Onks kenelläkään kokemuksia kyseistä hotellista?
Huoneistohotelli Alexia
3
1293
Vastaukset
- caro
Mä olin kyseisessä hotellissa pari vuotta sitten. Oli ihan mukava ilmapiiri ja hyvällä paikalla. Henkilökunta ystävällistä...tosin kokki oli melkosen tiukka aina päivästä riippuen. Uima-altaalla baari, mistä saa myös ruoka-annoksia. Siinä töissä suomalainen nainen, joka asuu vakituisesti siellä. Huoneet ihan sopivan kokoset ja normaali varustelu. Muistaakseni hotellissa oli vain suomalaisia...ainakin sillon. Hotelli on ihan rannalla ja toisella puolella todella vilkasliikenteinen katu. Melu ei kuitenkaan kuulu huoneisiin. Kadun puolella myös kauppa, josta sai ainakin juomista ja jotain naposteltavaa. On ok paikka.
Hauskaa matkaa! - krete
Olen aamulenkillä käynyt "tarkastamassa" paikan ja siistiä oli. Hyviin ruokapaikkoihin on jonkin verran kävelymatkaa, ainakin mun suosikkeihin:)
Oltiin pari vuotta sitten elokuussa kyseisessä hotellissa pari viikkoa ja hyvin viihdyttiin. Hotelli on siisti ja rauhallinen. Allasosasto on sopivan suuri ja baarista saa pientä purtavaakin. Siloin siellä työskenteli suomalainen nainen,joka kyllä auliisti vastaili kaikkiin kysymyksiin. Koska hotelli sijaitsee rannalla, ei sinnekkään ole liian pitkä matka.
Jos sinnepäin mennään uudestaan on Alexia varmasti meidän hotelli..suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952308Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 72845
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611