Onks kenelläkään kokemuksia kyseistä hotellista?
Huoneistohotelli Alexia
3
1295
Vastaukset
- caro
Mä olin kyseisessä hotellissa pari vuotta sitten. Oli ihan mukava ilmapiiri ja hyvällä paikalla. Henkilökunta ystävällistä...tosin kokki oli melkosen tiukka aina päivästä riippuen. Uima-altaalla baari, mistä saa myös ruoka-annoksia. Siinä töissä suomalainen nainen, joka asuu vakituisesti siellä. Huoneet ihan sopivan kokoset ja normaali varustelu. Muistaakseni hotellissa oli vain suomalaisia...ainakin sillon. Hotelli on ihan rannalla ja toisella puolella todella vilkasliikenteinen katu. Melu ei kuitenkaan kuulu huoneisiin. Kadun puolella myös kauppa, josta sai ainakin juomista ja jotain naposteltavaa. On ok paikka.
Hauskaa matkaa! - krete
Olen aamulenkillä käynyt "tarkastamassa" paikan ja siistiä oli. Hyviin ruokapaikkoihin on jonkin verran kävelymatkaa, ainakin mun suosikkeihin:)
Oltiin pari vuotta sitten elokuussa kyseisessä hotellissa pari viikkoa ja hyvin viihdyttiin. Hotelli on siisti ja rauhallinen. Allasosasto on sopivan suuri ja baarista saa pientä purtavaakin. Siloin siellä työskenteli suomalainen nainen,joka kyllä auliisti vastaili kaikkiin kysymyksiin. Koska hotelli sijaitsee rannalla, ei sinnekkään ole liian pitkä matka.
Jos sinnepäin mennään uudestaan on Alexia varmasti meidän hotelli..suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419