Eli siis, olen jo pitkään ihmetellyt minkälainen varuste lienee maaginen sissybar? Ei ilmeisesti liity mitenkään norm. baarikulttuuriin?
Sen olen jo itse huomioinut, että sissybaarista puhutaan yleensä custompyörien yhteydessä.
Mikä on sissybar?
9
8362
Vastaukset
- Mika
Takapenkin selkänoja.
- sellasta
"Et sit nojaa siihen, se on vaan koriste"
Että en puhuisi selkänojasta :) - tietämät ön
sellasta kirjoitti:
"Et sit nojaa siihen, se on vaan koriste"
Että en puhuisi selkänojasta :)Jep! Nyt selvisi mikä on sissybar. Mutta, oitis heräsi myös uteliaisuus, että mistä sana sissybar oikein tulee ja mitä se suoraan suomennettuna tarkoittaa (vastaukseksi ei riitä, että englannin kielestä).
- sellasta
tietämät ön kirjoitti:
Jep! Nyt selvisi mikä on sissybar. Mutta, oitis heräsi myös uteliaisuus, että mistä sana sissybar oikein tulee ja mitä se suoraan suomennettuna tarkoittaa (vastaukseksi ei riitä, että englannin kielestä).
että se on nössöjen tuki ja turva :D
Pelkurit (sissyt engl.) tarvivat sen turvakseen, koska vain tosi nössöt ei uskalla istua takapenkillä ilman sissybaria ;)
No joo, oikeasti en tiedä, myönnän! - sellasta
sellasta kirjoitti:
että se on nössöjen tuki ja turva :D
Pelkurit (sissyt engl.) tarvivat sen turvakseen, koska vain tosi nössöt ei uskalla istua takapenkillä ilman sissybaria ;)
No joo, oikeasti en tiedä, myönnän!Niin siis, kyllähän niihin oikeisiin saa nojata, mutta usein käytetään pelkästään koristeina.
- sellasta
tuosta kuvasta tuota "karvanoppaa", on muuten raju vehe!!
http://www.mcwestside.com/Hotrod05/images/CIMG1629.jpg
Se hökötys joka sojottaa siinä takarenkaan päällä on sissybar. :) - kuuustomikuuuski
Se on vapaasti käännettynä "Akantanko" (Sissy=akka) Bar=aisa,aitaus,kanki,kapakka jne.)
Eli eräälainen mukavuusväline,johon kyseinen henkilö voi rennosti nojata putoamatta pyörästä taaksepäin.
Kansanomainen ilmaisu selkänoja, kertoo kuvaavasti sen rakenteen ja käyttötarkoituksen.
Tätä laite on alkujaan peräisin Choppereista joissa se saattaa olla huomiota herättävän korkea kaarenmuotoinen tanko.
Nykyisin sitä käytetään pehmustettuna lisävarusteena "matkaCustomeissa" mutta on myös eräissä äärimmäisissä matkapyörissä vakiona internoitu takamatkustajan istuimeen.- tietämät ön
Hyvä juttu! Näin ne propleemit selviää.
Nyt tiedän ainakin sen, että ZX:ääni ei kuulu asentaa Sissybaria. - olet?
tietämät ön kirjoitti:
Hyvä juttu! Näin ne propleemit selviää.
Nyt tiedän ainakin sen, että ZX:ääni ei kuulu asentaa Sissybaria.google / images - sissybar. Eiko tuon vertaa osaa nettii kayttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106