Sanotaan lyhyesti, jos hakusessa isompaan autoon sisätilan lämmitintä. Itse valintani kohdistin Calixin waveline malliston 2000W malliin jossa myös mahdollisuus käyttää 900W otto tehoa. Tämä siksi että on valinan mahkut tarpeen mukaan. Sen lisäksi Calix tarjosi 3 erillaista kiinnitysvaihtoehtoa. Nämä ovat se pikakiinnitys klipsillä jos mahdollista sekä lattia-asennusta varten jalka ( defalla tämän joutui ostamaan erikseen noin 18 euron hintaan) jolla lämmitin saadaan pystyyn asennettua jalka laitetaan lattiamaton alle. Olin itse hieman epäileväinen kuinka hyvä tuo on mutta toimiva tuntuisi olevan. Sitten on vielä tämä keskikonsoliin tuleva mahdollisuus nämä tuli siis samaan rahaan kaikki ! Tämän jätin itse tekemättä kun en ole 100% varma mihinkä kohtaan uskaltaisin reiät tehdä. Tällä keskikonsoli asennuksella saadaan toki lämmittimen viemä sivusuuntainen jalkatila maximoitua. Itsellä ei ollut niin väliä koska autossa leveyttä sen verran ettei häiritse repsikkaa. Autoni on E sarjan Mersedes farkkuna niin toistaiseksi olen pärjännyt kyseisellä lämmittimellä. Lasit sulana ja pipan,hanskat saanut riisua kun aamulla lähtenyt ajelemaan. Katsotaan jos kunnon pakkasia saadaan että miten lämppäri riittää.
Calixin ääni on maltillinen eikä kuulu ulos.
Auton sisätilalämmittimet
Anonyymi
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Mainosko tämä oli ? Jos ei miksi höpötät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655360Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842677- 2702484
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362389Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191834Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311571Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541171Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131103- 881095
- 901086