Kokemusta liperin varhaiskasvatuksesta vanhemmilta tai entisiltä työntekijöiltä?
Liperin varhaiskasvatus
5
960
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en veisi lapsia Liperin varhaiskasvatukseen.
Päiväkodit sisäilmaongelmaisia Taikametsä pahin , Puolivälin päiväkodilla myös työntekijät oireilleet, niin olen itsekin todennut, kun keikkaa siellä joskus tein.
Liikaa lapsia ryhmissä ja liian vähän aikuisia. Sijaisia eivät saa, kun naapurikunnissa pääsee helpommalla. - Anonyymi
Liekö osaamaton johto taasen ja taas ja taas!!
- Anonyymi
Oishan sitä kommentoitavaa, näin entisenä työntekijänä. Nyt ihan muissa hommissa.
Paljon on kirjoituksia somessa, ehkä pitäisi paikallislehteen juttua laittaa, kun muuten ei tule parannusta varhaiskasvatukseen?! - Anonyymi
Joensuussa olisi avoin varhaiskasvatuksen johtajan paikka avoin !
Vinkki vain! - Anonyymi
Kokemusta liperin varhaiskasvatuksesta vanhemmilta tai entisiltä työntekijöiltä?
Palkka tulee,kun seisomme ringissä.Mitä siinä muuta tekemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136