Olen lähdössä ensimmäistä kertaa vaihtolennolliseen reissuun. Jos minulla on vain käsimatkatavarat, voinko vain koneesta tultua mennä suoraan jatkolennon portille? Jos en, miten toimin? joudunko kiertämään tullin läpi ulos ja sitten taas turvatarkastuksesta sisään? Saanko tehtyä lähtiessä joka lennolle samalla kertaa check-innin vai joudunko tekemään ne erikseen?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Usean kerran olen lentänyt vain käsimatkatavaralaukulla ja helppoa se on,suoraan vaan jatkolennon portille,ja perillä ei tarvitse laukkuhihnalla jännittää että tuleeko se tutun näköinen laukku sieltä ollenkaan
- Anonyymi
Riippuu vähän missä aiot vaihtaa. Jos vaihdat Schengenin sisällä, kyllä.
- Anonyymi
Jos jatkolento on ostettu samalta lentoyhtiöltä kuin ensimmäinen lento, voit tehdä check-in molempiin lentoihin samalla kertaa esim online ja tulostaa boarding cards (jos systeemi sen sallii), jolloin voit mennä suoraan jatkolennon portille. Tällä hetkellä Helsinki Vantaalla tarkastetaan kaikilta koronaviruksen takia joko rokotustodistus tai negatiivinen testitulos ennen koneeseen pääsyä, joten sillä ei ole väliä, onko jatkolento Schengen alueen ulkopuolelle.
- Anonyymi
Käsimatkatavarat ovat kuin päällä olevat housusi. Niillä ei ole mitään merkitystä matkasi etenemiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398