Kuinka raha, paperi ja metalli ovat vaikuttaneet ratkaisevasti koko ihmisen evoluutiokasvun vaiheeseen.
Miten raha muuttaa ihmistä sisäisesti?
Ihmisestä tulee rauhallinen, harkitseva, tyytyväinen, tasapainoinen.
Jos elämä jatkuu samalla tavoin rahassa pesemisessä, niin ihmiskunta alkaa kukkimaan jotakin sateenkaarikaltaista kultaista kristallista aikakautta.
Varsinkin ihmeelliset naiset rakastavat rahaa ja ovat valmiita kylpemään niissä joka päivää terveyden ja psyyken täyttämiseksi onnella.
Mieli on tyyni, äly on rikas, ajatuksia paljon, että alkaa miettiä avaruutta ja sen valloitusta.
En sano, että minä osaan sanoin kuvata rahan anatomiaa.
Olen riittävän köyhä siihen.
Mutta olen lottovoittojen maassa Suomessa.
Kaukana super köyhyydestä, mutta sitäkin kaukanaisempi jättirikkauksista.
Osaan spekuloida kunnolla rahasta mielensä määrin.
Rahalla on paljon luultua enemmän vaikutusta ihmisen kehitykseen.
Rahan vaikutus ihmisen evoluutioon
3
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalat ovat rikkaita.
Suuri raha pääsee avaruuteen ylivaltiaaksi.
Vain jumalakaltaiset lentävät avaruudessa lähiaikoina.
He ovat NASAn austronautteja.
Mukana Kopra.
Heistä tulee ensimmäisiä valittuja Jumalia ylitse maapallon. - Anonyymi
Olen syntynyt ammattiin jossa raha oli aina ollut toissijainen asia, joka hävisi aatteelle.
Siksi minulla on kirimatkaa edessä, ottaa kiinni kaikki rikkaat ihmiset.
Käytän vapaasti aikaani rahan miettimiseen.
Ja kuinka moni muukin käyttää elämänsä rahan eteen.
He miettivät korkeissa kouluissa vain rahaa, rikkauksia, kultaa, varakkuutta.
Eivät mistään muusta syystä he ovat koskaan syntyneet maan päälle.
Äidit synnyttävät lapsia vain yksi ainoa ajatus mielessä,
että lapset ajattelevat vain yhtä asiaa maailmassa
ja se ainoakainen on raha, rikkaudet, loputtomat kultaudet. - Anonyymi
Tiedemies on keksinyt kultaisen värin ja Jenkki puoliautomaatti keksii markkinahinnan kaikille saataviksi.
Nyt kultainen väri on ostettavissa 'halvalla'.
Voimme kullata itseämme täysin ja parantua syövästä.
Samaa koskee keinoturkiksia. Ne ovat ihania, pehmeitä.
Minusta tuntuu, että poliisien uniformuihin sopisivat keinoturkikset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827096Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380