Mulle vituillaan koulussa siitä, että

Anonyymi

mun vanhemmilla ei ole niin rahaa kuin monilla muilla 😕 meidän auto on 19vuotta vanha ja koti on alueella jolla asuu paljon kaikkia narkkareita ym koska sielä on halpoja vuonra-asuntoja ja vaikka me asutaan omassa talosa niin koulussa levitellään et mun vanjemmatkin ovat jotain pöihderiippuvaisia ja joka asiasta vain kiusataan😔 mulla ei ole merkkivaatteita eikä ke ole uusia siitä kiusataan eniten ja kaikk7 vain on huonoa muiden mielestä...

Meillä alkoi palohälytin huutamaan kun oltiin kaupassa ja naapuri oli soittanut palokunnan ja koulus oli joku kertonu nöhneesö paloauton meidän talolla ja mun kuullen yks jota luulin mun kaveriks sano et oispa se palanut niin kaupungista olis tullut puolet siistimpi..

Mä haluaisib vain unohtaa sen että mulla ei oo uusimmat vaatteet tai älylaitteet ja lopettaa tän ajattelu 100% ja toivon että se onnistuu kun luokka vaihtuu ensi vuonna.

11

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulet olemaan luokkalaisia kehittyneempi ja vahvempi tulevaisuudessa. Pinnalliset idiootit päätyvät kaupan kassalle. Tietenkään se ei auta nyt. Ei kukaan ei voi oikeastaan auttaa asiassa netin läpi. Älä yritä unohtaa. Se ei toimi. Huomasin sen liian myöhään.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ikävältä että kiusataan tuollaisista asioista. Onneksi sulla on kuitenkin perhe se on tärkeintä kaikki muu on materiaa eikä se tee onnelliseksi. Mulla oli kaverina yks hemmoteltu joka sai kaiken mitä ikinä pyysi oli suosittu ym. Mä olin se vastakohta, no kuitenkin tää kaveri kerran myönsi että kadehti mua! Olin ihan ihmeissäni mä köyhä surkimus jolla ei ikinä ollu mitään ja keräsin pulloja ojan penkoilta että saisin edes vähän karkkia hakea. Nyt aikuisena oon oppinu nöyryyttä ja säästäväisyyttä ja nautin elämästä tärkeimmät olen saanut. Tää kaveri on yksin ei perhettä tai lapsia, rahalla ei saa kaikkea. Koita jaksaa kaikki kääntyy vielä hyväksi.

    • Anonyymi

      Kauheeta tää kiusaaminen

      • Anonyymi

        Se ei kyllä lopu näillä eväillä popitikot sotkeee kaiken. Eivät osaa lppettaa eläkelikkauksia kaan
        joka johtaa myöhemmin kapinaan


    • Anonyymi

      Näin vanhempana voin todeta että tollasta se on ennenki ollut on aina jotain johtajien tenavia jotka leuhkii mutta tosi paikan tullen pillittää. Muy tsemiä. Kyl sut jossakin välis jätetää rauhaan

    • Anonyymi

      Tuollaisia ne lapset olivat 80 ja 90-luvullakin. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Aikuisena elämä palkitsee, joten katse tulevaisuuteen.

    • Anonyymi

      Kyllä oli näin keskivertoo köyhempänä naurussa pitelemistä, kun koulun kovimman kiusaajan ja itkupillin isältä meni firma nurin jostain syystä ja tämä vanhempiensa yrityksellä ja rahoilla leveillyt lellikki sai kokea sen miltä tuntuu olla köyhä😄 isä oli vissiin ottanut velkaa aika lailla ja siitä huolimatta firman nousu jäi niinsanotusti kiitoradalle😂

      Harmi tietysti muun perheen puolesta

    • Anonyymi

      Kiusaajat hakevat itse hyväksyntää ja purkavat pahaa oloaan.
      Katsokaapa vaikka tämän hetkistä julkkiksia, huipulla olevia muusikoita, lähes kaikkia heitä on kiusattu koulussa. He ovat pärjänneet ja raivanneet tien huipulle.
      Ei tietenkään tarvitse kaikkien päästä julkkikseksi mutta sen uskon että jokainen kiusattu pätkää elämässä paremmin kuin kiusaajat. Kiusajille jää taatusti alitajuntaan kiusaaminen kuten jää kiusatuillekin mutta kiusatut vahvistuu siitä ja kiusaajia heikentää tämä alitajunnassa oleva syyllisyys. Kiusaajat myrkyttää oman kroppansa kiusaamalla toisia.

    • Anonyymi

      elämässä on paljon asioita joille ei mahda mitään eikä niitä kaikkia pysty ees muuttamaan. Nuorena sitä elää ihan liikaa sen mukaan miten kaveriporukka elää ja sitä vertaa niihin ihaan liikaa. Pitää yrittää vaan kestää, olla välittämättä toisten negatiivisista mielipiteistä, eikä lähteä siihen haukkumis juttuun mukaan.
      Vanhempana sitä ymmärtää asioita sitte paremmin ja arvostaa sitä ettei ookkaan eläny liian helppoa ja rahalla katsottuna rikasta elämää nuorena. Parempi rikkaus on sinun omassa päässä joka kasvaa välittämättä ulkoisista tavaroista tai mielipiteistä.
      Tulet vielä huomaamaan sen.

    • Anonyymi

      Ei se ole sun vika että olet köyhä. Se on sun vanhempien vika. Ota puheeksi kotona miks ne on niin vitun köyhiä. Sun takia niitten pitäisi ottaa lainaa että saisit merkkivaatteita ja kännykän ym. Mut ei Kai ne saa kun luottotiedot menneet jo ajat sitten. Harmi että toiset syntyy vajakki perheeseen. Kun kasvat ulos perheestä ota kunnon laina ja pistä elämä ranttaliksi. Kerranhan täällä eletään.

    • Anonyymi

      Ehkä voisit kehottaa niitä hankkimaan oman elämän, ettei tarvitse sinun asioitasi pohtia ja olla kiinnostunut niistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe