Sami Myymäläpäällikkö !!!

Anonyymi

Oikeestti Miten ihmeessä millä avuilla.

28

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis täh??
      Mitä tuota ihmettelet?? Sami on todella älykäs ja toimelias ihminen.

      • Anonyymi

        Sami on todella älykäs ihminen ,ei menny noiden pölkkypäiden mielen mukaan.


    • Anonyymi

      Totta se on.Ja työntekijät ovat tyytyväisiä.Sami on fiksu ja ihmiset kunnioittavat hänen käytäytymistyyli.Mun yksi tuttu on siällä kaupassa töissä.Kaikki tykkäävät Samista.👍👍👍👍👍👍

    • Anonyymi

      Oot sä työtön

    • Anonyymi

      Varmaanki on ihana esimiehenä ja työkaverina. Viisas, hauska ja jämpti. Hyvä Sami👍

      • Anonyymi

        Eipä taida onneksi työpaikallaan olla vitunhuutajia vaan normaaleja käyttäytyviä henkilöitä kuten työnantajalla on oikeuskin vaatia.


    • Anonyymi

      Toiset ne on vaan myymälävarkaita rahtihameissaan.

      • Anonyymi

        Kuolenpa tässä nauruun!🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Alman vieraana Sami kyllä tuota ja niinkun sanaa liikaa jankkaa.

      • Anonyymi

        Menee jännityksen piikkiin.


    • Anonyymi

      Ja...TUOTANIIN.

      • Anonyymi

        Pekan tyhjänjaarittelu on tarttunut moneen asukkaaseen.. Ainakin Anssi ja Aki jo välillä jaarittele samalla tyylillä..


      • Anonyymi

        Naisilla yleisin sana on niinku, mutta v-miinalla vittu.


    • Anonyymi

      Sami on sanonut olleen ongelmia pomojenkanssa. Kertoi olevansa pelien myyjä torilla. Siihen uskon.

      • Anonyymi

        Sami on NORMAALI ja HIENO ihminen. Ei vitunhuutaja rahtihame.


    • Anonyymi

      Kyllähän Niinkutti

    • Anonyymi

      Onhan Jasmiinakin lähihoitaja.

      • Anonyymi

        Hyi, yäk..., onko tuo tehnyt päivääkään mitään työtä, tuskin.


      • Anonyymi

        Oikeestti Mä sanon vaan että tsiisus ei taida olla kovatkaan vaatimukset ei myymäläpäälliköksi eikä hoitajiski mä sanon vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestti Mä sanon vaan että tsiisus ei taida olla kovatkaan vaatimukset ei myymäläpäälliköksi eikä hoitajiski mä sanon vaan

        Inhimillinen ja ystävällinen päällikkö/työkaveri kelpaa varmaan kelle vaan, ja Sami on juuri sitä. Jasmiina taas käytöksellään ja kielenkäytöllään häpäisee kaikki hoitajat. 😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhimillinen ja ystävällinen päällikkö/työkaveri kelpaa varmaan kelle vaan, ja Sami on juuri sitä. Jasmiina taas käytöksellään ja kielenkäytöllään häpäisee kaikki hoitajat. 😫

        Juuri näin! Ei työpaikalla voi olla noin lyhytpinnainen ja suorastaan ilkeä!


    • Anonyymi

      Uskon, että Sami pärjää työssään hyvin, kun on selvät säännöt ja tehtäväalueet. Omaa huumorintajuakin ja ajattelee itse, joka on aina hyvä piirre ihmisessä. Uskon että Sami oppi myös jotain tältä matkalta .

      • Anonyymi

        Mutta v-miina ei opi koskaan mitään.


    • Anonyymi

      Päällikkö joka pillittää kovan paikan tullessa ja on joka asiassa erimieltä

      • Anonyymi

        Mene ja ota lääkkeesi. Samin kiusasminen saa nyt loppua. Sitä oli talossa jo tarpeeksi yhden ihmisen osalta. Pikkusen inhimillisyyttä kehiin. Vai oletko itse sananlainen eilisen päivän koulukiusaaja ja tämän hetken työpaikkakiusaaja . Vittumiinan kaltainen röllioletettu?


      • Anonyymi

        Kaikki vollottaneet tuolla ja pahin kiusaaja v-miina eniten :D


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe