Olen tosi väsynyt tähän . En voi ostaa tytölleni mitään hienoa, eikä hän voi saada mitään lahjaksi kun hänen kaveri varastaa kaiken.
Tämä kyseinen tyttö (kouluikäinen) varasti useamman lelun jo kesällä sekä kaikki kissa aiheiset pinnit ja ranne nallen.
Myös kummilta saama kaulakoru.
Tiedän kun oli yrittänyt varastaa ja sain kiinni siitä, mutta sen jälkeen sitä ei enää näkynyt ja kaikki nurkat käyty läpi.
Muutimme vasta ja huone on tyhjentynyt hyvää vauhtia meidän lapselta.
Olen myös vanhemmille ollut yhteydessä ja muutama lelu tullut takaisin.
Sen jälkeen ei mitään.
Tietävät oman lapsen ongelman mutta
Ei tunnu muutosta tulevan
Lapsen kouluikäinen kaveri varastaa
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Porttikielto kylmästi. Omalle lapselle sanottava, että ei näytä kaverille enää mitään lelujaan.
Lapsesta tulisi varmaan tehdä lastensuojeluilmoitus, sillä jos näpistelyyn ei oteta kantaa, tulee vastaisuudessa hänelle suuria vaikeuksia. On raivostuttavaa, että lapselle ei anneta kotoa ohjausta elämään, vaan lapsen on opittava vaikeimman kautta viranomaisten opettamana. - Anonyymi
sinun pitää antaa veroina sille tytölle ilmaisia taroita, silloin hän lakkaa varastamasta
niin yhteiskunta toimii kun köyhällä on rahaa, hän ei tule varastamaan - Anonyymi
Miksei Suomessa ole lapsivankiloita rötöslapsia varten?
Sosiaaliviranomaisten ja poliisien pitäisi aktivoitua lapsirikollisuuden ryöpsähtäessä täysin hallitsemattomaan kaaokseen ennenkuin on liian myöhäistä.
Pois mustilaiset, matut ja sun muut ketkut linnasta ja lapset tilalle!
➕➕➕➕➕
➕👶👶👶➕
➕➕➕➕➕ - Anonyymi
Somali kakarat ovat järjestäin varkaita. Tytöltäni vietiin rahakukkaro,rannekoru,vaatteita .Varkaus huomattiin somalitytön vierailun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931448Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1931431Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 39962
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66915Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6857