Nyt kovin vajaatoiminnan N7.2. A11 päivitys mm. blokkaa latauksen, 4K videot,... No kun ostin n. 4 v sitten N8 siinä oli monia sovelluksia jotka hidastelivat tai kaatuilivat. Olin usein yhteydessä Android ohjelmointiin, silloin UK:saa ja he paljastivat liikeideansa. Sovelluksiin tehdään bugeja tietoisesti ja he mm. toivoivat, että mahdollisimman usein aloitan jonkun ongelman selvittelyn. Sama jatkuu nyt vaikka ne engelsmannit irtisanottu, nyt homma jatkuu mm. Unkarissa ja HMD piipityksen kohde niin kauan kuin hommaa jatkuu. N7.2 ongelmia ja mm. GPS ongelmia ei kyetty ratkomaan. Takuuvastuita HMD Mobile on pakoillut.
Google Android vie HMD Globalia kuin pässiä munista
17
1050
Vastaukset
- Anonyymi
Lue,mobiili.fi just juttua päivityksen bugista näitä nyt aika-ajoin..
- Anonyymi
Nokia-älypuhelinten päivitysfiasko: Nokia 6.2:n ja 7.2:n Android 11 -päivityksiä saatiin odottaa pitkään – silti lopputuloksena runsaasti ongelmia
https://mobiili.fi/2021/11/15/nokia-6-2n-ja-7-2n-android-11-paivityksia-saatiin-odottaa-pitkaan-ja-lopulta-ne-toivat-mukanaan-runsaasti-erilaisia-ongelmia/ - Anonyymi
Kuukkeli vaan ei osaa, miksi ne kuukkelin androidin ongelmat olisi Nokian vika.
"Google Play -kauppa kertoo, ettei sovellus ole enää yhteensopiva puhelinten kanssa Android 11 -päivityksen jälkeen."
Koskee kaikkia eikä vain Nokiaa.- Anonyymi
Tuskinpa vain koskee. Eiköhän Nokian kamerasovellus löydy lähinnä vain Nokian puhelimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vain koskee. Eiköhän Nokian kamerasovellus löydy lähinnä vain Nokian puhelimista.
Mistä tiedät että oli oma kamerasovellus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että oli oma kamerasovellus?
Joku Hmd Globalin kamerasovellushan niissä nyt vaan on esiasennettuna.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hmdglobal.app.camera&hl=en - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Hmd Globalin kamerasovellushan niissä nyt vaan on esiasennettuna.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hmdglobal.app.camera&hl=enJa sekö estää asentamasta jotain kuukkelin tekelettä tai käyttiksen päivityksen pilaamasta omaa? Windowsissa toimii ikivanhat ohjelmat, mutta androidissa jo 1. päivitys rikkoo sovellukset, ne vaan ei osaa.
- Anonyymi
Hölmöt lataa kaikki päivitykset mukamas tietoturvan takia vaikka itse pöivitykset aiheuttaa ongelmia ja hävittävät kännykän juuri kun niistä ongelmapäivityksistä pääsee eroon.
- Anonyymi
Ne juurikin korjaa ongelmia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne juurikin korjaa ongelmia..
Niin, sovellusten kehittäjät joutuu korjaamaan käyttiksen päivityksen aiheuttamia ongelmia ja kuukkeli yrittää pakottaa kaikki käyttämään omia ohjelmiaan, kuten chromea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sovellusten kehittäjät joutuu korjaamaan käyttiksen päivityksen aiheuttamia ongelmia ja kuukkeli yrittää pakottaa kaikki käyttämään omia ohjelmiaan, kuten chromea.
Hyvä että pakottaa käyttämään kaikista parhaimpia ohjelmia:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että pakottaa käyttämään kaikista parhaimpia ohjelmia:)
Hyvä sinulle kun tykkäät turvattomimmista ja vakoilevimmista sovelluksista kuten chromesta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinulle kun tykkäät turvattomimmista ja vakoilevimmista sovelluksista kuten chromesta :)
Korjaan turvallisia:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan turvallisia:)
Ainahan chromea joutuu korjaamaan ja silti vaan turvattomin :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan chromea joutuu korjaamaan ja silti vaan turvattomin :(
Kaikkea joutuu Androidista Appleen tai Windowsiin:D
- Anonyymi
Eilen tuli mulle ainakin päivitys ja korjasi latausongelman.
- Anonyymi
Yli 10 vuoteen ei ole ollut mainitsemisen arvoista ongelmaa android käyttäjänä, mutkatonta käyttöä ja jatkuu ja jatkuu..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136