Reissus ollaan ja joku/jokin mäjäyttänyt tuulilasin aamulla hajalle, halki.
Kokkolas hommaan sopivia liikkeitä? Kyseessä ei-liimalasi.
Auton tuulilasin vaihtoliikkeitä Kokkolassa
22
7129
Vastaukset
- Hermanni
Kaippa niitä liikkeitä löytyy muualtakin mutta yks tuli mieleen. Indolan alueella on semmonen kuin Tuulilasi Hedström
Tuulilasimyynti Hedström Tomas Tmi .
. Indolantie 25 A PL 601 67701 KOKKOLA .
. Puhelin: . 06-8302109
. Telefax: . 06-8302109- Hermanni
jos et ole paikallisia nii indolan teollisuusalue sijaitsee jyväskyläntien varrella. Eli lähet ajaamaan jyväskylään päin ja juuri ennen kun vauhtirajoitus vaihtuu 60:stä 100:aan vai oliko kenties 80, oli miten oli nii siellä käännytään vasemmalle. Jos ajat ohi nii ei hätää, ~500m nii tulee toinen tie vasemmalla puolella mistä kääntyy alueelle.
- ......
Hermanni kirjoitti:
jos et ole paikallisia nii indolan teollisuusalue sijaitsee jyväskyläntien varrella. Eli lähet ajaamaan jyväskylään päin ja juuri ennen kun vauhtirajoitus vaihtuu 60:stä 100:aan vai oliko kenties 80, oli miten oli nii siellä käännytään vasemmalle. Jos ajat ohi nii ei hätää, ~500m nii tulee toinen tie vasemmalla puolella mistä kääntyy alueelle.
en kyllä sinne menis, tiedän tyypin, jonka autoon lasi vaihdettiin juuri tuolla. Lasi jäi "vuotamaan" siten, että satasen nopeudessa alkoi kauhea vinkuna. No vissiin liikkeessä yritettiin muistaakseni ainakin neljä eri kertaa sitä korjata eikä siitä tullu mitään. Aikaa tuhraantui aina päivä kerrallaan ja tää heppu joutu aina reissuhommista käyttämään lomistaan itelleen vapaapäivän, jotta auto vois olla taas kerran telakalla. Hän vei viimein auton toiseen paikkaan (nimeä en kyllä tiedä) ja siellä vika korjattiin vikkelästi.
- V8 ja Punto
...... kirjoitti:
en kyllä sinne menis, tiedän tyypin, jonka autoon lasi vaihdettiin juuri tuolla. Lasi jäi "vuotamaan" siten, että satasen nopeudessa alkoi kauhea vinkuna. No vissiin liikkeessä yritettiin muistaakseni ainakin neljä eri kertaa sitä korjata eikä siitä tullu mitään. Aikaa tuhraantui aina päivä kerrallaan ja tää heppu joutu aina reissuhommista käyttämään lomistaan itelleen vapaapäivän, jotta auto vois olla taas kerran telakalla. Hän vei viimein auton toiseen paikkaan (nimeä en kyllä tiedä) ja siellä vika korjattiin vikkelästi.
Hedströmin jälki usein sotkuista. Hedströmin jäljiltä lasi vuotaa vieläkin. Suosittelen autofiksaus J Myllystä Hedströmin naapurissa.
Silvander Kaitsu heinolan teollisuusalueella on myös ihan jees. Kokemuksia kaikista! - Bengt Såka
V8 ja Punto kirjoitti:
Hedströmin jälki usein sotkuista. Hedströmin jäljiltä lasi vuotaa vieläkin. Suosittelen autofiksaus J Myllystä Hedströmin naapurissa.
Silvander Kaitsu heinolan teollisuusalueella on myös ihan jees. Kokemuksia kaikista!Hedströmmillä tärisee kädet!
- mulla
Bengt Såka kirjoitti:
Hedströmmillä tärisee kädet!
Olen 2 kertaa sinne erehtynyt auton viemään tuulilasin vaihtoon, kummallakin kertaa auton sisätila on ollut siivoamatta täynnä ikkunasta ja kehyksestä irronneita murusia, tiivisteet ovat sateella vuotaneet. En voi suositella.
Myöhemmin olen käynyt yksityisen katsastusaseman vieressä olevassa paikassa Akku ja tuulilasi (tai jotain sinnepäin...). Siitä on vain hyvää palautetta! - subjori
V8 ja Punto kirjoitti:
Silvander Kaitsu heinolan teollisuusalueella on myös ihan jees. Kokemuksia kaikista!itse taas käytin subaruani j-.myllyksellä ja jäi vuotamaan, vein takas ja piti olla korjattu vuoto mut ainavaan vuotaa.sit vein silvanderille niin alko pitään.
- Mersukuski
subjori kirjoitti:
itse taas käytin subaruani j-.myllyksellä ja jäi vuotamaan, vein takas ja piti olla korjattu vuoto mut ainavaan vuotaa.sit vein silvanderille niin alko pitään.
pahoin. Onneksi ajan itse mesellä
- Liimaaaa
subjori kirjoitti:
itse taas käytin subaruani j-.myllyksellä ja jäi vuotamaan, vein takas ja piti olla korjattu vuoto mut ainavaan vuotaa.sit vein silvanderille niin alko pitään.
Taisit vaihtaa koko auton? häh? Mitä häh? Puhutko paskaa,häh?
- mese sucks
Mersukuski kirjoitti:
pahoin. Onneksi ajan itse mesellä
osta auto...
- ghip
????
- testannut...
kysy ex myllys sama alue hedströmistä seuraava puoti. edullinen ja ammattimies.Eikä vuoda.
- onko kukaan nähny
heseä ei ole näkynyt pitkään aikaan
- Esko MÖRKÖ
He he hedström...osaa ainakin sotkea auton sisustuksen...
- Härski Hartik paja
Älkää ikimaailmassa viekö Veltto Hedströmmille mitään tuulilasihommia,eikä kyllä muutakaan.Jotain amispoikia apulaisina jotka rööki suussa ruuvaa ominpäin ja mutu tuntumalla vääntäen listat väkisin irti,pyyhkijät laitettiin mulle pituuksiltaan väärinpäin,sähkölämmitteinen tuulilasi ei lämmennyt ja vaihtoivat toisen joka vuosi aivan hirvittävästi vesisateella!"Korjautin"takuuna 3 kertaa ja keeessstiii,keeeessssttttii...ei apua.Tuulilasissa yhä luovutettaessa keskellä iso tarra(itse irroitin),taustapeili putosi 2 takuukorjauksenkin jäljiltä=liimasin itse.
Koko auto sisältä kauheassa sotkussa asennuksien jäljiltä täynnä mustia sormenjälkiä.Lopputuloksena tuulilasi siis vaihdettiin 2 kertaa,muovilistat rikottu repimällä väkisin irti ja todella huonosti laitettu takaisin vähän sinnepäin(ruuveja puuttui,listat ylä/alapäästä irti eikä edes yritetty liimata jne),tiivistäminen epäonnistui amispojilta tai johtajalta täysin,taustapeilin liimaus 2 kertaa=ei onnistunut!Kauhea sotku ja se upea tarra keskellä lasia....
Korjailin itse mitä pystyin ja vein tiivistettäväksi toiseen paikkaan!!Ikinä en jalallani astu tuonne!!
- härrski
onko muilla samanlaisia kokemuksia
- voivvoiehhese
hese on kova puhumaan kertoo vitsejä kerran se lauloi joululauluja härlig är jorden
- kuitenkin
Vein Hedströmille kuitenkin, kuten työkaverini isä, ja ainakaan näissä ei ole ongelmia. Hintaeroa oli jokunen kymppi, tulevatko ne sitten tuulilasista vai tiloista?
Näistä somen kommenteista ei aina tiedä, ovatko ne tosia vai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841