Rakastan ja vihaan sinua mies.
Voitko ymmärtää
119
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi näin ristiriidassa?
- Anonyymi
Hän itse aiheuttaa sen ei anna minun päästä vihasta eroon. Olisin luopunut siitä mielelläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän itse aiheuttaa sen ei anna minun päästä vihasta eroon. Olisin luopunut siitä mielelläni.
Tekeekö sulle jotain pahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö sulle jotain pahaa?
On joskus kauan sitten tehnyt.
- Anonyymi
Sepityksiä, sepityksien perään. Tuleehan siitä ristiriitoja ja solmuja, tietty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko kaikkea mitä näät täällä. Jos hän kirjottaa lätkästä. Miten se saa toisen vihaamaan kovasti ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko kaikkea mitä näät täällä. Jos hän kirjottaa lätkästä. Miten se saa toisen vihaamaan kovasti ????
Onko urheilusta kirjoittaminen kielletty täällä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa elämässä on tapahtunut asiat.
Voit tunkea kysymysnerkkis sinne mihin ei pausta. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko urheilusta kirjoittaminen kielletty täällä ?
Runojen kirjoittelu on kielletty täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runojen kirjoittelu on kielletty täällä.
Mistä muusta ei saa kirjottaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjotti varmaan pari runoa liikaa toiselle miehelle. Olit siis mustasukkanen ja kieroillut takaisin sieltä asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa elämässä on tapahtunut asiat.
Voit tunkea kysymysnerkkis sinne mihin ei pausta. 🙂Pikapuollustus selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tehnyt todella pahaa, sinulle on varmaan jossain joku turvallisempi kumppani odottamassa. Jos on kysymys vain jostakin, ettei ole osannut toimia, niin ettette ole päätyneet vielä yhteen, ei ole oikeutta vihata. Jotakin muuta kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Käsikädessä ne monesti kulkee.
- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Ei kulje.
- Anonyymi
Juokse mies, lujaa
- Anonyymi
Tiputa rakas sana pois !!!!!
- Anonyymi
The joulukalenteria siteeraten its it's hard to be a tonttu.
- Anonyymi
🤓🥸 well said
- Anonyymi
Mikä pistää keksimää stooreja tyhjästä.
Urpot, hullut, pölvästi, muutaman hengen pieni piiri pyörii. Kaikki nussii toisiaan. Onneks olkoon sisäsiittoset. - Anonyymi
Naisina esiintyvä limaboxeri elää ihan omaa suhdedraamaansa ja onhan se vähän röööd flööög jos miehet näihin menee.
- Anonyymi
Minä en vihaa ja rakasta samaan aikaan. Ensin rakastan, saa minut vihaamaankin jos tarpeeksi tekee, sitten se loppuu kuten rakkauskin, ja aikaa myöten tulee neutraalisuus.
Nykyään voisin kuvitella rakastuvani, en jaksa vihata, mutta ei se tarkoita että alistun tai suostun, tai en puolustaudu. Teillä on kumma käsitys että jos ihminen ei raivoa se on alistettu ja suostuu. Teillä on muutenkin oudot elämän tavat, ja tyylit, ja keinot. Siksi te siinä jutussa oottekin. Minua te kyllä haukutte kaikessa, tehneet niin aina, mutta ainut mikä on tuonut ongelmia elämääni ovat teidän hakkaukset, ja ne jokainen tuo teille kyllä huonoa ja pahaa. On jo tuonutkin.- Anonyymi
En ole haukkunut täällä ketään mua on kyllä haukuttu. Sun kirjoitukset ei liity mun aloitukseen joten miksi kirjoitat juttus tähän?
Kuvitteletko että kaikki ihmiset täällä sulle kirjoittaa ja haluat omia kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole haukkunut täällä ketään mua on kyllä haukuttu. Sun kirjoitukset ei liity mun aloitukseen joten miksi kirjoitat juttus tähän?
Kuvitteletko että kaikki ihmiset täällä sulle kirjoittaa ja haluat omia kaiken.En omi vaan kiusaajille tässä ketjussa useampi kohde. Niin kuin ennenkin vähän aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En omi vaan kiusaajille tässä ketjussa useampi kohde. Niin kuin ennenkin vähän aikaa sitten.
Sun pitää kuule oikealle henkilölle kertoa noi asiat et voi alkaa umpimähkään ihmisiä syyttelemään.
- Anonyymi
Mitään valintaa en kadu, jotain asioita kaipaa, mutta eihän teidän teoille mitään voi. Mutta valintoja ei kadu, ja aikaa myöten teidän "hakkaukset" tuo kyllä teille huonoa ja pahaa. Siitä ei epäilystäkään. Ja täysin syyttömän hakkasitte ja mestasitte.
- Anonyymi
Senkus vihaat niin tekee moni muukin en jaksa lukee näitä tai kirjotella kun suurinosa ootte henkisesti vajaita
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Mikään juttu elämässäni ei ole mennyt pieleen valintaan, virheeseen, laiskuuteen, varastamiseen ja tai laskelmaan. Vaan joihinkin ei ole aika riittänyt, mutta suurin osa on kaatunut mielettömään väkivaltaan ja teidän "hakkauksiin".
Onko sitten taustalla halu pakottaa ja alistaa, hakata sivuun, tai vaan puhdas kateus ja halu tuhota. Kyllä se kaikki teille vielä huonona ja pahana teillä näkyy. siitä ei ole epäilystäkään.- Anonyymi
Kun toivot huonoa jollekin siinä voi käydä just toisinpäin mutta minä rn toubo kenellekään huonoa. Turhaan tulit omia kipeitä asioita kertomaan en voi sun murheita ottaa kantaakseni omissa ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toivot huonoa jollekin siinä voi käydä just toisinpäin mutta minä rn toubo kenellekään huonoa. Turhaan tulit omia kipeitä asioita kertomaan en voi sun murheita ottaa kantaakseni omissa ihan tarpeeksi.
Ei ole b.ltä, ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaat varmaan nyt, että tässä ketjussa on 2-3 naista ketkä pahoittanut mielen
tietyn kirjoituksista niinkuin aikaisemminkin.
- Anonyymi
Enkä itse syö muita, tai käytä väärin muita. Vaan joka jutussa teidän "hakkaaminen". ja se näkyy kyllä teillä itsellä, aina. sitä teidän on hyvä miettiä.
Vihaat mun tekoi ja käytöstä jossain tilantees? Mut pidät musta? Tajuun, hyvin, enkä voi syyttää ketää muuta ku itteeni siitä, en saa tekemättöks niitä, vaik toivoisin et olisin tavannut sut aiemmin niin en ois jäänyt roikkuu ihmisii joista en ees pidä </3
- Anonyymi
Arvasit oikein vaikket hän ole.
- Anonyymi
Ei niille teoille mitään mahda enää odotin hänen tekevän jotain mutta hän ei tehnyt niin.
Nauttii siitä että saa piinata mua. Anonyymi kirjoitti:
Ei niille teoille mitään mahda enää odotin hänen tekevän jotain mutta hän ei tehnyt niin.
Nauttii siitä että saa piinata mua.Mä en haluu piinata ketään ja oon pahoillani jos joku tekee sulle niin. :c
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttii siitä että saa piinata mua.Mitä sinä haluat? Onko se jotain ihan mitä tahansa eli huomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä haluat? Onko se jotain ihan mitä tahansa eli huomiota?
Etkö osaa lukea? Tuolla alhaalla lukee.
Miksi minä sulta huomiota haluaisin älä naurata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttii siitä että saa piinata mua.Nyt puhutaan hei urheilusta . Älä käännä taas juttua toisalle, älä sepitä.
- Anonyymi
Uskon että sinä et piinaa ketään osaat katua ja pyytää anteeksi jos pitää mutta hän ei osaa.
- Anonyymi
Hän ei osaa ? Olet puhut kloonattujen kanssa ja jos olet keskustelupalstalla pahoittanut mielen jutusta x jotain ? Kinkkinen juttu.
Anteeksi, mutta en tiedä mistä. Toivottavasti helpottaa edes vähän.
Tarkennus sinulle toistamiseen. En ole pitkään aikaan kirjoittanut ketjuihin mitkä liittyy suhteisiin. Vain neutraaleihin juttuihin esim. eilen Suomi - Usa lätkästä, voiko persoonallisuus muuttua, kaikki ovat pahoja yritä olla .... ketjuun jne. eli rakkaus ja kaipaus ketjuja en lue, avaa, kirjota mitään. Miksi ? Kun kirjotat yhdelle vaikka huomenta niin toinen pahoittaa mielen, taas sä kirjotat toiselle, et mulle jne. Vedin itselle selkeen linjan. Odotan sitä myös muilta. - Anonyymi
Hän on toisen aviopuoliso ja gubbe sen hyvin tietää,ei taida heillä olla mitään suhdetta,gubbe kiusaa jonkun asian takia.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on toisen aviopuoliso ja gubbe sen hyvin tietää,ei taida heillä olla mitään suhdetta,gubbe kiusaa jonkun asian takia.......
Hän ei ole kenenkään puoliso, älä sepitä tarinoitas !!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pakko naittaa. Johan se on rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole kenenkään puoliso, älä sepitä tarinoitas !!!!!!!!!!
Kyllä on sairasta menoa nyt ketjussa.
- Anonyymi
AP:lle! Siinäpähän vihaat.
- Anonyymi
Viha on hetkittäinen tunne se tulee silloin kun muistan hänen epäreilut rumat sanansa ja valheen jonka kertoi.
En minä halua vihata mutta hän aiheuttaa vihan tunnetta koska ei pysty katumaan haluaisin päästä vapaaksi näistä hetkellisistä negatiivisista tunteista. Ja pääsen niistä joskus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viha on hetkittäinen tunne se tulee silloin kun muistan hänen epäreilut rumat sanansa ja valheen jonka kertoi.
En minä halua vihata mutta hän aiheuttaa vihan tunnetta koska ei pysty katumaan haluaisin päästä vapaaksi näistä hetkellisistä negatiivisista tunteista. Ja pääsen niistä joskus.Puhutko hän miehestä vai hän naisesta ?
- Anonyymi
Sinun pitää ymmärtää tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=xNMC57qg1jE- Anonyymi
Ei jaksa avata turhanpäiväisiä linkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa avata turhanpäiväisiä linkkejä.
Se oli arvattavissa ja siihen linkkikin liittyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli arvattavissa ja siihen linkkikin liittyy.
Turhaanpa sitten laitoit linkkis.
Se on huomattu että sulla ei mies ole sydäntä. - Anonyymi
👌👌👌
- Anonyymi
Ymmärrän🥺
Et sinä vihaa minua vaan pelko että menetämne toisemme ilmenee kiukkuna. Minulla sama.- Anonyymi
Taidat olla aika itserakas.
- Anonyymi
Heh, montas naista sait taas suuttumaan.
Hyvä Gubbe 👏👏👏 - Anonyymi
Jos joku on ikuinen poikamies. Oot läpinäkyvä tapaus siihen osaan.
- Anonyymi
Tiesin ettet voi ymmärtää mies ymmärrät vain itseäsi. Muut tekevät väärin sinä et.
Ehdotit yhdessä vaiheessa näkemistä miten arvelet että pystyisin tuolla tavalla kohtelevan ihmisen näkemään?- Anonyymi
Toivottavasti näkemisen ehdotus oli henkilökohtainen kun mikään ei ole ärsyttävämpää kuin sopia epämääräisestä ajasta ja paikasta ja henkilöistäkään ei ole varmuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti näkemisen ehdotus oli henkilökohtainen kun mikään ei ole ärsyttävämpää kuin sopia epämääräisestä ajasta ja paikasta ja henkilöistäkään ei ole varmuutta.
Itse hän näkemistä ehdotti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni ainakin hirvittää sopia tapaamisia jos ei ole täyttä varmuutta ihmisistä (esim. vain keskusteluyhteys). Joten sellaisessa tapauksessa ei ole kyse rohkeuden puutteesta, on vain epävarma, ollaanko sopimassa todellisista asioista oikeitten ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni ainakin hirvittää sopia tapaamisia jos ei ole täyttä varmuutta ihmisistä (esim. vain keskusteluyhteys). Joten sellaisessa tapauksessa ei ole kyse rohkeuden puutteesta, on vain epävarma, ollaanko sopimassa todellisista asioista oikeitten ihmisten kanssa.
Minulla on häneen oikea yhteys en missään vaiheessa sanonut että ei olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole KENELLEKÄÄN EHDOTTANUT NÄKEMISTÄ, KUSETTANUT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisitkö sokkona treffeille täältä randomin kanssa, anonyymin kanssa ? Kun tiedetään, että palsta on suurin mt palsta, muurin takana olevia. Mieti miksi sinne päädytään.
Varattuja, pedareita, huijareita.
Aika rohkeet oot. Anonyymina sovit x kanssa ja y tulee paikalle. Mitäs sanot ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisitkö sokkona treffeille täältä randomin kanssa, anonyymin kanssa ? Kun tiedetään, että palsta on suurin mt palsta, muurin takana olevia. Mieti miksi sinne päädytään.
Varattuja, pedareita, huijareita.
Aika rohkeet oot. Anonyymina sovit x kanssa ja y tulee paikalle. Mitäs sanot ??Tai tulee x, y, o, k, e paikalle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko 24 v nainen ja sokkotreffille tulee
67 v mies ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla olis hyvä olla paremmat tunnisteet ja yhteystiedot.
- Anonyymi
Se on selvää et jos ylipäätään tuntee, tunteet heilahtelevat, eihän muuten tuntisi mitään, tasainen viiva. Toiset tuntevat voimakkaammin ja tunteet voivat mennä aivan ääripäihin. Silti ap:n aloituksesta saa sen kuvan et asiat ovat jääneet selvittämättä kyseisen miehen kanssa ja voi olla et miestä harmittaa yhtä lailla asioiden ja henkilöiden sekava käytös ja hän on itsekin varmaan tehnyt sitä ja ollut välillä hölmökin.
- Anonyymi
Ei se sun mies täällä varmasti ole.
- Anonyymi
Vakava aiheinen kysymys!! Kaksi vahvaa tunnetta jotka syntyvät samasta lähteestä. Tunteina ne kuitenkin osoittavat välittämistä, ihminen tuntee ajoittain itsensä helpottuneeksi mutta surulliseksi. Ristiriitaiset tunteet kuuluvat elämään, on helppoa ja kaunista rakastaa toista kaipaavasti, myös vihan liittyminen joukkoon on yllättävän helppoa, mutta sen ei ole tarkoitus olla toiselle satuttavaa tai loukkaavaa. Sitten kun joukkoon liittyy välinpitämättömyys, on rakkaus unohdettu ja ehkä tukahdutettu, koittaa vaihe kun mikään ei tunnu miltään eikä kukaan keltään. Hyvään rakkauteen kuuluu normaalit tunnekuohut ja anteeksi pyytämiset ja antamiset, mutta loukkaamiset tai tahalliset satuttamiset eivät unohdu edes rakkauden voimalla. On sangen voimaannuttavaa tuntea pienen eripuran jälkeinen yhteys rakkaaseen, huomata välittämisen riemu ja tarpeellisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=pzIKuEX06C0- Anonyymi
Hän tahalleen loukkasi myös minua ja valehteli myös mutta hänen ei tarvitse pyytää anteeksi mitään muiden vaan pitää ei hänen sellainen asenne hänellä on.
- Anonyymi
Oletko ahdistunut kun laitoit tuollaisen laulun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tahalleen loukkasi myös minua ja valehteli myös mutta hänen ei tarvitse pyytää anteeksi mitään muiden vaan pitää ei hänen sellainen asenne hänellä on.
Onko hän, mies?
Onko hän, nainen ?
Ketä kaipaat vai molempia ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut hänestä etkä tiedä onko nainen vai mies. Kumpi pahoitti mielesi, ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut hänestä etkä tiedä onko nainen vai mies. Kumpi pahoitti mielesi, ?
Joukkohysteria, rasismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukkohysteria, rasismi.
Rasismin ajattelutapa kyllä täyttyy pitkältä ajalta palstalla, lietsoo vihaa ja luo eriarvoisuutta ihmisten välille. Ajattelutapa kieltää jokaiselle yhtäläisesti kuuluvat oikeudet palstalla. Rasismi vahingoittaa sen kohteiksi joutuneita, mutta myös koko palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismin ajattelutapa kyllä täyttyy pitkältä ajalta palstalla, lietsoo vihaa ja luo eriarvoisuutta ihmisten välille. Ajattelutapa kieltää jokaiselle yhtäläisesti kuuluvat oikeudet palstalla. Rasismi vahingoittaa sen kohteiksi joutuneita, mutta myös koko palstaa.
Kiihottaminen rasistisen somekirjoittelun muodossa.
- Anonyymi
Helposti
- Anonyymi
Ihmistä jota et oikeastaan tunne. Herher
- Anonyymi
Enemmän vihaa kuin rakastaa.
- Anonyymi
Voin hyvin sen ymmärtää, mulla samoja tunteita naista kohtaan..en ennen oo näin tuuliviiri ollut, mutta kun sinuun törmäsin tuntuu kuin ois karusellissa pyörimässä ja ohimennessä halaat ja seuraavalla kierroksella viskelet puukoilla ja haukut perään
- Anonyymi
Niin tuo tuuliviiriys on just sitä tunteiden vaihtelua ja se ei kerro mistään muusta kuin epävarmuudesta. Ei olla varmoja toisen tunteista, siksi oma mielikin taistelee; välittääkö nainen minusta vai leikkiikö tai jotenkin ei ota vakavasti. Eihän tuollaiseen ole muuta vaihtoehtoa kuin molempien pysähtyä, ei ottaa rinnuksista kiinni vaan olla tarpeeksi lähekkäin
ja s a n o a tai muuten i l m a i s t a mitä ajattelee toisesta. - Anonyymi
En ole halannut häntä pitkään aikaan.
- Anonyymi
Hyvä rakastat häntä ja montaa maalattuja hän naisia. Kauniita hekin.
👩👩🦰👩🦳👵👧💃💃💃💃💃💃💃 - Anonyymi
Yks hän rakastaa
Yks hän pyörittää
Yks hän heittää puukot selkään
Hän saa myös puukon lennot selkään tasaseen tahtiin, joko hoksaat palstan unelmiesi naisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks hän rakastaa
Yks hän pyörittää
Yks hän heittää puukot selkään
Hän saa myös puukon lennot selkään tasaseen tahtiin, joko hoksaat palstan unelmiesi naisen.Aika v. mäinen paikka olla hän naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika v. mäinen paikka olla hän naisena.
Joku mulkku sitä haluaa asian olevan niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisten naisten panettelua ja hullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaamisen taustallahan on yleensä kateus tai jokin muu epälypsyydestä johtuva tekijä.
Kaiken lisäksi noilla kiusaajilla on aina tusina omia ongelmia taustalla.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ja varsinkin suomalaiset ovat ihan hirveitä. Ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ja varsinkin suomalaiset ovat ihan hirveitä. Ei voi ymmärtää.
Hiljaisemmat ja kiltit ovat "kastissa" alempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaisemmat ja kiltit ovat "kastissa" alempana.
Sitten karjumaan ja huutamaan, soittamaan suuta poskettomasti 😀
- Anonyymi
Tuo on kätevää ja aivan ihailtava ominaisuus! Ole ylpeä siitä, että siihen kykenet ja pystyt elämään ristiriitaisten tunteiden kanssa! (Sivusta - itse en siihen pysty, olen niin jokotai ja annan kaikkea vaan anteeksi jos rakastun tai vähättelen hyvätkin puolet jos vihaan, onneksi harvemmin kumpaakaan.)
- Anonyymi
En minä enää tämmösiä tänne kirjota. Bygones!
- Anonyymi
Aika kulunutta trooppia 😴😴😴
- Anonyymi
En rakasta kylläkään.
- Anonyymi
Ymmärrätkö sinä että et osaa viestiä irl?
- Anonyymi
Ei kai näistä ihmisistä kukaan keskenään irl viesti?
- Anonyymi
Rakastaminen ja vihaaminen ovat helppoa, unohtaminen mahdotonta.
- Anonyymi
jos niillä on hyvät energiat tänään, käydään hakkaamassa ne. käytetään niiden tapoja omina 🙂 seuraa outoja horoskooppeja kun saavat hyvää, käydään hakkaamassa ja pilaamassa päivää.
- Anonyymi
hienosti loppy jo pahimmat ja toivottavasti sitä ostaa heille tulee 🙂😙 tekojensa mukaan.
- Anonyymi
😚😚😚
- Anonyymi
sille Leenalle pitää saada taas se hormoonihyrrää hakkaamaan mielisairaalaan niin jättää muut rauhaan, sana nämä rahakiskojat ja työestäjät. kaikki elää rauhassa, kun muutama ämmä pidetään poissa syömästä ja hakkaamasta.
- Anonyymi
Kunhan ei niitä muita.
- Anonyymi
sieltä on nyt 10 Milj. nostettu ja nyt loppu. tämä show ja muiden syöminen ja alistaminen loppuu tähän, meidän osalta. ja jokainen laitetaan maahan että se halu alistaa, muita loppuu ja syödä.
- Anonyymi
ja tämän jälkeen jokainen maksaa velkansa, painuu oikeisiin töihin ja opiskelemaan ja tämä loppuu tähän. elää ja tuhlaa, harkiten ja elää rahojensa mukaan. ja muistaa sairautta, työttömyyttä ja onnettomuuksia tapahtuu, niille ei kukaan mitään voi. ei liity näihin.
- Anonyymi
Joutuisit luopumaan kaveripiirillesi ylläpitämästäsi roolista.
- Anonyymi
ja tätä ei enää tehdä, joten muistatte sen jatkoa ajatellen.
- Anonyymi
siinä on mukana tosi iso porukka. joten summat ei kata loppu elämää, eikä ketään elätetä.
- Anonyymi
Olen pahoillani m-nainen mutta asiat mitä sanoin ovat ihan totta. Enkä olisi pystynyt olemaan sinun haluamassasi roolissa.
Mielestäni on todella ok ettei sinusta tehty esihenkilöä vaikka itse kuvittelitkin sellainen olevasi.- Anonyymi
Kuvitelma on ollut ilmeisesti vain omassa päässäsi. Sairas, epästabiili ihminen.
- Anonyymi
Hän on mun kulta. Rakastan häntä loppuun saakka vaikka sitten yksipuolisesti.
- Anonyymi
Joskus kiva kokkailla enemmänkin ja tiedäthän .....sopivasti kypsytellä.... niin saa safkata oikein kunnolla ja nautinnolla 🫴🔥
- Anonyymi
Heippakillii sanoi entiin mies eläessäs. Kysyin mitä hen sillä tarkoittaakaan? Paljon minua isompi mies hen oli.
Oltih vientialalla molemmat. Kun sairastusin pitemmäksi aikaa, hen oli poistunut talon palveluksesta kun ilmoittauduin taas työpalvelukseen.
Kipeenä muistona on kun tilipäivänä menin huijareiden korttipöytään. Siinä tarjotussa juomassa oli kyllä jotain sekoittavaa ainetta.
Ne teki "pakan" kun potti oli jo iso.
Tietysti hävisin. Sekopäänä hyökkäsin voittajan rinnuksiin muka löylyttämismielessä.
Konttasin aamulla työpaikalleni tehtaaseen silmä mustana.
Maailma opettaa sanoi repolainen pojalleen entisessä kertomuksesssa. - Anonyymi
Tää ...ja huono hyvästeissä mä tiiän senki
- Anonyymi
Viha kääntyy sinua itseäsi vastaan. Vastaamattomuus aiheuttaa surua, ei vihaa.
- Anonyymi
Toisen teoista minua kohtaan on kyse ja hän on oikeassa elämässä vastannut.
Surua aiheuttaa myös mutta ei jaksa miettiä enempää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?3604370Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset5173179Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.4032631- 5442358
- 1002169
- 3321695
- 81634
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.401475Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391147Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k411032