Miten saan miukumaukun

Anonyymi

Miukumauku, mistä sen löytää näppäimistöltä? Täytyy kirjottaa sähkö postia mutta en löydä miukumaukua… Tai löytyy, mutta ku siitä tullee 2. Auttakkee mummua.

9

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paina ensin AltGr pohjaan ja sitten 2-nappia.

Tuolla AltGr napilla saa muutkin vastaavat merkit, esim. euro-merkki € tulee AltGr ja E napeilla.

• Anonyymi

@ eli at (ät) merkki tulee Pohjoismaisessa ASCIII (eli tavis suomen, ruotsin ja norjankielen näppiksissä) kun painat oikeanpuoleisemman ALT näppäimen pohjaan ja painat 2 numeroa, jonka vieressä on @ merkki.

Muilla kirjoituskielillä (kuten Amerikan englanti) se tulee painamalla jompi kumpi SHIFT (eli CTRL näppäinten yläpuolella olevia näppäimiä, joissa logona on nuoli ylöspäin tai lukee shift) näppäintä

Apple näppiksessä ALTgr on command näppäin

• Anonyymi

Mikä ihmeen ÄT? Englanniksi voi lausua At. Missään maassa sanota tuota juntti ÄT!. Suomeksi @ Miukumauku tai sähköposti-a. Ruotsiksi Snabel a. Englanniksi puhuttaessa At.

Sanoppa jollekin ruottalaiselle ÄT. Ei ymmärrä yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen ÄT? Englanniksi voi lausua At. Missään maassa sanota tuota juntti ÄT!. Suomeksi @ Miukumauku tai sähköposti-a. Ruotsiksi Snabel a. Englanniksi puhuttaessa At.

Sanoppa jollekin ruottalaiselle ÄT. Ei ymmärrä yhtään.

Lopeta riehuminen ja katso
        https://www.kielikello.fi/-/at-merkk-1
        snabel-a (’kärsä-a’).

• Anonyymi

Miten saan ison a kirjaimen? Auttakkee mummua.

• Anonyymi

Painat Shift-näppäimen pohjaan ja samalla painat a-kirjainta, sillä se iso a tulee.

• Anonyymi

Se on "at" ei mikään miukumauku

• Anonyymi

Sano vaikka kissanhäntä, sama asia kyseessä.

• Anonyymi

At on englantia. Miukumauku @ toi suomeksi on.

Vai
        Meetkö autokauppaan ja sanot tahdon ostaa hyvän car.

Meetkö ruokakaupassa kysymään missä teillä on Milk hylly?

Meetkö lääkärille ja sanot. Mulla on ihan jäätävä Painkiller.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1883
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1218
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      923
    Aihe