Hinta rahana.
Kuinka arvokas kaivattusi on?
98
1402
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta tuo höpötys!
- Anonyymi
Sielu on korvaamaton, fyysisesti voisi halventua.
- Anonyymi
Biljoona markkaa
- Anonyymi
Ai nettovarallisuus? Ei aavistusta. Toivottavasti ei tuhlannut kaikkea
- Anonyymi
En mä nyt hänelle maksamaan ala. Periaatteessa olin kyllä valmis elättämään häntä ja maksamaan kaikki elämisen kulut, kunnes hän olis saanut itelleen töitä jne. No ei kelvannut. 🙂
- Anonyymi
En minä itselleni mitään elättäjää etsinyt vaan rakasta. Siihen väärinymmärrykseenkö kaikki kaatui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä itselleni mitään elättäjää etsinyt vaan rakasta. Siihen väärinymmärrykseenkö kaikki kaatui?
Sinä et ole se hän, josta minä puhun. Sinun pitää kysyä sinun häneltä.
- Anonyymi
Pikkusen tunnekylmä tyyppi oot.
- Anonyymi
Mitähän se olis sun tarjoamat elämisen kulut?Kaurapuuroa ja makkaraa.Moni pihi mies ajattelee ennalta akkaa jo hankkiessa ettei se syö liikaa.Laiha pitää olla.Vaateetkin on halvempia laihoilla,polttoainetta kuluu vähemmän kun painoa autossa on vähemmän jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusen tunnekylmä tyyppi oot.
Tai sitten töysin päinvastoun. Valtausia tulkintoja parusta lauseesta. Todetaan siis, että sinä et vaikuta järjellä pilatulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se olis sun tarjoamat elämisen kulut?Kaurapuuroa ja makkaraa.Moni pihi mies ajattelee ennalta akkaa jo hankkiessa ettei se syö liikaa.Laiha pitää olla.Vaateetkin on halvempia laihoilla,polttoainetta kuluu vähemmän kun painoa autossa on vähemmän jne.
Minä olen nainen ja vieläpä hetero, joten "miehet akkaa hankkimassa" eivät liity minuun tähän mitenkään.
- Anonyymi
On ollut niin perääni että saa lopun ikänsä maksaa kaikki viulut kun halusi minut niin väkisin
- Anonyymi
Alan prinsessaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan prinsessaksi
Missähän menet prinsesani.
- Anonyymi
Ihana oot😘tosissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan prinsessaksi
Sehän sinä mulle ootkin, sanoinkin joskus niin🙄ja sellaisena kohtelinkin. Äkäpussi sellainen tosin😄
- Anonyymi
En tiedä. Mulla on ihan ok tilanne, mitä nyt verottaja kiusaa.
- Anonyymi
Arvokas ihmisenä. Kiltti ja älykäs.
- Anonyymi
Samoin kuvailisin häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kuvailisin häntä.
Hänen älystä en osaa sanoa, en tunne niin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kuvailisin häntä.
Corolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Corolla.
Bmv
- Anonyymi
Jos tunteet ois rahaa noin miljoonan arvoinen, rahassa mitattuna hilti22
- Anonyymi
Aika monta kamelia.
- Anonyymi
Hän itse, varsinkin jos hän ilmestyisi minulle huomenna. Voisin antaa hänelle minun pätkiksen🤗
- Anonyymi
Vähintään päänahkan arvoinen. Ugh, olen puhunut
- Anonyymi
Kumpaa sä luulet, että mä muistutan enemmän betoniporsasta vai lyhtypylvästä? Siitä saat vähän hinta-arviota
🤓🥸- Anonyymi
Hehheh 😂
- Anonyymi
Minun pikku peto 🤓🥸
- Anonyymi
En nyt osaa kilohintaa mennä sanomaan 🤔 Sitten jotkut palat kalliimpia varmasti kuin toiset.
- Anonyymi
Suutelen sua sammakko 💋🪄 🐸
Olet arvokkaampi prinssinä 🤴🧔❤️
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Onko tuo sammakko se ylilaudan sammakko?
- Anonyymi
Kiva🚬🧔❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva🚬🧔❤️
Oot ihana❤️
Tv. kikattava kakkiainen
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo sammakko se ylilaudan sammakko?
Jaa se iso lihava, ei toi sammakko ei oo se.
Toi on semmonen sammakkojäbä joka on käyny salilla. Treenatkaa! 🐸🥸🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se iso lihava, ei toi sammakko ei oo se.
Toi on semmonen sammakkojäbä joka on käyny salilla. Treenatkaa! 🐸🥸🤓🫡käskystä herra kapteeni
999 99999^99999999999999999999999€
Eli enemmän kun maailmankaikkeudessa on tähtiä ja atomeja.- Anonyymi
Tiesitkö että kaikki eivät osaa pyytää anteeksi eivätkä katua? Mutta se on hänen ongelmansa.
Mulla on ollut tänään parempi päivä kyllä tämä paremmaksi muuttuu pitää vaan jaksaa uskoa ja yrittää. Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että kaikki eivät osaa pyytää anteeksi eivätkä katua? Mutta se on hänen ongelmansa.
Mulla on ollut tänään parempi päivä kyllä tämä paremmaksi muuttuu pitää vaan jaksaa uskoa ja yrittää.Joillain ei ylpeys anna periks pyytää anteeksi, minä kyllä pyrin pyytään anteeksi jos olen jotain ihmistä loukannut käytökselläni tai tunteillani, usein sen vasta tajuaa ihan liian myöhään, kun oman pään myrskyt yltyy niin nopeasti ja sillon on vaikea oikeasti nähdä järjel mitään...
Kerron sitten, jos joskus taas on joku kaivattu. Ei välttämättä enää koskaan ole.
- Anonyymi
On sulla, sun värikin vaihtunu violetiks, toivon väri 🫠
- Anonyymi
En minä voi ihmiselle rahallista arvoa määrittää. Minulle hän on korvaamaton ja hän olisi saanut kaiken mitä minulla. Se ei riittänyt hänelle.
- Anonyymi
Toista ihmistä ei voi mitata rahassa.
- Anonyymi
Minun mielestäni raha on epäjumala, jota melkein kaikki ihmiset palvovat ja se saa ihmiset tekemään pahoja asioita. Millään muulla ei ole väliä kuin rahalla ja jos sitä on mahdollisuus saada tavalla tai toisella, niin se menee kaiken muun edelle, kuten lähimmäisen rakkauden.
Joten tähän minun on helppoa vastata. Hän on minulle arvokkaampi kuin koko maailman rahavarannot yhteensä. - Anonyymi
Mittaamattoman arvokas 🪽
- Anonyymi
Jokaisessa ihmisessä on alkuaineita kuta kuinkin saman verran, joten jokainen on saman arvoinen.
- Anonyymi
Jossain muistan lukeneeni, että vain muutaman dollarin maksaa nuo alkuaineet kehossa.
- Anonyymi
Kid Nappaustako suunnittelet¿
- Anonyymi
Ei tunnu kannattavan, saisin todennäköisesti jonkun sammakon, kasa kameleita, korvamadon, pari itseään poisvaihtanutta palstalaista, tai aitoa kotimaista somaattista erikoissairaanhoitoa.
- Anonyymi
Ajattelen että nainen on vähän kalliimpi kuin minä, siksi en uskalla olla yhteydessä ja ehdottaa että vaihtaisimme toinen toisemme toisillemme. Tarkoitan että vaihtokauppa ei olisi reilu kun olen niin hankala. Jos nainen antaisi jonkin suuren alennuksen, niin sitten kauppa voisi syntyä. Miehen ajatuksia.
- Anonyymi
Bjarne Kallis, Naikkonen halpa... 😄
- Anonyymi
20 kamelia.
Mitä hemmettiä minä kameleilla Suomessa tekisin? - Anonyymi
kultaakin kalliimpi
- Anonyymi
Mittaamaton 💎
- Anonyymi
40 euroa.
- Anonyymi
Vuonna 2023 sosiaali- ja terveydenhuollon nettokäyttökustannukset olivat 23,9 miljardia euroa. Asukasta kohden kustannukset olivat 4 294 euroa. Sosiaali- ja terveyspalveluiden suurimmat asukaskohtaiset nettokäyttökustannukset (1 130 euroa) kohdentuivat somaattiseen erikoissairaanhoitoon.
- Anonyymi
Vaataan siis: 4294 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI RIITÄ😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon paaaaaallljjooon kallliimpi nainen! Come on😁😘
- Anonyymi
ap. 1,20 e
- Anonyymi
Ha uskon
- Anonyymi
Tori.fi
Nyt eniten tarjoavalle 😂
🥸🤓
ps. myyn naapurin lehmää 🐄
Kullastani en luopuis mistään hinnasta❤️🧔- Anonyymi
Ei ole myynnissä!
- Anonyymi
Niin monta rahaa, että menisi elinaika niitä laskiessa. Hänen arvonsa on siis tässä hetkessä, eikä sitä hintaa kannata edes miettiä.
- Anonyymi
6 kamelia, sellaista vanhemmanpuoleista. Niin siis kamelit on rahaa meillä täällä Lähi-Idässä 🐪
- Anonyymi
Sähän sitten osaatkin kertoa, että mikä on paljon, kameleissa.
- Anonyymi
Terkkuja sinne lähi-itään. Voisin ottaa itsestäni nuo kamelit jahka olisi vain resursseja hoitaa ja ylläpitää. 🥰
Cameltoe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkkuja sinne lähi-itään. Voisin ottaa itsestäni nuo kamelit jahka olisi vain resursseja hoitaa ja ylläpitää. 🥰
CameltoeEi kai siellä enää camelilla mennä vaan vormula 1 autolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siellä enää camelilla mennä vaan vormula 1 autolla
Täällä beduiinialueella aavikolla meillä on vanhat perinteet edelleen 🏜️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä beduiinialueella aavikolla meillä on vanhat perinteet edelleen 🏜️
Oukei
- Anonyymi
Löytäjä saa pitää
0 e - Anonyymi
Kaksi miljoonaa dollaria
- Anonyymi
No, tuollaisella tilastokyselyllä voit määrittää päämääräsi, sun pääsi, mikä määräsi.
T. Jeesus on voittanut maailman. Amen
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=H6YH5dXcgoc - Anonyymi
-1,0€
- Anonyymi
#-99 HEhe
- Anonyymi
Eli annat kun maksaa 1€?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli annat kun maksaa 1€?
Lisää 5 nollaa perään, niin harkitsen.
- Anonyymi
Arvostan kokonaisuudessaan korkealle, mutta myös ymmärrän ja hyväksyn halpahintaisempia puoliaan.
- Anonyymi
Aika on kallisarvoisinta mitä on. Hänen on oltava jokaisen käytetyn sekunnin arvoinen. Tuhlaajana en pidä itseäni.
- Anonyymi
Aika on rahaa
- Anonyymi
N puoli miljoonaa
- Anonyymi
Mikä helvetin kysymys toikin sit on
- Anonyymi
Femti kronor
- Anonyymi
Onko väliä? Sanotaan ettei käärinliinoissa ole taskuja, ja ei mitään saa mukanaan.
- Anonyymi
Roomalaiset laittoi kolikon mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roomalaiset laittoi kolikon mukaan
Lahja Kharonille. Hyvä huomio. Sen verran piti säästää.
- Anonyymi
Oli tosi arvokas aluksi, mutta tuntuu että on vietävissä ja manipuloitavissa, se on paha. Tuntuu että menee siihen suuntaan mistä kovemmin huudetaan ja kirjoitetaan kauniita sanoja, eli huijarin perässä, eli haluaa elää harhoissa. Mut kannatti juoda tuo n. Litra jp chenet ice edition, tulee kirjoitettua näitä mitkä on varmaan estetty, ettei huijari jää kiinni. Mut kun näkee niin kaikki paha haihtuu...
- Anonyymi
Noooo....onhan tuo kalliiksi tullut kun keskittyminen työhön ei vain onnistu kun mietin häntä. 🥰 On sen arvoinen ja enemmän.
- Anonyymi
Sama täällä❤️
Mutta so what. Tulkoot potkut jos on tullakseen töistä😂Tiistaina jo odotin verokorttia pöydälle kun ei työnteosta tullut mitään. Ajatukset rakkaassa 🤭
Sitä se lempi teettää.
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Hänen peppunsa on kullanarvoinen. Luonne ja persoona myös.
- Anonyymi
Jatkan, hän tietää tunteeni, ne tulivat silloin esille. Se flirtti tai miksi sitä kutsuisi... Eräs itseäni vanhempi tuttu nainen kyseessä.
- Anonyymi
1 markka
- Anonyymi
Aika monta sestertiusta..
- Anonyymi
Hyvin arvokas.
- Anonyymi
Satasen kerran hänen käteensä annoin ku juoksutti mua tahallaan 😂😂 mutta ei hänen arvoaan rahassa voi mitata🥰
- Anonyymi
Ja tuskin niitä rahoja taskuunsa pisti 🤣🤭
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?3544326Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset5173159Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.4032611- 5442348
- 1002159
- 3321675
- 81624
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.401445Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391147Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k411012