Ulkoisesti viehättävä?
Onko kaivattusi
89
1769
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
On hän.
- Anonyymi
Hän on todella komea
- Anonyymi
Ei, mutta rahaa on kuin roskaa.
- Anonyymi
Ei sille rumuudellekkaan mitään voi jos on vielä vanha ja ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sille rumuudellekkaan mitään voi jos on vielä vanha ja ruma
No mutta tuohonhan kaikki päätyy, vanhoiksi ja rumiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tuohonhan kaikki päätyy, vanhoiksi ja rumiksi.
No silti kannattaa elää nykyhetkessä. Tuolla logiikalla voisi hypätä heti loppuun.
- Anonyymi
On ja sisältä äärimmäisen kaunis❤️
- Anonyymi
Kenelle tämä on? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä on? ❤️
Ihanalle naiselle 💓💓💓
- Anonyymi
On♥️
- Anonyymi
Juu❤️
- Anonyymi
On, ja alasti sellainen jota voisi tuijottaa tuijottamistaan. Täydellisen vahvan näköinen maalaus ja ai että silloin varsinkin kun on juhlakunnossa.
- Anonyymi
Jos miehestä niin ei ole. Liian vanha jo. Semmonen ränsistyneen näköinen. En usko että katsoisin toista kertaa kohta kuuskymppistä.
- Anonyymi
Kiitos tuostakin, sama linja jatkuu vaan. Taidat kuitenkin tykätä hiukan. Yllätys vaan että kuitenkin muistit iän🙄oot ihana tuollaisenakin. Tuohonkin rakastuin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tuostakin, sama linja jatkuu vaan. Taidat kuitenkin tykätä hiukan. Yllätys vaan että kuitenkin muistit iän🙄oot ihana tuollaisenakin. Tuohonkin rakastuin
Et sä mua tunne
- Anonyymi
Voihan tuhannen tulimmaista, ei ole minulta tämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mua tunne
Uskallatko laittaa miehen etunimestä ens. Kirjaimen? nimimerkillä vanha ränsistynyt mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko laittaa miehen etunimestä ens. Kirjaimen? nimimerkillä vanha ränsistynyt mies.
Älä lähde mukaan noiden kersojen vedätyksiin.
- Anonyymi
Ja se sun ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin tykkäänkin, sinä senkin lähes 600-vuotias komistus! Vaikka välillä v*tutat mua, niin koskaan en kirjoittaisi kiukkuisena tuollaista soopaa tänne.
Sinun äkäpussi 🖕🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin tykkäänkin, sinä senkin lähes 600-vuotias komistus! Vaikka välillä v*tutat mua, niin koskaan en kirjoittaisi kiukkuisena tuollaista soopaa tänne.
Sinun äkäpussi 🖕🥰Kiitos ihana😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ihana😘
🫴❤️
- Anonyymi
Mietityttääkö ikääntyminen, naisena esiintyvä setä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lähde mukaan noiden kersojen vedätyksiin.
Onhan täällä jos jonkin näköistä selostajaa ku urheiluruudussa konsanaan, tai irl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ihana😘
Minä olen ihana ja sinä käsittämättömän kuuma 😍
- Anonyymi
On kyllä! ❤️😍
- Anonyymi
En ole vielä nähnyt ❤️
- Anonyymi
Tosi murkkumaisia kysymyksiä 👶🏻👶🏼
- Anonyymi
On ❤️🤗
Pehmoisen ihana turvallinen söpö
peloton ukko joka antaa mulle siivet
Oon kääriytyneenä pehmeään
punaiseen huopaan joka
lämmittää mua täällä joulukuusen katveessa
sun poissaolon ajan. En poistu tästä muualle kun töihin🤭
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Moi! 🚬🧔Just mietin sinua🤭❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä telepatiaa❤️
Olit säkin mielen päällä. Jännä kun joku voi tulla niin vahvasti ajatuksiin. Tuutko tänne viltin alle mun kaa🤗
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä telepatiaa❤️
Olit säkin mielen päällä. Jännä kun joku voi tulla niin vahvasti ajatuksiin. Tuutko tänne viltin alle mun kaa🤗
🚬👩🏻🦳Päivän piristys olet sinä❤️
Töistä tullessa sukelsin heti sohvalle vaikka yleensä kassi heitetään ovesta sisään ja matka jatkuu kylille.
Tupakillakaan en vielä käyny, mitä nyt yhet vedin tullessa ja siitä on jo pari tuntia aikaa. Ikävöiny tässä vain ❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän piristys olet sinä❤️
Töistä tullessa sukelsin heti sohvalle vaikka yleensä kassi heitetään ovesta sisään ja matka jatkuu kylille.
Tupakillakaan en vielä käyny, mitä nyt yhet vedin tullessa ja siitä on jo pari tuntia aikaa. Ikävöiny tässä vain ❤️
🚬👩🏻🦳Mitenköhän löysit mut täältä välilehdeltä🤗
🚬👩🏻🦳oonko mä jotenkin niin blondi että jätän jälkiä tietämättäni sinne tänne että mua on helppo seurata - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumottava paikka nykyään tää palsta🔥🌋🧯
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit pudota sivulta sinä komea mies🤗❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit pudota sivulta sinä komea mies🤗❤️
🚬👩🏻🦳Tuun illalla vielä kirjoittelemaan sulle söpö mies 😘
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän löysit mut täältä välilehdeltä🤗
🚬👩🏻🦳oonko mä jotenkin niin blondi että jätän jälkiä tietämättäni sinne tänne että mua on helppo seurataSä taidat äijäparka mm itse uskoa näihin himmeleihisi sekä stereotypioohisi. Ei se aina kuule kannata tai kanata
- Anonyymi
Perus juntti
- Anonyymi
Sitten ei ainakaan sinun kaivatusta ollut kyse.
- Anonyymi
Joo super !
- Anonyymi
Jalokivi ulkoisesti ja sisäisesti.
- Anonyymi
Ei sillä ole oikeastaan enää väliä. Olen jo niin koukussa häneen muutenkin.
- Anonyymi
On poikamainen ja komeahko.😋
- Anonyymi
Hän vanhempi nainen on todella kaunis ulkoisesti, mutta sisäisesti vielä kauniimpi. Sen lämmön ja välittämisen, joka hänen sydämestään hohkaa voi aistia talvipakkasellakin.
- Anonyymi
Just joo takareisimies.
- Anonyymi
Hän on tosi hyvännnäköinen, vaikka hän ei oo kuitenkaan sitä tyyppiä, jotka vetoaa muhun yleensä. Mä oon aika immuuni hyvännäköisille miehille, oon oppinut, että moni kakku päältä kaunis. Mä en ihastu tyyppeihin ulkonäön perusteella.
- Anonyymi
Et olekaan vielä oppinut, että sitten 🚁
täytyykin vain katsoa tarkempaan 🔦 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan vielä oppinut, että sitten 🚁
täytyykin vain katsoa tarkempaan 🔦Kyl mä katson ja mietin häntä nyt tarkemmin. En oo ehkä ihan vielä varma, mitä sen pinnan alla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä katson ja mietin häntä nyt tarkemmin. En oo ehkä ihan vielä varma, mitä sen pinnan alla on.
Nettisetä, eli sinä itse, oisko?
- Anonyymi
Sillai söpöllä tavalla, ja kiva muuteki.
https://www.youtube.com/watch?v=HQ_izq7L5Ts
.- Anonyymi
Olipa söpö video ja mukavan letkeetä musaa. Kiitos linkkaajalle
👩🏻🦳
- Anonyymi
Kaunein tapaamani nainen 💕 olen ajatellut, että mulla olisi joku tyyppi, mutta hän muutti sen ajattelutavan. Hän on mun tyyppinen.
- Anonyymi
Millä tavoin
- Anonyymi
Ei kun molemmat ollaan kuin ladon seinästä reväistyjä.
- Anonyymi
On ... ja ei ... no, on se 😅
Mutta vastauksia lukiessa tajusin että vaikka olin pitänyt hänen ulkonäöstään niin olihan niitä kauniimpiakin.
Jos muutetaan nimet julkkisten nimiksi niin
jos tarjolla ois ollu Victoria Principal, Angelina Jolie yms yms niin silti Tuija Ahvonen oli mielestäni viehättävin. - Anonyymi
Vai että onko 🤭 aika törkeen ihana mies.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=VpuwKhNg2zk&list=RDMMOjcRtkQ8zeQ&index=15
Musaa tunnelmalliseen kynttilähetkeen
Danitello-Sitä samaa ❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
M nainen on silmissäni kauneinta
- Anonyymi
Tottakai on. Hän on ihanin sinisilmä rakas
- Anonyymi
Eihän nyt toki, vaan erittäin epäviehättävä. Sellaisista minä viehätyn ja ihastun.
- Anonyymi
Reilusti ylipainoinen ja sutturainen.
Kyllä Veera on äärimmäisen kaunis, myös henkisesti.
- Anonyymi
Muistuttaa kyllä aiempia kiinnostuksenkohteita.
- Anonyymi
Kun ihminen ihastuu niin kaivatussa mikään piirre ei ole vika. Mielestäni kaikissa ihmisissä on muutenkin jotain kaunista ulkoisesti mutta ei sisäisesti.
- Anonyymi
Nainen on tosi viehättävä! m>n
- Anonyymi
Ystävällinen, huomaavainen, viisas. Tuikkivat silmät, lempeä ja älykäs katse.
- Anonyymi
Tuollainen kuvaus olisi mukava omia, jos omakseen sen tuntisi. Kivasti kuvailit kaivattuasi.
- Anonyymi
Tää on kivasti kuvattu. Tää ei kyllä ole häneltä minulle, koska hän ei käyttäisi minusta sanaa viisas. Se on kyllä osittain oma syyni, kun en ole korjannut joitakin käsityksiä.
- Anonyymi
Naisen kävelytyyli on miltei samankaltainen, miten samallalailla kalappivalla.
T.... Muistatko miten olimme niin pienii, et maton reunal jalkoi heiluteltii.......?
https://m.youtube.com/watch?v=rxbah0V2pws - Anonyymi
Kyllä hän on, tietysti, mutta ilman hyvää luonnetta en olisi kiinnostunut.
n-n - Anonyymi
Ei ollut mikään tyypillinen ihastus. Muuttuu komeammaksi mitä enemmän katsoo. Harmi vaan et asiat vähän meni miten meni. Ei enää kännijuttuja minulle.
- Anonyymi
Kaunein ja kuumin mitä maa päällään kantaa mutta luonne kumminkin se tärkein 😘❤️😊
- Anonyymi
Olen aika varma, että kukaan muu ei pidä häntä poikkeuksellisen hyvännäköisenä. Ja kun luonteesta paljastui häijyjä piirteitä, alkoi ulkonäössäkin olla vähän noita-akkaa.
Eli kyllä sisäinen ja ulkoinen ovat kytköksissä, viimeistään kun tutustuu.- Anonyymi
Ja silti kaipaat...
- Anonyymi
On hän kuuma…
- Anonyymi
Sinäki, etkä mikään hetken huuma 😍😄😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäki, etkä mikään hetken huuma 😍😄😚
Kyllä tätä piiritystä on meidän välillä kestänytkin❤️ jos oltais tinderissä oltais match.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tätä piiritystä on meidän välillä kestänytkin❤️ jos oltais tinderissä oltais match.
Uskoisin kans näin ❤️😺 mutta kyllähän tän täytyy nyt ilman tindereitäkin onnistua 😃🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin kans näin ❤️😺 mutta kyllähän tän täytyy nyt ilman tindereitäkin onnistua 😃🤔
”…nonii viimein lähti. Ja kyl mävittu huomasin miten se äijä kattos ku tuli tuolt respast. Ja kyl mävittu oikeesti nakkaan tän natsan stögikseen kun meiän mutsiiki tippasit sänkys petaamisest, ”Sir””. 🇪🇸🃏
- Anonyymi
viehättää kyllä aika lailla..
- Anonyymi
Näitäkin kun kirjottais omana itsenään, eikä aina esittäis jotain toista, olis joku järki. Itseään kehuu muka miehen suulla.
- Anonyymi
En enää tiedä kun en ole nähnyt pariin vuoteen. Enkä tykkää tupakoitsijoista. En ole kade.
- Anonyymi
Ei hän mikään erityinen komistus ole, mutta kyllä hän minua viehättää. Komeus nyt ei muutenkaan ole koskaan vetänyt mua puoleensa.
- Anonyymi
Kysseeseen tulloo kirkkaasti kuumin ihanin komein ja jollakin tavalla se rakkain humma.. hän kyllä tietää miten rakastuneesti häntä kahtoa saatan ..Niin ja usseita huutomerkkejä perrään mun beibille omistettu oli tämä
- Anonyymi
Ihanaa murretta. Oliko miehelle tämä
- Anonyymi
kyllä oon monesti miettinyt että miten sitä onkin näin myyty ....yes sir
- Anonyymi
Välttävä
- Anonyymi
ihana hän
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?3604370Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset5173179Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.4032631- 5442358
- 1002169
- 3321695
- 81634
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.401475Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391147Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k411032