Yaris Cross ja tuleva sähköauto tulevat nostamaan Toyotien ensirekisteröinnit huikeisiin lukemiin ja se näkyy tällä palstalla pilkkakirjoituksina ja suurina valheina.
Yaris Cross aiheuttaa järkyttävää pelkoa kilpailijoissa, palsta täynnää pilkkaa
85
831
Vastaukset
- Anonyymi
Jepulis, ensi vuonna taitaa olla kuusi, seitsemän Toyota-mallia kymmenen myydyimmän joukoissa.
- Anonyymi
Paras myy. Ei kansa ole hölmöä Suomessa vaan viisasta, siksi Toyotaa ostetaan eniten. Muualla Euroopassa ovat tyhmempiä kun ostavat ranskanpaskaa ja saksanseisojaa.
Ikinä en muuta osta kuin Toyota.
- Anonyymi
92 heppaa. Hihhhihihiiiiii. Ostakaa vain pois näitä tientukkoja. Hehehehehehe
- Anonyymi
Yaris Crossissa on 116 heppaa ja pystyn pieksemään sinun saksanromusi 6-0 jos lähdetään tien päälle koettamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yaris Crossissa on 116 heppaa ja pystyn pieksemään sinun saksanromusi 6-0 jos lähdetään tien päälle koettamaan.
Japaninponeista ei ole kilpailijoiksi.
- Anonyymi
joo 92 heppaa, eikä sieltä vääntävimmästä päästä.
sähköautolla WLTP-range 450 km viittaisi siihen että kesällä ilman ilmastointia pääsee yli kolmestaa, talvella jää alle kahdenssadan kilsan. Peräkylille piisaa kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yaris Crossissa on 116 heppaa ja pystyn pieksemään sinun saksanromusi 6-0 jos lähdetään tien päälle koettamaan.
Aika rohkeasti luvattu. Et piekse sillä montaakaan saksanromua. Vanhan dieselmersun ehkä.
- Anonyymi
Toyota kuluttaa miltei puolet vähemmän kuin kilpailijansa.
- Anonyymi
Sehän tiedetään. Teho ei tule tyhjästä, turbo määrää tahdin.
- Anonyymi
Kyllä koko autoileva maailma pelkää tuota ylihintaista mopoautoa. Siellä teillämme se tule olemaan pahana tukkona ja estämässä joustavaa liikkumista. Korkea pieni kippo ja 92hv ja ainoat jotka tuota ostaa ovat selkä- ja lonkkavikaisia vaareja.
- Anonyymi
Etkö voi mitään kateellisuudellesi?
- Anonyymi
Etkö voi mitään sille, että saat vain sen peruspalkan ilman provisioita automyynneistä.
- Anonyymi
Olen selkä- ja lonkkavikainen 70 ikäinen vaari. Kävin koeistumassa tuon Yaris Cross kulkineen. En pitänyt, Esinnäkin kuskin istuin kuin lypsyjakkaralla istuisi, istuinosa aivan liian lyhyt joten reisituki varsin vajaa. Toinen asia, kun kuskin oven sulkee niin ovi ottaa kyynärpäähän kiinni. Vaikka en mikään harteikas "harmaa pantteri ole" niin kyllä kuljetajan paikan mitoitus hartia/kyynärpää linjan kohdalla on varsin epämiellyttävän ahdas. Vika siis autossa ja sen mitoituksessa, ei hintelälässä ruumiin rakenteessani.
Eli ei aihettanut, uutuudestaan huolimatta, autokuumetta. En osta tyydyn entiseen ajopeliini, on parempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen selkä- ja lonkkavikainen 70 ikäinen vaari. Kävin koeistumassa tuon Yaris Cross kulkineen. En pitänyt, Esinnäkin kuskin istuin kuin lypsyjakkaralla istuisi, istuinosa aivan liian lyhyt joten reisituki varsin vajaa. Toinen asia, kun kuskin oven sulkee niin ovi ottaa kyynärpäähän kiinni. Vaikka en mikään harteikas "harmaa pantteri ole" niin kyllä kuljetajan paikan mitoitus hartia/kyynärpää linjan kohdalla on varsin epämiellyttävän ahdas. Vika siis autossa ja sen mitoituksessa, ei hintelälässä ruumiin rakenteessani.
Eli ei aihettanut, uutuudestaan huolimatta, autokuumetta. En osta tyydyn entiseen ajopeliini, on parempi.Entinen Skoda-myyjä. Siksi invalidikin.
- Anonyymi
Penkki on pieni jakkara, ei papparaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen selkä- ja lonkkavikainen 70 ikäinen vaari. Kävin koeistumassa tuon Yaris Cross kulkineen. En pitänyt, Esinnäkin kuskin istuin kuin lypsyjakkaralla istuisi, istuinosa aivan liian lyhyt joten reisituki varsin vajaa. Toinen asia, kun kuskin oven sulkee niin ovi ottaa kyynärpäähän kiinni. Vaikka en mikään harteikas "harmaa pantteri ole" niin kyllä kuljetajan paikan mitoitus hartia/kyynärpää linjan kohdalla on varsin epämiellyttävän ahdas. Vika siis autossa ja sen mitoituksessa, ei hintelälässä ruumiin rakenteessani.
Eli ei aihettanut, uutuudestaan huolimatta, autokuumetta. En osta tyydyn entiseen ajopeliini, on parempi.Oikeasti olet 15 finninaamainen lippisjonne. Käyt Kontulan perskoulua ja meinaat suunnitella urasi Kelan kuntoutusrahalla asuen vanhempiesi luona hamaan tappiin. Harrastuksinasi suomi24-palstat, bemarifoorumit, kaljanjuonti, naisesta haaveilu ja tavoite säästää Kelan tuesta ja vanhemmiltasi pummatuilla rahoista aikanaan musta vanha bemarinraato allesi.
- Anonyymi
Naurettava auto tuo yaris cross. Hinta hirvee tuosta tehottomasta koppimoposta. Ennemmin vaikka pösöö 2008. On kaikilla mittareilla parempi auto. Ja vielä edullisempikin.
- Anonyymi
Pösön ostanut saa kaupan päälle 100% teknisiä ongelmia.
- Anonyymi
Peugeot 2008 ei kestä. Sitä saa viedä alvariinsa korjaamolle.Toyota Yaris Cross on kestävä auto. Niillä voi ajaa uskomattoman paljon. Se ei Toyotien tapaan ruostu juuri lainkaan.
Pösöt sen sijaan ruostuu sangen nopeasti. Ne on jo uutena hieman ruosteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peugeot 2008 ei kestä. Sitä saa viedä alvariinsa korjaamolle.Toyota Yaris Cross on kestävä auto. Niillä voi ajaa uskomattoman paljon. Se ei Toyotien tapaan ruostu juuri lainkaan.
Pösöt sen sijaan ruostuu sangen nopeasti. Ne on jo uutena hieman ruosteessa.Mulla on 2008 1,6 eHdi vm.15 ajettu 130 000. Huoltoja vain 20 000 km välein. Ei korjauksia. Alle 4,5l100km. Kaupunkiajoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pösön ostanut saa kaupan päälle 100% teknisiä ongelmia.
Peugeot 2008 1,2 puretech automaatit revitään käsistä vaihtoautona. Oma 2 v. vanha vaihdoin samanlaiseen eriväriseen välirahaa vain 5000 eur. Ja on aivan eri planeetalta kuin nämä aasialaisvehkeet.
- Anonyymi
Moni erehtyy ostamaan ylihintaisen Yariksen smaa hurmosta kun Sanna Marinissa paljon puhetta vähän toimintaa. tehoton meluloota joka todetaan autotesteissä.
- Anonyymi
Moni viisastuu ostamaan sopivan hintaisen Yariksen ei yhtään samaa hurmosta kun Sanna Marinissa paljon puhetta vähän vikoja. tehokas iloloota joka todetaan autotesteissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni viisastuu ostamaan sopivan hintaisen Yariksen ei yhtään samaa hurmosta kun Sanna Marinissa paljon puhetta vähän vikoja. tehokas iloloota joka todetaan autotesteissä.
Honda pieksi Yariksen reilusti TM:n vertailussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Honda pieksi Yariksen reilusti TM:n vertailussa.
Ja myös Ford.
- Anonyymi
varmaan hyvä kaupungissa, mutta isommilla teillä ja niihin liityttässä alitehoinen moottori ja aivan poskettoman kova hinta niin ei kiitos.
- Anonyymi
Melu ja ruoste.
- Anonyymi
Tojon hybridiautojen moottoririkot. Hehheh.
https://www.youtube.com/watch?v=8U1rs3bI-HA - Anonyymi
Ei oikein auennut minulle miten joku pikkuautomalli tai Subarun tekemä ensimmäinen sähköauto aiheuttaa "järkyttävää pelkoa" muiden merkkien piirissä täällä Suolessa?
- Anonyymi
Ei minullekaan, mutta siitähän ei tietenkään ole kysymys, vaan lähinnä muut nauravat noille Toyotille ja varsinkin tällä intohimoiselle Toyotan kunnian puolustajalle.
- Anonyymi
Kuka sitä pelkäisi. Mie en keksi ketään.
Niin tietysti jos sellaisen sortuu ostamaan, niin alkaahan se pelottaa. - Anonyymi
Yaris Cross neliveto tarkoittaa pientä (5,3 hv ja 52 Nm) sähkömoottoria takana, joka antaa tarvittaessa voimaa takapyörille. Kuitenkin sille ilmoitettu kiihtyvyys on huonompi kuin etuvetoiselle!!
- Anonyymi
Toyotalla onkin patentti tähän mihin muut eivät pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla onkin patentti tähän mihin muut eivät pysty.
Kyllä, muut tekee tuonkin paremmin.
- Anonyymi
Sehän vastaa 5 hepan perämoottoria. Kyllä lähtee!
- Anonyymi
Toyotan hankkiminen saa naapurit skoodanvihreiksi kateudesta.
- Anonyymi
Tämä hirveä Toyotan haukkuminen osoittaa kuinka karvas pala luotettava Toyota on kilpailijoille.
- Anonyymi
URPOT eivät kestä Toyotan paremmuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
URPOT eivät kestä Toyotan paremmuutta.
Kerro toki mitä "paremmuutta" Toyotassa on verrattuna muihin merkkeihin. Minä en keksi oikein mitään.
- Anonyymi
Onneton lussukka 🐷 hintaan, sporttia tarttis olla enempi, ilman nastoja?😆😄😃
- Anonyymi
Kyllä 30000 euroa on aika suolainen hinta 2 2 hengen muovikiposta.
- Anonyymi
Köyhälle kaikki on kallista.
- Anonyymi
Cross ledajovaloilla ja 2 renkailla 35000 euroa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cross ledajovaloilla ja 2 renkailla 35000 euroa!
Pikkuauton hinta. Eikö sinulla ole pätäkkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuauton hinta. Eikö sinulla ole pätäkkää?
Paremman saa 25000eurolla kun valitsee muun merkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhälle kaikki on kallista.
Se on totta, mutta tuossa varmaankin haluttiin sanoa, ettei Toyotan hinta vastaa lainkaan hintaansa, vaan on rejlusti ylihinnoiteltu täällä siunatussa Toyotalandiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuauton hinta. Eikö sinulla ole pätäkkää?
Siinä saa melua ja tehonpuutetta koko rahalla.
- Anonyymi
Hah. Itselleni tulossa se kallein nelivetoinen malliversio ja renkaineen sekä lohkolämppäreineen jne liki 40 tonnia. Kaikki on suhteellista, en pidä pahana kun kyse laatumerkistä ja uudesta mallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Itselleni tulossa se kallein nelivetoinen malliversio ja renkaineen sekä lohkolämppäreineen jne liki 40 tonnia. Kaikki on suhteellista, en pidä pahana kun kyse laatumerkistä ja uudesta mallista.
Jos joku sanoisi sinun olevan yksinkertainen, niin olisi vaikea olla erimieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkuauton hinta. Eikö sinulla ole pätäkkää?
Ihan pisti miettimään et saaks VW ID:n samaan hintaan?
Toyotalla kun ei taida sähköautoa vielä olla myynnissä.
- Anonyymi
koeajettu on
ainoa varsinainen kehu on se kulutus
muuten kovin arkinen jos laitat korkean varustetason ja liki 40000 e likoon
ei vastaa korkeaa hintaa mielestäni- Anonyymi
kaikki on suhteellista. Kun ottaa huomioon Toyotan ylivertaisen kestävyyden ja ruostumattomuuden niin ei se välttämättä ole kallis. Toyotat kestää helposti 30 vuotta, eikä Yaris Cross tee tästä poikkeusta. Toyotissa ei koskaan, ei koskaan ole vikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki on suhteellista. Kun ottaa huomioon Toyotan ylivertaisen kestävyyden ja ruostumattomuuden niin ei se välttämättä ole kallis. Toyotat kestää helposti 30 vuotta, eikä Yaris Cross tee tästä poikkeusta. Toyotissa ei koskaan, ei koskaan ole vikoja.
Meinaatko ajaa vielä vuonna 2051 Yaris Crossilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki on suhteellista. Kun ottaa huomioon Toyotan ylivertaisen kestävyyden ja ruostumattomuuden niin ei se välttämättä ole kallis. Toyotat kestää helposti 30 vuotta, eikä Yaris Cross tee tästä poikkeusta. Toyotissa ei koskaan, ei koskaan ole vikoja.
Hihihihi hohihoho hehehehe heebo pihalla kuin lumiukko 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihihi hohihoho hehehehe heebo pihalla kuin lumiukko 😀
Pihalla on ainoastaan saksankinnerin omistaja räntäsateessa, puhelin kourassa tilaamassa hinausautoa.
Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla on ainoastaan saksankinnerin omistaja räntäsateessa, puhelin kourassa tilaamassa hinausautoa.
Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa?Heheheheheheh. Ei mulla ole saksanseisojaa. Mulla on rapea ranskalainen. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla on ainoastaan saksankinnerin omistaja räntäsateessa, puhelin kourassa tilaamassa hinausautoa.
Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa?Kyllä naurattaa. Omaa saksalaista autoa ei ole koskaan hinattu sen 35 vuoden aikana kun olen niillä ajanut. Korjauksiin olen käyttänyt koko tänä aikana 230 euroa.
Nauran joka päivä niille riisiritsoilla ajaville jotka maksavat ylihintaa autosta joka on pelkkä melupesä ja jota joutuu huoltamaan kalliisti joka vuosi.
paljon mukavampaa ajaa saksalaisella josta löytyy potkua kun vähän painaa oikealla jalalla.
Kävin kerran koeajamassa tojotan. Siinä ainoa asia joka tapahtui kaasua painaessa oli että moottori alkoi ulvomaan kuin pistetty sika. Auto alkoi keräämään vähän lisää vauhtia seuraavana päivänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla on ainoastaan saksankinnerin omistaja räntäsateessa, puhelin kourassa tilaamassa hinausautoa.
Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa?"Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa?"
Tässäpä on se iso ero elääkö elämäänsä netin kautta vai oikean elämän kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa?"
Tässäpä on se iso ero elääkö elämäänsä netin kautta vai oikean elämän kautta.En tiedä miksi naureskelua faktoille pidetään pelkona?
Mietitään nyt 11s 0-100 aikaa hetki.
Kaikki kilpailijat on parempia tässä.
Cmoon oikeesti, jos ei kulutusta saada kuriin muulla keinolla kuin kiihtyvyyden kustannuksella, se pitäisi ehkä jättää tekemättä.
Yleinen laatutason nosto sisustan osalta olisi toivottavaa.
Samaan hintaan vain saa paljon laadukkaamin tehtyjä autoja uutena.
Se mitä katsastustilastot kertoo ei kerro oikeastaan mitään siitä miten paljon vikoja korjataan katsastusten välissä. Se ei kerro edes sitä paljonko moottoreita hajoaa.
Tai vaihteistoja.
Toyotan huoltoohjelmaan pitäisi kai lisätä kannentiiviisteen vaihto vuosittain ettei moottorin lohku halkea kuten lukuisissa priuksissa on käynyt.
Toyota kuulema kestää parhaiten kovaa ajoa. Niin mikä on kovaa ajoa, jos auto on hidas kuin etana?
Ehkä saksalaisia hinataan koska niitä kannattaa korjata.
Toyotat kuskataan suoraan paalattavaksi koska ovat kertakäyttökamaa.
Siksi Toyota on aina ollu nihkeä korjaamaan autoja ilman oikeudenkäyntejä.
Eihän Toyotalla mennyt kuin muutamia vuosia muka korjata RAV 4 ominaisuus päätyä ojaan väistöliikkeen seurauksena. Yhtään kolaroitua autoa ei ole Toyota kuitenkaan korvannut. Vaikka olis ollut syytä maksaa tai antaa uusi korjattu tilalle.
Virhevastuu ei lopu takuun loppumiseen. Se on hyvä huomata tässä kohtaa.
Ehkä pitäin korjata ensin omat mokat, ennenkuin alkaa kaivaa muiden autojen vikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi naureskelua faktoille pidetään pelkona?
Mietitään nyt 11s 0-100 aikaa hetki.
Kaikki kilpailijat on parempia tässä.
Cmoon oikeesti, jos ei kulutusta saada kuriin muulla keinolla kuin kiihtyvyyden kustannuksella, se pitäisi ehkä jättää tekemättä.
Yleinen laatutason nosto sisustan osalta olisi toivottavaa.
Samaan hintaan vain saa paljon laadukkaamin tehtyjä autoja uutena.
Se mitä katsastustilastot kertoo ei kerro oikeastaan mitään siitä miten paljon vikoja korjataan katsastusten välissä. Se ei kerro edes sitä paljonko moottoreita hajoaa.
Tai vaihteistoja.
Toyotan huoltoohjelmaan pitäisi kai lisätä kannentiiviisteen vaihto vuosittain ettei moottorin lohku halkea kuten lukuisissa priuksissa on käynyt.
Toyota kuulema kestää parhaiten kovaa ajoa. Niin mikä on kovaa ajoa, jos auto on hidas kuin etana?
Ehkä saksalaisia hinataan koska niitä kannattaa korjata.
Toyotat kuskataan suoraan paalattavaksi koska ovat kertakäyttökamaa.
Siksi Toyota on aina ollu nihkeä korjaamaan autoja ilman oikeudenkäyntejä.
Eihän Toyotalla mennyt kuin muutamia vuosia muka korjata RAV 4 ominaisuus päätyä ojaan väistöliikkeen seurauksena. Yhtään kolaroitua autoa ei ole Toyota kuitenkaan korvannut. Vaikka olis ollut syytä maksaa tai antaa uusi korjattu tilalle.
Virhevastuu ei lopu takuun loppumiseen. Se on hyvä huomata tässä kohtaa.
Ehkä pitäin korjata ensin omat mokat, ennenkuin alkaa kaivaa muiden autojen vikoja.On siinä meillä runoilija, suorananinen Eino Leino
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä meillä runoilija, suorananinen Eino Leino
Mitä Tojofani vailla?
Menitkö sanatomaksi kun joku uskalsi sanoa totuudet Toyotasta?
Kerro lisää valheita millä saat ihmiset ostamaan lisää huonoja Toyotia.
Ainoa asia mitä ihmettelen, on se et miten nää Toyota kehujat nukkuu yönsä noiden valheiden jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa?"
Tässäpä on se iso ero elääkö elämäänsä netin kautta vai oikean elämän kautta.Tuo on niin totta, Toyotan omapoika elää laitoshoidossa ja elämän tehtävä on yrittää ärsyttää mahdollisimman monta ja saada näin huomiota. Luule raukka tätä seurustelemiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla on ainoastaan saksankinnerin omistaja räntäsateessa, puhelin kourassa tilaamassa hinausautoa.
Kalliit saksalaisautot ovat Suomessa hinaustilaston kärjessä – Hinausmäärissä piikki tammikuussa, jolloin pakkanen iskee
Kauppalehti kertoi näin.
Vieläkö naurattaa?Entä oikeassa elämässä?
Luitko tuon jutun alusta loppuu ja ymmärsitkö mistä oli kyse.
No minäpä kerron, ajettujen matkojen ja kilometrien määrä on kääntäen verrannollinen avuntarpeeseen. Toyotalla ajetaan todella vähän ja ne seisoo parkkipaikoilla pakkasilla kun eläkeläisen ja pudokkaan ei tarvitse lähteä liikenteeseen. Me työssä käyvät ajamme autoillamme päivittäin ja harrastukset ja kokoukset päälle, joten autolla an oikeasti käyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi naureskelua faktoille pidetään pelkona?
Mietitään nyt 11s 0-100 aikaa hetki.
Kaikki kilpailijat on parempia tässä.
Cmoon oikeesti, jos ei kulutusta saada kuriin muulla keinolla kuin kiihtyvyyden kustannuksella, se pitäisi ehkä jättää tekemättä.
Yleinen laatutason nosto sisustan osalta olisi toivottavaa.
Samaan hintaan vain saa paljon laadukkaamin tehtyjä autoja uutena.
Se mitä katsastustilastot kertoo ei kerro oikeastaan mitään siitä miten paljon vikoja korjataan katsastusten välissä. Se ei kerro edes sitä paljonko moottoreita hajoaa.
Tai vaihteistoja.
Toyotan huoltoohjelmaan pitäisi kai lisätä kannentiiviisteen vaihto vuosittain ettei moottorin lohku halkea kuten lukuisissa priuksissa on käynyt.
Toyota kuulema kestää parhaiten kovaa ajoa. Niin mikä on kovaa ajoa, jos auto on hidas kuin etana?
Ehkä saksalaisia hinataan koska niitä kannattaa korjata.
Toyotat kuskataan suoraan paalattavaksi koska ovat kertakäyttökamaa.
Siksi Toyota on aina ollu nihkeä korjaamaan autoja ilman oikeudenkäyntejä.
Eihän Toyotalla mennyt kuin muutamia vuosia muka korjata RAV 4 ominaisuus päätyä ojaan väistöliikkeen seurauksena. Yhtään kolaroitua autoa ei ole Toyota kuitenkaan korvannut. Vaikka olis ollut syytä maksaa tai antaa uusi korjattu tilalle.
Virhevastuu ei lopu takuun loppumiseen. Se on hyvä huomata tässä kohtaa.
Ehkä pitäin korjata ensin omat mokat, ennenkuin alkaa kaivaa muiden autojen vikoja.Juu omassa Ravissakaan eivät korjanneet ajonvakautuksen softaa vaikka luvattiin. Aika vikuri nelivetona tämä hybridi jäisillä sivuteillä. Lisäksi eivät korjaa takaoven hiekkavuotoa kun lokari on oven kohdalla suunniteltu väärin ja huonot tiivisteet muutenkin ovissa.
- Anonyymi
Kumpa tuo vielä näkisi, kuka se nyt kehtaa sentään Tojola ajella.
- Anonyymi
Neliveto on ylihinnoiteltu rajusti
25000 sopiva hinta kaikkinen varusteineen
Panoraamakatto muuten hohkaa pahasti kylmää kun pakkasta oli 10 astetta-karvalakki päähän - Anonyymi
Köyhät ostelee uitettuja mittariruuvattuja ulkomaantulliaisia.
Oikeat ihmiset ostavat ylivertaisen Toyotan.- Anonyymi
Ylivertainen suorituskyky verrattuna kilpailijoihin.
Vai puhuitko ehkä ylivoimasesti kovimmasta ajomelusta?
Vai ehkä nelivedosta joka ei ole oikea neliveto?
Vai lyhytkasviusille sopivista penkeistä?
Laadusta ja luotettavuudesta mikä on myytti.
Kkerro nyt kaikki hyvät jutut mitä Toyotasta mitä keksit?
Ammun ne kaikki alas valheina alle 2min. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivertainen suorituskyky verrattuna kilpailijoihin.
Vai puhuitko ehkä ylivoimasesti kovimmasta ajomelusta?
Vai ehkä nelivedosta joka ei ole oikea neliveto?
Vai lyhytkasviusille sopivista penkeistä?
Laadusta ja luotettavuudesta mikä on myytti.
Kkerro nyt kaikki hyvät jutut mitä Toyotasta mitä keksit?
Ammun ne kaikki alas valheina alle 2min.-suorituskyky arjessa rivakka kun reagoi heti kaasuun
-melutaso vaimea koeajettu on
-neliveto on neliveto, ole uskomatta vaan
-penkit sopi tälle 182 cm äijällekin
-laatu ja kestävyys omaa luokkaansa Toyotassa, koettu on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-suorituskyky arjessa rivakka kun reagoi heti kaasuun
-melutaso vaimea koeajettu on
-neliveto on neliveto, ole uskomatta vaan
-penkit sopi tälle 182 cm äijällekin
-laatu ja kestävyys omaa luokkaansa Toyotassa, koettu onSuorituskyky on onneton 0-100 mittausten valossa eli valehtelet.
Mittausten mukaam Mazda ja rellu on paljon hiljaisempia eli valehtelet.
testaajien mielestä Mazda on hauskin auto ajaa talvella mutkateillä.
Sitä voi oikeasti ajaa ja se pysyy helposti hallinnassa myös urheilullisessa ajossa.
Olen pitempi joten se 182cm riittävyys ei riitä.
Mazdan laatu hakkaa kaikessa Toyotan. Kiihtyvyydessä, laadukkaammassa sisustuksessa,
hiljaisuudessa, kiihtyyvyydessä, hinta on sama.
Valitettavasti Toyota ei pärjää Mazdalle eikä Subarulle.
https://youtu.be/6sUUtKlIdzk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorituskyky on onneton 0-100 mittausten valossa eli valehtelet.
Mittausten mukaam Mazda ja rellu on paljon hiljaisempia eli valehtelet.
testaajien mielestä Mazda on hauskin auto ajaa talvella mutkateillä.
Sitä voi oikeasti ajaa ja se pysyy helposti hallinnassa myös urheilullisessa ajossa.
Olen pitempi joten se 182cm riittävyys ei riitä.
Mazdan laatu hakkaa kaikessa Toyotan. Kiihtyvyydessä, laadukkaammassa sisustuksessa,
hiljaisuudessa, kiihtyyvyydessä, hinta on sama.
Valitettavasti Toyota ei pärjää Mazdalle eikä Subarulle.
https://youtu.be/6sUUtKlIdzkTuonhan näkee myyntitilastoistakin. Tirsk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuonhan näkee myyntitilastoistakin. Tirsk.
Myyntitilastoja lukevalle naurua luulis riittävän, kun ihmiset ostaa kaikkee p*sk** minkä ehtii. Onks muute ikinä huippuautot olleet myyntitilastojen kärjessä?
Ei ole mersut eikä volvot olleet myyntilastojen kärjessä.
- Anonyymi
Mä olen ihan paniikissa ja pelkään että tuo korotettu ruostuva mopoauto syö meidän muut autot ja siitä tulee ainoa auto Suomessa.
- Anonyymi
Yaris Cross aiheuttaa taas hirvittävää kateutta!
Kyllä nyt nukuttaa makeasti. - Anonyymi
Toyota on aivan kaikessa paras ja halutuin. Sanoo Tero Könttä proktologian tohtori.
- Anonyymi
Paras perämoottori 5hp luokassa!
- Anonyymi
Hirveä kippo. Istahdin autoliikkeessä tuollaiseen Activena ja kyllä on halpisleima. Kovaa kopuramuovia sisustus, ovenkahvatkin mustaa koppuramuovia, istuin kuin jakkara ilman reisitukea ja ristiseläntukea. Ovet rämähtää kiinni kuin peltipurkki. Ulkoapäin perusmallina ruma kuin sammakko, oli vielä tylsä metallinharmaa väri. Yöks.
- Anonyymi
Tyypillinen tuttu Toyota siis, ikuisesti masentavan tylsä ilman mitään mukavaa ta hyvä ominaisuutta. Osta Toyota se ei yllätä, positiivisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen tuttu Toyota siis, ikuisesti masentavan tylsä ilman mitään mukavaa ta hyvä ominaisuutta. Osta Toyota se ei yllätä, positiivisesti.
Tehty tylsän ikävystyttäville ihmisille. Ihmisille, joiden suurin seikkailu on käydä ruokakaupassa ja apteekissa. He suorittavat seksiaktin pimeässä peiton alla ettei kukaan vaan huomaa. He suorittavat samat täsmälliset rutiinit päivästä toiseen, ei koskaan poikkeamisia. Pankkitilin saldon katselu on rankin huvi. Vaatetus on perustylsä huomaamaton pappa-tai tanttalook, omakotitalon piha kliinin siisti ettei vaan ärsytä naapuria. Ja pihassa/tallissa tietenkin se harmaa Toyota.
- Anonyymi
Marraskuu lähenee loppuaan ja kohta tulee myyntiluvut. Kova oireilu kiihtyy päivien vähetessä kun myynti muilla takkuaa.
- Anonyymi
Eletään jo vuoden 2021 loppua mutts uuteen automalliin ei saa edes kunnon valoja kuin kalleimpaan malliin.
- Anonyymi
perus activessa jo luokkansa parhaat valot!
- Anonyymi
No kiva. Sähköhimmelin WLTP -on 450km ja veikkaan että autotesteissä nähdään lukemia kolmen ja kahdensadan väliltä. ei se veretsesiauttava solid state-akku josta on puhuttu jo toista vuotta vieläkään tullut. se tulee sitten kun toyo ostaa sen joltain muualta.
- Anonyymi
Latauskelvottomien "täyshybridien "lähtölaskenta alkaa, kun Tojokin lopulta saa "oman" (Subarun) sähköauton markkinoille !
- Anonyymi
Tässä euroopan myyntimenestykset. Ykkösenä pösöö 2008! Ei näy jarista listalla!!
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/peugeot-renault-ja-dacia-valtasivat-autokaupan-karkipaikat-euroopassa/eb6a9d9a-4bb3-49e0-ab1f-4c700a35e9d7
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)664643Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu142269- 251784
- 121518
- 311459
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais51318- 101237
- 131146
- 231092
Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä
Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.2911014