Löytyykö muita, jotka olisivat opiskelleet "entisessä" Lepaan emäntäkoulussa -70-80- luvulla? Onko tietoa opettajista, kuinka moni heistä on vielä elossa? Vai onko kukaan.....Siihen aikaan opet olivat tosi auktoriteettisia , ja pitivät kurin ja järjestyksen. Ja oppilaatkin olivat suurin osa kuuliaisia. Toki nykyäänkin osa kaikista oppilaista on fiksuja.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hei löytyy vuodelta 1978
- Anonyymi
Sama vuosi. Olisipa kiva tavata.
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Sama vuosi. Olisipa kiva tavata.
Sama vuosi! Koska tavataan?
- Anonyymi
Kyllä löytyy. Kävin emäntäkoulun 1975. Opettajia oli silloin, johtaja Hilkka Laurila, Riitta Seppälä, Helle Sauri-Päivike, Maila Narjus, Sinikka Nurmi, ja oli muitakin, kun vain muistaisi! Se oli mukava vuosi, kuri ja järjestys oli sellainen, ettei mitään ylilyöntejä juuri ollut! Minulla on hyvät muistot siitä vuodesta.
- Anonyymi00007
Olen käynyt Lepaan emätäkoulun 1974 eli vuotta aiemmin kuin sinä.Muistan kaikki nuo opettajat.Oli myös Aulikki Inkeroinen.Myös minulla ihanat ja hauskat muistot tuolta ajalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561