Elikkä oon ysiluikkalainen poitsu ja aika paljon miettinyt omaa ulkonäköäni ja sitä mitä tytöt siitä mahdollisesti ajattelee ja että jos valitsisitte poikkiksenne pelkän ulkonäön perusteella tai että se ainakin olisi yksi iso kriteeri niin olisiko minulla toivoa.
Tässä hieman tietoja :)
Pituus ja paino 172cm 44kg.
Hiukset tumman ruskeat (melkein mustat) , keskeltä jakaus, ylettyy kovien yli.
Tyyli vaatteiden suhteen.
Farkut tai kollarit useimmiten, farkkutakki, valkoiset lenkkarit ja talvisin musta pipo.
Siniset silmät
Korut. Ei ihmeempiä. Rinkula oikeassa korvassa ja rippiristi kaulassa :D
En tiedä oikein enää mitä muuta keksis listata tähän, mutta voi kysellä ja itsekin listaan jotain jos keksin jotain sen arvoista 😁 mut joo mielipiteitä saa laittaa.
Tytöt! Mitä mieltä olisitte minun kehosta?
12
643
Vastaukset
- Anonyymi
No oon poika ja heterot, mutta jos oisin tyttö tai homo niin veikkaan että kiihottuisin susta.
- Anonyymi
Alipainoa reilusti kannattais syödä
- Anonyymi
ei kelpaa....ihan väärän värinen pipo !
- Anonyymi
Muutenko ihan ok
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenko ihan ok
Apjoo....muuten olet tosi tosi wow !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo....muuten olet tosi tosi wow !
Kiitti
Ap
Minkävärinen pipo pitäis olla
- Anonyymi
Vastatkaa ny jotai
- Anonyymi
oot kyllä alipainonen, painoo vois olla helposti 15-20 kg enemmä
- Anonyymi
Kuulostaa ihan hyvältä. Ja ulkonäköön ainakin ensimmäisenä kiinnittää huomion, joten se on hyvä jos se miellyttää silmää. Kuitenkaan en henk.koht. haluaisi alkaa suhteeseen ennen kuin tunnen toisen edes jotenkin (eli oli komea tai ei) sillä kuitenkin lopulta se sisin ratkaisee, että kenen kanssa haluaa sen ajan viettää. Idk kysyitkö tota mut sanoinpa kumminkin.
T. 9-luokkalainen tyttö - Anonyymi
Hyvältä kuulostaa, toivoo todellaki on.
Tää ei ole mun asia, mutta painoo toki sais olla enemmän (monet tytötkin painavat enemmän tuossa iässä kuin sinä nyt) mutta tosin jos et alipainoiselta kovin näytä niin sillä ei ole niin väliä.
Ja hei, sillä pipon värillä EI ole merkitystä, musta pipo on hyvä :)- Anonyymi
⬆️ T. kasiluokkalainen tyttö
- Anonyymi
Oot ihan ok mun mielestä paitsi paino on aika alhaalla ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27318354Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110540Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897069Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai776568Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853444"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332320MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä302208