mistä saa alkoholi diilerin

olisin etsimässä oulun lähellä olevaa diileria joka ostaisi minulle alkoholia ja maksaisin about 10-20€ extraa käteisenä ja myös ostoksen hinnan eli jos ostaisit 10€ pullon maksaisin about 25€. en ensimmäisenä olisi ostamassa mitään viina tai vodkaa
koska en ole ennen alkoholia juonut ensimmäisenä ostaisin jotain olutta tai jotain samankaltaista ostaisin myös 0% silloin jos on joitain kiireitä että pitää olla selvin päin. mutta silti alkoholia eniten tulisi ostettua. ja oulun lähellä koska itse oulun seuduilla asun. ensimmäisenä varmaan ostaisin 0% ihan vain maistamiseen ja sitten kokoajan vaan vahvempaan jne jne.

2

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä tohon hintaan jo hakee vaikka kaupan viereinen pummi. mee kysyyn siltä

    • Anonyymi

      Halvemmaksi tulee kun tutustuu kiljun tekemiseen ja yksinkertaisimmillaan ostaa sokeria ja turbohiivaa, joita tunkee veteen pitäen huoneen lämmössä, että käyminen onnistuu. Voipi laittaa 1,5 l limppapulloihin käymään ja joko pikkuriikisen löysää korkkeihin tai kerran päiväs hiukan laskee paineita pois. Räjähdysvaara olemassa ellei pulloihin jätä pientä löysää korkkiin. Toisaalta liiallinen ilmakosketus tappaa hiivan ja muuttaa etikaksi.

      Jos turbohiivaa ei saa tai kehtaa ostaa (ei ole k18 tuote), niin tavallinen pullahiivakin käy mut pahemman makusta ja vähän alhaisemmat prosentit tulee. Silti kyllä kännit saa. Näin pelitin itse 16-18v kun en itse pystynyt ostamaan ja hakijan löytäminen oli yleensä vaikeaa. Rahan säästäminen kannattaa aloittaa jo nyt, sen tuut uras myöhemmäs vaihees huomaamaan kun kaduilla elelet, jos nyt jo rupeet viinan tielle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe