Vietän huomenna

Anonyymi

Kaikkien aikojen pahimpien virheideni päivää

40

830

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Hyvää 14. lapsetonta ja tarkoitushakuista isänpäivää sinulle.

      • Anonyymi

        Ei ole kuin 12. vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuin 12. vasta.

        Eihän ole kuin 14. vasta.


      • Anonyymi

        En ole kysellyt kenenkään nimeä ja yhteystietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kysellyt kenenkään nimeä ja yhteystietoa.

        Palstan vartija onneksi poistoo viestisi, koska et ossoo käyttäytyä.


    • Anonyymi

      On teillä kyllä elämä hienolla mallilla.

      Toinen mankuu ja toinen kiusaa, mutta samanlaisia olette molemmat.

      Löisitte kättä päälle ja jatkaisitte elämäänne, ei tuollainen hölmöily vaan sovi - synnytte molemmat muuten kastemadoiksi seuraavalla kierroksella.

      • Anonyymi

        Jos joku sanoo, ettei voi tavata" lapsiaan", mutta hänellä ei ole laillista estettä tavata "lapsiaan", niin kai se on aivan asiallista kysyä, että miksei hän halua tava "lapsiaan"?
        Tämähän on keskustelupalsta, niin se tarkoittaa, että voi esittää kysymyksiä. Ei sellainen ole kenenkään kiusaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku sanoo, ettei voi tavata" lapsiaan", mutta hänellä ei ole laillista estettä tavata "lapsiaan", niin kai se on aivan asiallista kysyä, että miksei hän halua tava "lapsiaan"?
        Tämähän on keskustelupalsta, niin se tarkoittaa, että voi esittää kysymyksiä. Ei sellainen ole kenenkään kiusaamista

        On kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus?


      • Anonyymi

        Eli ei ole kiusaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus?

        Nimi ja yhdys sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi ja yhdys sana

        On kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei ole kiusaamista

        Eli kyllä on kiusaamista - kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyllä on kiusaamista - kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus???

        Mikä siinä on mielestäsi kiusaamista?


      • Anonyymi

        Jos lausunto on perätön, niin sinulla on laillinen oikeus tavata lapsiasi, muttet tapaa heitä, koska et halua. Mikset halua tavata lapsiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on mielestäsi kiusaamista?

        Eli kyllä on kiusaamista - kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyllä on kiusaamista - kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus??????

        Niin mikä on kiusaamista, sekö ettei joku anna sinulle henkilötietojaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä on kiusaamista, sekö ettei joku anna sinulle henkilötietojaan?

        "Vietän huomenna

        Anonyymi
        13.11.2021 18:57

        Kaikkien aikojen pahimpien virheideni päivää"


      • Anonyymi

        Totuudenkukaisen oman nimensä ja muun tiedon jatkuva julkinen levitys- ja yksityisyysasioiden levittäminen ei ole rikos; "Jos joku sanoo, ettei voi tavata "lapsiaan", mutta hänellä ei ole laillista estettä tavata "lapsiaan", niin kai se on aivan asiallista kysyä, että miksei hän halua tavata "lapsiaan"? Tämähän on keskustelupalsta, niin se tarkoittaa, että voi esittää kysymyksiä. Ei sellainen ole kenenkään kiusaamista" - "Jos lausunto on perätön, niin sinulla on laillinen oikeus tavata lapsiasi, muttet tapaa heitä, koska et halua. Mikset halua tavata lapsiasi?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuudenkukaisen oman nimensä ja muun tiedon jatkuva julkinen levitys- ja yksityisyysasioiden levittäminen ei ole rikos; "Jos joku sanoo, ettei voi tavata "lapsiaan", mutta hänellä ei ole laillista estettä tavata "lapsiaan", niin kai se on aivan asiallista kysyä, että miksei hän halua tavata "lapsiaan"? Tämähän on keskustelupalsta, niin se tarkoittaa, että voi esittää kysymyksiä. Ei sellainen ole kenenkään kiusaamista" - "Jos lausunto on perätön, niin sinulla on laillinen oikeus tavata lapsiasi, muttet tapaa heitä, koska et halua. Mikset halua tavata lapsiasi?"

        Eikö se ole jo selvä, että hän ei halua tavata lapsiaan, koska lastenvalvojat eivät halua hänen tapaavan lapsiaan? Hän on on sen jo aika monta kertaa sanonut, niin pitääkö tuota koko ajan kysyä? Ei kaikkien vanhempien tarvitse perheen hajoamisen jälkeen enää olla lastensa knssa tekemisissä ja useimmat suomalaiset ovat lainkuuliaisia ja haluavat noudattaa viranomaisten ohjeita ja neuvoja. Ehkä lastenvalvojat havainneet hänestä jotain sellaista lastensuojelullista, että ovat todenneet, että on parempi, ettei hän tekemisissä lastensa kanssa ja hän haluaaa noudattaa lastenvalvojien neuvoa.


      • Anonyymi

        Ei kai linkkejä saa tänne laittaa?


      • Anonyymi

        Ei saa ja on hienoa, että pystyt olemaan lastesi kanssa, jos se lausuntokin on todettu lainvastaiseksi kuten kerroit. Mikset halua tavata lapsiasi?


      • Anonyymi

        Et varmastikaan lukenut sinulle annettua vastausta ja se kopioidaan tähän sinulle:
        Ei saa ja on hienoa, että pystyt olemaan lastesi kanssa, jos se lausuntokin on todettu lainvastaiseksi kuten kerroit. Mikset halua tavata lapsiasi?


      • Anonyymi

        Luin todellakin viestisi ja olen aivan samaa mieltä kanssasi, ettei lapsia saa manipuloida ja sellaine on rinollista

        Kysyin, että miksi et halua olla lastesi kanssa, jos Raision kaupungin toiminta todettu laittomaksi kuten väität?
        Miksi et siis itse halua olla lastesi kanssa, jos mainitsemasi kaupungin toiminta todettu laittomaksi?


      • Anonyymi

        Ylläpito poistaa viestisi, koska et ossoo käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Ylläpito poistaa viestisi, koska et ossoo käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Poistaa vain sinun viestit, koska et ossoo käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Ossoon ja siksi miun viestejä ei koskoon poisteta, mutta palstan vartija poistaa vain siun viestit, koska et ossoo käyttäytyä


      • Anonyymi

        Ei poista minun viestejä koskaan, mutta sinun poistaa, koska et ossoo käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Mikä tuo nettikiusaamisjuttu on ja miksi haluat, että ihmiset antaa sinulle henkilötietojaan? Yritätkö jotain identiteettivarkautta??


      • Anonyymi

        Pystytkö hieman selventämään kertomustasi. Eli 27 5 2008 on lastenvalvoja antanut lausuman ja se on siis todettu perättömäksi, eli minkä vuoksi sitten menetit huoltajuutesi. Oletko siis iloinen tuon asian vuoksi?


      • Anonyymi

        Eli ei ole perätön sittenkään se päätös eli menetit huoltajuuden jostain todellisesta syystä?


      • Anonyymi

        Ylläpito poistaa viestisi koska et ossoo käyttäytyä


      • Anonyymi

        Sinun viestit poistetaan, koska et ossoo käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Sinun viestit poistetaan, koska et ossoo yhdyssanoja ja et ossoo käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Viestisi poistetaan koska et ossoo käyttäytyä ja siksi siun lapsetkan ei halluu tavata sinnuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi poistetaan koska et ossoo käyttäytyä ja siksi siun lapsetkan ei halluu tavata sinnuu

        Itse et ossoo käyttäytyä, koska et ossoo yhdys sanoja ja et ossoo käyttäytyä "ja siksi siun lapsetkan ei halluu tavata sinnuu".

        Eli lausuma 27.5.2008 lapsen olosuhteista totuudenvastainen, niin se tarkoittaa sitä, että äiti- ja "lastensuojelu, lastenvalvoja" ei omasta halustaan halua noudattaa lasten toiveita- ja lausumaa asumisestaan osittain myös isällä, myös isänsä huollossa ja omalla nimellään lapsen edun, oikeuksien, lainsäädännön- ja perustuslain, ihmisoikeuksien mukaisena. Miksi haluat noudattaa perättömiä lausumia. Etkö tykkää lapsista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et ossoo käyttäytyä, koska et ossoo yhdys sanoja ja et ossoo käyttäytyä "ja siksi siun lapsetkan ei halluu tavata sinnuu".

        Eli lausuma 27.5.2008 lapsen olosuhteista totuudenvastainen, niin se tarkoittaa sitä, että äiti- ja "lastensuojelu, lastenvalvoja" ei omasta halustaan halua noudattaa lasten toiveita- ja lausumaa asumisestaan osittain myös isällä, myös isänsä huollossa ja omalla nimellään lapsen edun, oikeuksien, lainsäädännön- ja perustuslain, ihmisoikeuksien mukaisena. Miksi haluat noudattaa perättömiä lausumia. Etkö tykkää lapsista?

        Kyllä ymmärrän eli lausuma on todettu lainvastaiseksi ja lastenvalvojat ym eivät haluaisi noudattaa lasten toiveita, koska lausuntoon perustuva päätös kieltää sen. Heidän on vain pakko noudattaa lakia asiassa, mutta kertoisitko jo, että miksi menetit mahdollisuuden olla lastesi kanssa eli hakkasitko heitä tms? Tykkään lapsista tosi paljon, eikä kukaan halua noudattaa perättömiksi todettuja lausuntoja. Viranomainenhan sen siis toteaa, onko lausunto perätön ja silloin aikaisemmat lausunnon perusteella tehdyt päätökset mitätöidään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiusaamista tarkoitushakuisesti - nimi ja sosiaaliturva tunnus?

        En ole kysellyt kenenkään nimeä ja yhteystietoa.


      • Anonyymi

        Ylläpito poistaa viestisi, koska et ossoo käyttäytyä.


    • Anonyymi

      Niinhän me kaikki inhimilliset ihmiset joidenka ei ole tarkoituskaan olla täydellisiä.

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe