Nokia on testattu ja sudeksi havaittu! Perheen toisestakin Nokiasta loppui lataus;
''Et kuule ole ensimmäinen asian havainnut'' kertoi kauppias, kun kävin uuden ''ei-nokia''- puhelimen ja heitin pari vuota vanhan Nokiani paskalaaniin.
Sen pituinen se.
Nokian latauspistoke
14
51
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ties kuinka monta vuotta vanha Nokia 3, ja ihan hyvin se latautuu, Ehkä et vaan osaa käyttää laitetta?
- Anonyymi
Joo koskaan ei häikkää ollut, luotettava Nokia.
- Anonyymi
Yleensä latausongelmat johtuu käyttäjän toimista..
- Anonyymi
Nokian tyyppivikoja on usb-portin hajoaminen. Kiinasta saa uusia ja itse kannattaa vaihtaa netistä löytyvillä ohjeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokian tyyppivikoja on usb-portin hajoaminen. Kiinasta saa uusia ja itse kannattaa vaihtaa netistä löytyvillä ohjeilla.
Ei ole mikään Nokian "tyyppivika".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ei kannata tilata edes nuppineuloja, uusi nokia kehiin jos takuu ei oo.
- Anonyymi
Kaikissa langallissa latauksissa tulee ongelmia kun kytkee ja irrotta satoja tai tuhansia kertoja, lopulta aiheuttavat tulipalon. Onneksi Lumiassa on langaton lataus, ei mitään ongelmaa koskaan ja edellinen latauskin kesti 2 viikkoa vanhassa puhelimessa alkuperäisellä akulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa langallissa latauksissa tulee ongelmia kun kytkee ja irrotta satoja tai tuhansia kertoja, lopulta aiheuttavat tulipalon. Onneksi Lumiassa on langaton lataus, ei mitään ongelmaa koskaan ja edellinen latauskin kesti 2 viikkoa vanhassa puhelimessa alkuperäisellä akulla.
Siinä vasta ongelmia onkin:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vasta ongelmia onkin:D
Gramofonissasi on ongelma kun levy jää aina päälle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gramofonissasi on ongelma kun levy jää aina päälle :D
Langaton laturi kärventää talon:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapunen asentaa Thunderbirdin, mutta ei osaa liittää siihen sähköpostitiliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivosi ovat kärähtäneet ihan muun takia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapunen asentaa Thunderbirdin, mutta ei osaa liittää siihen sähköpostitiliä.
Prince of Persia: The Sands of Time on Mike Newellin ohjaama vuoden 2010 toiminta-/seikkailu-/fantasiaelokuva. Elokuvan ovat käsikirjoittaneet Jordan Mechner, Boaz Yakin, Doug Miro ja Carlo Bernard. Tuottajana toimi Jerry Bruckheimer. Elokuva perustuu samannimiseen videopeliin, jonka on kehittänyt ja julkaissut Ubisoft Montreal. Elokuvan päärooleissa ovat Jake Gyllenhaal, Gemma Arterton, Ben Kingsley ja Alfred Molina.
- Anonyymi
Eipä näissä USB-tökkeleissä kauheesti vikoja ole ollut sen jälkeen, kun malli muuttui epäsymmetrisestä C-malliseksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078