saldoaaaaa

Anonyymi

ompa paska liittymä jos sulla on saldoa esim:0.03 puhe/viesti pakettia et saa voimaan ennen saldon laittamista10e eikä sitä missään ole ilmoitusta ette pitää olla saldoa eli ostat sian säkissä

1

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupan verkkosivulta saat paketin paketin maksamalla verkkopankkiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halpa on lapsen henki

"POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on antanut torstaina tuomionsa 4-vuotiaan lapsen kuolemaa koskevasta tapauksesta. Sebast
      Joensuu
      348
      6127
    2. Riikka Purra-leikkuulauta, hyvää huumoria vaiko räikeän mautonta pilkantekoa kansalaisia kohtaan?

"Riikka Purra vitsaili leikkaamisesta – puisessa leikkuulaudassa viesti" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010263746
      Perussuomalaiset
      241
      1665
    3. En olisi voinut kuvitella

Surullisempaa päätöstä kaikelle mitä meidän välillä ikinä oli kuin se, että päätit ghostata. Nyt tiedän miten helppoa su
      Ikävä
      145
      1371
    4. Kivaa karkauspäivää

Ystäville ja miksi ei ystävän oloisillekin. :)
      Ystävyys
      228
      1345
    5. Alexander Stubb presidenttipuheessaan: "Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa"

"Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa. Tulemme näkemään niin vallan alueellistumista kuin epäpyhiä liitt
      Maailman menoa
      117
      1093
    6. Käteismaksuihin lisättävä 10 % + 2 eur palvelumaksu

Alla muutama esimerkki, kuinka ostosten loppusummaan lisättävä palvelumaksu kannustaa siirtymään pois kalliista ja hitaa
      Maailman menoa
      244
      953
    7. Mä rakas niin

haluaisin nähdä sut kun olet mun mielessäni kaiken aikaa. Ja meillähän on sitä yhteistä menneisyyttäkin. Minun suojeluse
      Ikävä
      36
      857
    8. Mitä uskollisuus sinulle merkitsee?

Vai onko se uskollisuus sinulle tilanne kohtaista. Siis kun toinen pettää niin anteeksi antamatonta mutta kun itse petät
      Ikävä
      100
      826
    9. Elämässä harmittaa jos

Asioita jää sanomatta tai välit jäävät huonoiksi.
      Ikävä
      50
      806
    10. Olen päättänyt luovuttaa meidän suhteen

Aika on osoittanut, että et ole lähtenyt selvittämään asioita vaikka tarjosin siihen kuin tarjottimella mahdollisuuden.
      Ikävä
      31
      785
    Aihe