on pannu sun isän kaa sillä aikaa kun te olitte äitisi kanssa sukuloimassa.
      Siihen se loppui.

      • Anonyymi

        Paneminenko ?


      • Anonyymi

        Minulla saman teki isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla saman teki isä.

        Nostitko syytteen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostitko syytteen ?

        Siitäkö jos kiusaajan isää ...?


    • Anonyymi

      Mun kiusaaminen loppui ku sanoin tulevani joku yö silloin kun nukut kirveen kanssa kylään.

      • Anonyymi

        Määhän ennekuin iltamaitosi jäähtyy.


      • Anonyymi

        Eli lupasit mennä silloin kiusaajalle kylään kun hän nukkuu kirveen kanssa, mitä järkee ?


    • Anonyymi

      Loppui kiusailut kun koulut loppui ja uudet alkoi.
      Nämä yritti silloin alkaa kaupungissa kaveerata, mutta itsellä jo uudet kuviot ja paremmat ystävät.

      En vain enää huomioinut heitä ja menin elämässä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Uudet kuviot ? Harrastitko taitoluistelua, eipä oo ihme että kiusattiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet kuviot ? Harrastitko taitoluistelua, eipä oo ihme että kiusattiin !

        Aloitin kitaran soiton kaupungissa ja menestyin muutenkin. Toisin kuin eräät.🎯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitin kitaran soiton kaupungissa ja menestyin muutenkin. Toisin kuin eräät.🎯

        Oletko kuuluisakin kitaristi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitin kitaran soiton kaupungissa ja menestyin muutenkin. Toisin kuin eräät.🎯

        Minä luulin että katusoittajat ovat etupäässä Romaniasta mutta hienoa että pidät yllä kotimaistakin musisointia kauppojen pihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuuluisakin kitaristi ?

        Luultavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitin kitaran soiton kaupungissa ja menestyin muutenkin. Toisin kuin eräät.🎯

        👌👍💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👌👍💪

        Eli fanitat itse itseäsi, aika leimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli fanitat itse itseäsi, aika leimii.

        Eri ihminen ja en osaa soittaa edes pajupilliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri ihminen ja en osaa soittaa edes pajupilliä.

        Ei täällä kannata itkeä jos et osaa soittaa, mee pösilö opettelemaan!


    • Anonyymi

      Kiusaajille savuu korvaan

    • Anonyymi

      Otin kiusaajalta poskeen alikulussa.

      • Anonyymi

        Laukesko ne sun suuhun. Nielitkö.


    • Anonyymi

      Joopa joo

    • Anonyymi

      Koulukiusaamisen lopettamiseen on tehokkain keino raaka väkivalta tai sellaisen uhkauksen esittäminen väkivallasta, että otetaan heti todesta. Mikäli uhkausta ei pysty riittävän tehokkaasti esittämään on ainoa keino raaka väkivalta.

      Mikään yhteiskunnan tai poliisien tai joidenkin viranomaisten, virkamiesten homopuheet eivät auta vaan pahimmillaan uhri tulee kärsimään entistä julmemmin. Oppilaan kiusaamiseen voi syyllistyä myös opettaja, käyttämällä henkistä väkivaltaa ja muiden oppilaiden manipulointia uhria kohtaan.

      Väkivallan käyttö, vaikkakin sillä voisi pelastaa uhrin elämän, on Suomessa kielletty eli laitonta.

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi

        Jos ei poliisi puutu väkivaltaisuuteen niin kyllä valkotakkiset sen hoitaa, varsinkin jos olet nainen. Eihän naiset ole väkivaltaisia, naisethan on Äidillisiä, Madonnoja. Hullu akka semmonen on kuulemma joka pistää muutaman koulukiusaajan kuriin väkivalloin varsinkin kun kiusaaja on miespuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei poliisi puutu väkivaltaisuuteen niin kyllä valkotakkiset sen hoitaa, varsinkin jos olet nainen. Eihän naiset ole väkivaltaisia, naisethan on Äidillisiä, Madonnoja. Hullu akka semmonen on kuulemma joka pistää muutaman koulukiusaajan kuriin väkivalloin varsinkin kun kiusaaja on miespuolinen.

        Tavallaan nainen joka pistää kuriin koulukiusaajan tai työpaikkakiusaajan väkivalloin ja valkotakkiset tulee saarnaan ja uhkaan pakkohoidolla nöyryytetään naista näin 2 kertaa enemmän. Miehet on terveitä vaikka ne listis omankin perheensä. Tämmöstä tämä tasa-arvo on.


      • Anonyymi

        Eihän virkamiehet ja viranomaiset heteroita homoiksi nimittele, homoja joutaakin sanoa homoiksi koska eikö se olisi loukkaus heitä kohtaan jos heteroiksi sanoisi, nythän on kovin trendikästä olla jokin muusukupuolinen kuin vanhanaikainen hetero, Ruotsissa kuulemma pillu tulossa taas vähitellen muotiin, varmaan maahanmuuttajien ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan nainen joka pistää kuriin koulukiusaajan tai työpaikkakiusaajan väkivalloin ja valkotakkiset tulee saarnaan ja uhkaan pakkohoidolla nöyryytetään naista näin 2 kertaa enemmän. Miehet on terveitä vaikka ne listis omankin perheensä. Tämmöstä tämä tasa-arvo on.

        Olipa sekaisin olevan henkilön mielikuvituksen tuote ! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa sekaisin olevan henkilön mielikuvituksen tuote ! 😂

        Voisi helposti kuvitella kirjotuksen tulevan seitenoikeen intternetistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa sekaisin olevan henkilön mielikuvituksen tuote ! 😂

        Jos on oma ymmärrys ei riitä hahmottaan tekstin sanomaa, ei kannate syyttää viestiä silloin sekavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oma ymmärrys ei riitä hahmottaan tekstin sanomaa, ei kannate syyttää viestiä silloin sekavaksi.

        Jos ymmärrettävän tekstin tuottaminen on ylivoimaisen vaikeaa ei kannata syyttää lukijoita ymmärryksen puutteesta ! 😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ymmärrettävän tekstin tuottaminen on ylivoimaisen vaikeaa ei kannata syyttää lukijoita ymmärryksen puutteesta ! 😁😁😁😁😁

        Ha,Haa!Itse jäit lukiviasta kiinni.En SYYTTÄNYT LUKIAA .Lueppas uudelleen ajatuksen kanssa.👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha,Haa!Itse jäit lukiviasta kiinni.En SYYTTÄNYT LUKIAA .Lueppas uudelleen ajatuksen kanssa.👻

        Ha, Haa ! Itse jäit kirjoitusvirheestä kiinni, lukiaa ei ole suomenkieltä, vink vink, lukijaa, jaa jaa lukijaa.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha,Haa!Itse jäit lukiviasta kiinni.En SYYTTÄNYT LUKIAA .Lueppas uudelleen ajatuksen kanssa.👻

        Lukke Lukia. 🙉🙉🙉🙉🙉🙉


    • Anonyymi

      Tekemällä hirvoset

    • Anonyymi

      Näytin sille palan, kun kasvoin isoksi.

    • Anonyymi

      Tattispalanko?

    • Anonyymi

      Kyllä, sitä se pelkäsi.

    • Anonyymi

      Minua ja muutamaa muuta luokkakaveriani kiusannut koulukiusaaja siirtyi mullan alle onneksi viime kesänä.

      En jäänyt kaipaamaan ja ei moni muukaan.

      • Anonyymi

        Mulkkuja harvemmin kukaan kaipaa, kiusaajat saavat yksinäisen lähdön. Ei kaipailijoita.


    • Anonyymi

      Kyllä jos pentuna ei kotona ole tavoille opetettu, niin tyhjäpäitähän näistä tulee ja koulukiusaaja...
      Useimmiten yksinhuoltaja perheestä tai sitten isi on yrittäjä.
      Olkaa lapsienne elämässä oikeasti läsnä. Ei vain rahalla tai uusien kumppaneiden etsintä on tärkeämpää kuin lapsen elämässä oikeasti läsnäolo, sitten haetaan huomioita väärillä teoilla.

      • Anonyymi

        Ei nää koulukiusaajat oo tyhjäpäitä. Siinäpä se jekku onkin. Tämmösiltä tyypeiltä odottaisi just hyviä tekoja ja se että ne kuitenkin kiusaa tekee siitä vieläkin raaempaa kiusatulle.
        Tyhjäpäitten teot ja sanat valuu kuin vesi hanhen selästä mutta näiden muiden ilkeydet satuttaa.
        Suosittu oppilas eli se hyvä sosiaalisissa taidoissa voisi kääntää maailman kirjat sekasin ja alkaa taisteleen koulukiusaamista vastaan olemalla eka hyvä tyyppi.


    • Anonyymi

      Pitää sanoa että joissakin vanhemmissa on vikaa.
      Jos useampi lapsi on aiheuttanut ongelmia monille ja pitkään, niin onko huonot tavat vain sukupolvien perittyä käytöstä vai mitä...

      • Anonyymi

        Opettajan lapsi oli kiusaaja, se siitä kasvatuksesta. Ja sitä paitsi se painettiin villaisella muiden opettajien ja etenkin rehtorin toimesta. Olisimpa tiennyt kouluaikana. Lapsi kertoi jälkeenpäin


    • Anonyymi

      Ennen kun kirottiii nii opettaja laitto saippuaa suuhu

    • Anonyymi

      Antamalla klulukiusaajalle turpiin. Ja näytettävä että osaan se minäkin. Ja laittaa se pelkäämään sinua. Kyllä oppii.

      • Anonyymi

        Et osaa kirjottaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa kirjottaa .

        Hyvä, että sä osaat lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että sä osaat lukee.

        Lukea . Opettele vielä .


    • Anonyymi

      Ei viitti vaivautua millään näihin entisiin kiusaajien, ovat ihmisraunioita ja elämässään epäonnistuneita...

    • Anonyymi

      Entäpä työpaikkakiusaajat, mistä roti niille?

      • Anonyymi

        Työpaikkakuisaamiseen pitää puuttua esimiehen (henkilön) toimesta.
        Työkalu määrää näin, jos siihen ei puututa ja voidaan se todistaa esimies on ongelmissa ja rapsujs tulee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikkakuisaamiseen pitää puuttua esimiehen (henkilön) toimesta.
        Työkalu määrää näin, jos siihen ei puututa ja voidaan se todistaa esimies on ongelmissa ja rapsujs tulee...

        Työlaki ja rapsuja


    • Anonyymi

      Nykyään kiusataan opettajakin.
      Toista se oli ennen vanhaan. Vanhempia ja opettajia pelättiin ja kunnioitettiin.

    • Anonyymi

      Paninkiusaajan äitiä ja pistin kuvat someen.

    • Anonyymi

      -Hätäkeskus, kuka soittaa
      -Ensio Tapani Karhu
      -Aivan, mutta sanokaa nimenne ensin

    • Anonyymi

      Kyllä se koulukiusaajallekin siunaantuu joskus jälkikasvua.
      Mieti siis kannattaako kiusata.

    • Anonyymi

      Onkohan nantea kiusattu tai onko ollut itse kiusaaja?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä systemaattisen kiusaamisen kiusaaja muistaa. Tuskin nolottaa, kallistun tuolle tunneköyhyyden puolelle. Taitaa olla monella kolukiusaajalla elämä hankalaa kun joutuu aikuisena esitetään roolia että joku oikeasti tykkäisi.
        Tietenni jos löytää samanlaisen tunneköyhän läheisekseen niin ehkä parempi elämä edessä?


    • Anonyymi

      Minun kouluaikana kiusaajat oli niitä rikkaiden lapsia ,eipä niillä mitään lakia ollu ja opettajat ei välittänyt mitään

      • Anonyymi

        Onhan ne nytkin. Opettajien jälkeläiset pahimpia kautta aikojen. Vaikkei itse kiusaakkaan ovat mukana nauramassa. Koko Suomessa näin.


    • Anonyymi

      Näin on

    • Anonyymi

      Minua kiusasi kansakoulussa ylempiluokkalainen ja särki kaverini polkupyörää jolla kelettiin. Siksi piti piilottaa se aamulla ennen koulua metsään. Äitini lopussa ilmotti pojan isälle asiasta. Pojan isä , Topi, oli vetänyt sälliä oikein kunnolla tuppivyöllä persieen. Kiusaaminen loppu kertalaakista. Ja aikaa siitä on yli 50 vuotta. Sillon ruumiillinen kuritus oli yleistä ja tepsivää. Ja hyväksyttävää. Mutta eihän tänä päivänä kuin silitetään häjyiltä penikoilta vaan päätä.

    • Anonyymi

      Ei kun sälliähän se tarkemmin luettuna vetikin...

    • Anonyymi

      Olen ollut kiusattuna koulussa. Aikanaan ajattelin, että sitten, kun peruskoulu loppuu ja nämä vässykkäkiusaajat ei pääse lukioon, tilanne rauhoittuu. Niinhän siinä kävi. Sain olla lukion rauhassa. Sain hyvän koulutuksen ja elintason sitä kautta. Niin nautinnolla käyn Hyrynsalmella loma-aikoina näitä koulukiusaajia vielä sattuu silmiin. Siinä kun saan omaan kalliseen autooni nousta kiusaajan vanhan kuhmuisen lava-auton vierestä, tunnen siitä iloa. Minulla on perhe ja älykäs sekä erittäin ”syötävän” kaunis vaimo rinnallani. Tunnen siitä suurta iloa. Siinä räkänokkakiusaaja saa unelmoida vain…

      • Anonyymi

        Hyvä💪👍


    • Anonyymi

      Aina vastaan tullessa vastapalloon.

    • Anonyymi

      Kiksautin sen rumaa tyttöystävää.

      • Anonyymi

        Joudutko maksaan elarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudutko maksaan elarit

        En, mutta joku elää loppuelämänsä kysymys ajatuksissaan, kuka on isi.


    • Anonyymi

      Vieläkin hymyilyttää, kun isänsä firma meni nurin.

    • Anonyymi

      Katsoin kaupungissa kun kiusaajan alkoholisoitunut isi rääkkäsi hanuriaan. Näky ei ollut hieno.

    • Anonyymi

      Viiden jälkeen ohjelma. Alviinaa ja Mersedestäkin on kiusattu ja he kertovat rohkeasti sen.
      Kiusaajat ovat kyllä😡

    • Anonyymi

      Se on jännää, kun nämä kiusatuksi joutuneet ovat yleensä menestyneet elämässä hyvin.

      Kiusaajat ovat jääneet 15 vuotiaiden tasolle.

    • Anonyymi

      Pyysin kiusaajaani homostelemaan kanssain. Ei suostunut.

    • Anonyymi

      Eli kuisaaminen jatkui...

    • Anonyymi

      Vain elämää Tommi Läntinen kappale syvälle sydämeen sattuu. Hieno mutta kipeä.
      Ja taas kertoo koulukiusaamista
      Alkaa suututtamaan nämä kiusaajat.

      Partanen

    • Anonyymi

      Näitä aikuisiän avautumisia kiusatuksi tulemisesta on nyt paljon. Hyvä varmaan vapauttavaa heille puhua aiheesta.

      Kiusaajan avautumisia ei ole näkynyt, se olisi suuren aikuiseksi kasvaneen ihmisen merkki! Pyytää anteeksi julkisesti👍

      https://yle.fi/uutiset/3-12661247

      • Anonyymi

        👍👍👍👍


      • Anonyymi

        Kiusaajat ovat tunneongelmallisia aikuisenakin, vika on aina muissa itse ei tee mitään väärää. Siksipä parisuhteen eivät kestä.🤔


    • Anonyymi

      Yrittääkö joku sanoa tänne jotain, mutta sanat on painokelvottomia, kun pois otetaan.
      Hengitä rauhallisesti tuota selkeitä ketään loukkaamattomia lauseita ja kirjoita.
      Sillä lailla niitä ei poisteta.👏

      • Anonyymi

        Olen kahteen kertaan laittanut tänne suomi24 hyrynsalmi aloituksen missä tiedustelen tietäisikö joku onko Hyrynsalmella joulunavaustapahtumaa kun ei kunnan sivuilta eikä mistään löydy mitään informaatiota. Molemmat viestit on poistettu. Ketähän sekin tiedon kysely lie loukannut. Tämäkin varmasti pian poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kahteen kertaan laittanut tänne suomi24 hyrynsalmi aloituksen missä tiedustelen tietäisikö joku onko Hyrynsalmella joulunavaustapahtumaa kun ei kunnan sivuilta eikä mistään löydy mitään informaatiota. Molemmat viestit on poistettu. Ketähän sekin tiedon kysely lie loukannut. Tämäkin varmasti pian poistetaan.

        Nante suunnitteli Ukkohallaan joulunavausta, mutta sortui sitten baariin ja siihen se sitten tyssäsi koko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kahteen kertaan laittanut tänne suomi24 hyrynsalmi aloituksen missä tiedustelen tietäisikö joku onko Hyrynsalmella joulunavaustapahtumaa kun ei kunnan sivuilta eikä mistään löydy mitään informaatiota. Molemmat viestit on poistettu. Ketähän sekin tiedon kysely lie loukannut. Tämäkin varmasti pian poistetaan.

        ,🤣🤣🤣🤣Ota nyt näistä selvää? Kummaa sakkia täytynee todeta,mikään ei ole niin kuten pitäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nante suunnitteli Ukkohallaan joulunavausta, mutta sortui sitten baariin ja siihen se sitten tyssäsi koko homma.

        Se meni sitten niinkuin vituiksi aivan samalla lailla kävi entiselle miehelle Venäjän reisulla vituiksi meni.


    • Anonyymi

      Mitä keskusta meinaa?
      Annika pieraisi koko hallitusyhteistyön pilalle. Pääministeri vain somettaa ja suodattaa naamavärkkiään.
      Miten nyt jatketaan? Tuleeko pian vaalit, että päästään persuja äänestämmään?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe