Poliisioperaatio

Anonyymi

Kukakohan mahtaa olla kyseessä?

34

6604

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Ei taida kuulua sulle.

    • Anonyymi

      Taas yksi utelias kyselee. Kyllä näitä tällä kylällä piisaa. Kaipola kun olisi vielä käynnissä, niin ei tarvitsisi täältä palstalta kysellä.

      • Anonyymi

        Nytkö sitä kaipolaa aletaan haikailemaan takaisin kun ensin vuosi tolkulla annetaan kuraa niskaan. Menkää ihmiset itseenne.


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi nähdä vähän vaivaa ja selvittää itse, jos niin kovasti tekee mieli tietää. Miksi kaikki pitää saada helpolla?

    • Anonyymi

      On se kyllä aikamoinen tapaus,ampui poliisia,ei ihme et kiinnostaa,moni muukin haluaisi tietää mitä oikein tapahtui.Miksi.Oli ihan valtakunnan uutisissa,kyllä se vaan kuuluu,Jämsä pääsi taas maailmankartalle.

      • Anonyymi

        Ja noihin kysymyksiin löytyy vastaus täältä?


      • Anonyymi

        Lue lehtiä ja seuraa asioita. Turha sitä vastausta on täällä kysellä.
        Ja uteliaalle tiedoksi: Ei sitä tekijän nimeä lehdissäkään ole.
        Mene torille ja ala kysellä, kyllä siellä varmaan joku tietäjä löytyy. Ja jos ei löydy, niin kun riittävästi kyselet, niin on varmaan mielenkiintoisia arvauskeskusteluja tarjolla.


    • Anonyymi

      Tutkimallla löyty tekijä ja syy miksi näin tapahtu.

      • Anonyymi

        Nyt riittää juorun aihetta kerrankin äksöniä Jämsässä


    • Anonyymi

      Muulla sivustolla hyvä keskustelu menossa tapahtumasta.ei minfossa.

    • Anonyymi

      Paskat jämsässä mitää oo.

    • Anonyymi

      Oliko jämsän poliisit sodassa. Ois voinu antaa miehen selvitä ja rauhoittua. Oliko pakko hyökätä väkisin jos yksin mies heilui kotonaan.

    • Anonyymi

      Nyt tutkijaan poliisin aseenköyttöä. Niin sanotaan aina. Se ei ikinä johda mihinkään. Poliisi on aina oikeassa.

      • Anonyymi

        Se on vaan semmoinen protokolla tuo "tutkiminen"


    • Anonyymi

      Mahtaako liittyä samoihin huumehommiin, jossa jo aiemminkin ammuttu?

      • Anonyymi

        Ei liity huumeet tähän.


    • Anonyymi

      Kaipolan alasajo rupee oirehtimaan.

    • Anonyymi

      Kaikilta metsämiehiltä pitää jahtikauden jälkeen laittaa pyssyt pusseihin ja poliisi asemalle. Nimi lappu ja tunnisteet, nii saa seuraavalla jahtikaudella taas aseen metsästykseen. Mitä niitä kotonaan säilyttellee. Vähän väliä uutisia. "kokenut metsästäjä surmasi.! " Turha uutisoida että oli mukava ja rauhallinen henkilö. Onneks nyt ei käyny kui "niskasen elokuvassa"

    • Anonyymi

      Naishuolethan ne aina kyseessä kun ammutaan.

    • Anonyymi

      Nimi tulee sitten kun tuomio julistetaan. Odotelkaa ihan rauhassa vaan.

    • Anonyymi

      Joku paikallinen suur-mies taas kerran kyseessä?

    • Anonyymi

      Hyvin hoidettu homma, kiitos poliisin ammattitaidon taas kerran !

    • Anonyymi

      On nyt pidätetty ja syyte nostettava tammikuussa. Joulu menee pahnoilla siis.

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe