Hirveitä nämä uusperhe jutut

Anonyymi

Häntäheikki kuvittelee itsestään liikoja ,vaikka tietää olevansa naiselle pelkkä laastari. Naisen lapset tietää että häntähessu rikkoi heidän perheen ja nyt he sydämestään inhoaa miestä.

En käsitä naisia , jotka pakottaa lapsiaansa elämään häntähessun kanssa , miten hän saattaa niin tehdä. Jos äiti lapsiaan rakastaisi ei toisi miehiään lasten ja eksän elämään. En vaan jaksa ymmärtää. Häntäheikit valittaa täällä elämän kovaa kohtaloa, eikä ymmärrä että on itse sen aiheuttanut rikkomalla toisten pehreen. häpeäisi , muttei edes sitä osaa.

Me tehtiin selväksi lasten kanssa aikanaan että häntähessut ei kuulu meidän elämään millään muotoa. Nainen ei saanut tuoda miekkosia meidän perheeseen eikä viedä pakotetusti lapsia katselemaan miekkosiaan . Ei ole niin koskaan tehnytkään, sen verran viksu on ex naiseni . Emme saata lapsille tehdä sitä, että joku täysin vieras miekkonen pilaa elämäämme enempi mitä on jo nyt tehnyt.
Nyt on lapset aikuisia ja nauramme jo moisille häntähessuille ja olemme onnekaita kun eivät ole ksokaan nähneet miekkosia , olisivat aivan varmasti menneet pilalle meidän lapset. Hirveetä edes moista ajatella. Huh huh, olemme paljolta säästyneet kun miekkoset on pidetty meidän elämästä poissa. Ei paljon lapset äitiään halua nähdä, ja lastenlapset ei ole koskaan ns mummua nähneet. Ymmärrän täysin lasteni mielen, semmoinen ei ole äiti , joka hvyäksyy miekkoset elämäänsä ja tuhoaa oman perheen. Onko sellainen äiti, ei ole.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häntähessut menee rikkomaan toisten perheet, ne ovat katkeria ja kiukkuisia niin kostoksi rikkovat muidenkin perheet. Ei voi sairaimpia ihmisiä olla.

    • Anonyymi

      Nää on niitä juttuja kun uusiomies estää äitiä tapaamasta exää lasten asioissa Surullista että naiset antaa häntäukkojen määrätä heidän elämäänsä. Onneksi ei ole tarvinnut kärsiä moisista miekkosista koskaan, koska emme ole heitä nähneet eikä häntäukko meille tullut, jos olisi yritänyt olisin tehnyt ilmoituksen kotirauhan häirinnästä, ja vetänyt turpaan sen kyllä osaan.

      Ollaan ihan rauahsssa saatu elää kun ei tarvinnut koskaan pelätä ukkoja mellastamista ja haukkumisia. Nainenkin on ollut sitä mieltä että häntikset pilaisivat meidän elämän ja kielsi olemasta missään tekemisissä meidän kanssa, sellainen on äiti joka välittää. vaikka miekkosesta sängynlämmittäjän ottikin, mutta takasin ei ole tulemista, itse saa kärsiä kun lapsensa hylksäi miekkosten takia.

    • Anonyymi

      Ainahan ne on niitä. Perheenrikkoja kehuu itseään kuin monta perhettä on saanut rimottua. Sitten seuraavaksi haukkuu miehen eksän, lapset, vanhemmat, sisarukset ja koko suvun. Sellasia se on kaikki. Kun ei ole itsellä mitään menetettävää niin on hyvä riehua.

      • Anonyymi

        Ainahan ne on niitä. Perheenrikkoja kehuu itseään kuinka monta perhettä on saanut rikottua. Sitten seuraavaksi haukkuu naisen ex miehen lapset, vanhemmat, sisarukset ja koko suvun. Sellasia se on kaikki. Kun ei ole itsellä mitään menetettävää niin on hyvä riehua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan ne on niitä. Perheenrikkoja kehuu itseään kuinka monta perhettä on saanut rikottua. Sitten seuraavaksi haukkuu naisen ex miehen lapset, vanhemmat, sisarukset ja koko suvun. Sellasia se on kaikki. Kun ei ole itsellä mitään menetettävää niin on hyvä riehua.

        Juuri näin siinä aina käy. Onneksi mun mies on fiksu ja nauraa näille jutuille, ja sanoi että yksikään suttura ei ole meidän veroinen, tarkoittane lapsiamme ja minua. Sanoo mua kauniiksi ja maailman parhaimmaksi. Mahtava meis, kauhistelee sutturoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin siinä aina käy. Onneksi mun mies on fiksu ja nauraa näille jutuille, ja sanoi että yksikään suttura ei ole meidän veroinen, tarkoittane lapsiamme ja minua. Sanoo mua kauniiksi ja maailman parhaimmaksi. Mahtava meis, kauhistelee sutturoita.

        Niin juurikin , näin siinä aina käy. Onneksi mun naiseni on fiksu ja nauraa näille jutuille, ja sanoi että yksikään häntäheikki ei ole meidän veroinen, tarkoittane lapsiamme ja minua. Sanoo mua komeaksi ja maailman parhaimmaksi. Ihana nainen , kauhistelee häntäheikkejä..


    • Anonyymi

      Mä taas en vaan jaksa ymmärtää että voiko joku oikeasti olla näin ahdasmielinen ja typerä että oikeasti ajattelee näin!? Enkä jaksa ymmärtää sitäkään jos näiden julkaisujen tarkoituksena on vain huudattaa ihmisiä... Ei sillä, etpä paljoa tunnu huomiota näillä jutuillasi saavan. Toivon että olet pelkkä keskenkasvuinen trolli, jos olet tosissasi niin hanki kiltti apua ennen kuin tuhoat lapsesikin tuolla ajatusmaailmalla.

      • Anonyymi

        Kyllä se on totta. Uusikkoperheessä kaikki menee pieleen ja kun rikkoo toisten elämän niin mitä muuta voi olla. Isä hylkää lapsensa kokonaan ja vie lasten ja exän rahat ja uusikko seuraa peässä ja vie hänkin miehen rahat. Surullista toimintaa, sutturat on semmosia, muttei itse ymmärrä tekosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on totta. Uusikkoperheessä kaikki menee pieleen ja kun rikkoo toisten elämän niin mitä muuta voi olla. Isä hylkää lapsensa kokonaan ja vie lasten ja exän rahat ja uusikko seuraa peässä ja vie hänkin miehen rahat. Surullista toimintaa, sutturat on semmosia, muttei itse ymmärrä tekosiaan.

        Kyllä se on totta. uusioperheissä monilla kaikki menee pieleen ja kun rikkoo toisten elämän niin mitä muuta voi olla. Äiti hylkää lapsensa kokonaan ja vie lasten ja exän rahat mennessään ja häntähessu seuraa perässä ja vie sitten naisen rahat , ryyppää ja rällää. Surullista toimintaa, häntäheikit on semmosia, muttei itse ymmärrä tekosiaan.


    • Anonyymi

      Mä en ossoo sanoo, ei ole ollut moisia sutturoita meidän perheessä ja elämässä. Vaikka perheemme rikottiin jonkun sutturan toimesta, niin on luonnollista ettei se naikkonen tule meille, ei ole tullutkaan, kuka tulisi jos ei suvaita, se on kotirauhan rikkomista ja rikoa asia.
      Emme ole näneet onneksi sutturoita, ja mies hyläsi lapsensa sutturan vaatimuksesta, aivan omituista. Kuka tuollasta läskiä kotiinsa päästäisi, eikukaan viisa äiti. Lapset kärsii ja mies kun ei saa nähdä lapoiaan, meille voisi tulla mutta suttura sano meiheelle et lapset tai hän. No tottakai lapseton suttura voittaa.

      Onneks sahaan paljon enempi rahaa elämiseen kuin ennen, kaikki tuet tulee, ja hyvin eletään. Me ei kaivata surrutoita elämään ja olisi loukkaus lapsia kohtaan jos sutturoita tulisi meille tai men menisimme sutturoita katsomaan. Hehheeee, ihan naurattaa, onneks meis kieltsi sutturoiden meille tulon joten ei tarvi paelätä että joku vie vielä talomme ja automme. Ei onneksi.

      • Anonyymi

        Minä en osaa sanoa , ei ole ollut moisia häntäheikkejä meidän perheessä ja elämässä. Vaikka perheemme rikottiin jonkun häntähessun toimesta, niin on luonnollista ettei se miekkonen tule meille, ei ole tullutkaan, turpaan vedän jos tulee, kuka tulisi jos ei suvaita, se on kotirauhan rikkomista ja rikos.
        Emme ole näneet onneksi häntähessuja , ja nainen hylkäsi lapsensa häntähessun vaatimuksesta, aivan omituista. Kuka tuollasta läskiä juoppoa kotiinsa päästäisi, ei kukaan viisas isä. Lapset kärsii ja nainen , kun ei saa nähdä lapsiaan, meille voisi tulla mutta häntis sano naiselle et lapset tai hän. No tottakai lapseton häntäheikki voittaa.

        Onneks saan paljon enempi rahaa elämiseen kuin ennen, kaikki rahat meille tulee, ja hyvin eletään. Me ei kaivata häntähessuja elämään ja olisi loukkaus lapsia kohtaan jos häntähessuja tulisi meille tai me menisimme häntiksiä katsomaan. Hehheeee, ihan naurattaa, onneks nainen kielsi häntäheikkien meille tulon joten ei tarvi pelätä että joku juoppo häntähessu veis vielä talomme ja automme. Ositus tehty ja minä sain kaiken.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe