Eli olen 23v Riihimäeltä. Rakkautta vailla. Olen semi hyvän näköinen ja siis 172 pitkä ja 80g jos jotakuta kiinnostaa. Olen luonteeltani herkkä ja luova. En ole mikään bielttäjä viihdyn kotona ja käyn välillä kävelyllä. Tykkään ihailla tähtiä ja värjätä hiuksiani joka kuukaus😅. Niin ja oon neitsyt sen takia kun on vaikea päästää ketään lähelle.
Kelpaisko kellekkään
15
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä panoksi kelpaat varmasti
- Anonyymi
Rakkautta homoista etsii pieni prosentti ja vielä pienempi pystyy parisuhteeseen. Pettämättä olemaan pystyy ehkä promille.
- Anonyymi
Pienet gayt 🤗
- Anonyymi
Riippuu siitä oletko top vai bottom. Jos olet top niin varmasti kelpaat. Jos bottom niin tuskin kelpaat. Toppeja on niin vähän, että heillä on valta valita parhaat.
- Anonyymi
Jos ei ole pieni kalu.
Muut asiat sivuseikka!
- Anonyymi
Tosi homo etsii vain panoa ja haluaa ehdottomasti korkata neitsyen! Rakkautta on pikaiset dark roomissa, suhde pthyi
- Anonyymi
Tuosta tukan värjäämisestä en niin ole kiinnostunut, mutta ...jotain samaa löytyy minusta. Saako sinuun miten yhteyden?
- Anonyymi
Lyhkäset pareina ovat hellyyttäviä.
Hymyilyttää.
- Anonyymi
mulle kelpaisit ehdottomasti
- Anonyymi
Kyllähän aina kelpaa vanhuksille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän aina kelpaa vanhuksille
Tavallinen gay gaybaarista.
Olen käynyt niissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen gay gaybaarista.
Olen käynyt niissä.97% poikamaisia 😑
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722