Syvästi levoton

Anonyymi-ap

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenkin selvisin. Eniten vaan huolettaa miten tuen sinua parhaiten tässä tilanteessa. Paljon tsempannut olen, mutta silti vaikuttaa ettet ole tyytyväinen mihinkään.

17

4638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenna uudet haasteet hyvältä näyttää.

• Anonyymi

Hyvä kuulla, että näyttää hyvältä. Olen vielä joku päivä kanssasi jakamassa kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla, että näyttää hyvältä. Olen vielä joku päivä kanssasi jakamassa kaiken.

Kuinka kauan sinua mies pitää odottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kauan sinua mies pitää odottaa?

Ainakin siihen asti että näemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin siihen asti että näemme.

Ja milloin se on, oletko valmis tulemaan elämääni sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja milloin se on, oletko valmis tulemaan elämääni sitten?

Olen valmis jo vaikka heti, mutta odotan että olet vapaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen valmis jo vaikka heti, mutta odotan että olet vapaalla.

Oletko itse vapaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse vapaa?

Olen sinua varten ❤️

• Anonyymi

On outoa kuinka kerrankin kun sinulla on aikaa itsellesi ja jatkat elämääsi voivat aivosi alkaa temppuilla. Saatat viettää normaalia aamua. Laitat kahvia ja sitten ilman syytä muisto hyökyy ylitsesi niin vahva, että joudut istumaan koska pelkäät kaatuvasi. Ja luultavasti jostain typerästä pienestä muistosta. Jotain, jota et ole ajatellut vuosiin, mutta se palaa niin vahvana, että sinusta tuntuu, että sinulla ei ole puolustusta sitä vastaan. Ja sitten itket eikä kukaan ojenna paperia kuivataksesi silmäsi, koska ketään ei ole jäljellä. Sait lopulta sen rauhan ja hiljaisuuden, jota luulit olevasi vailla kaikkina niinä pitkinä vuosina ja nyt kun se on täällä, toivoisit, että olisi edes jotain, joka täyttää sen uudelleen. Sanon sinä, mutta tarkoitan minua. Nykyään elän enemmän mielessäni kuin todellisudessa. Ja menneisyys näyttää todellisemmalta kuin se, miten vietän kaiken aikani.

• Anonyymi

Tämä tuntui niin todelliselta jossain vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tuntui niin todelliselta jossain vaiheessa.

Tämäpä juuri.. Kyllä minäki joskus haaveilen vr laseista joilla vois mennä piiloon omaa maailmaa. Hetkellisesti varmasti kivaa. Pidemmän päälle? Tuskin.
        Kyllä siinä omassa elämässä on niitä hyviäkin asioita kun avaa ne nätit silmänsä ja uskaltaa kattoa.
        Menneisyyttä ei meistä kukaan pääse karkuun, Tulevaan voit vaikuttaa millasen siitä teet.
        Omaa päätään ei pääse karkuun. Ajatuksille voi tehä jotakin.

• Anonyymi

Se olikin hyvin sanottu. Olen täällä luonasi, koska kukaan muu ei voisi edes olla. Onhan tämä vhän järkytys itsellenikin. Toivottavasti olen aamulla oma itseni.

Tiedän tietysti olevanikin.

• Anonyymi

Saatat katsoa arvostamattomasti hetkiä, joita olemme jakaneet,
      tai pitää itsestäänselvyytenä pyrkimyksiäni saada sinut tuntemaan olosi halutuksi ja ihailluksi. Saatat jopa löytää jonkun toisen, jonka kanssa kulkea rakkauden matkaa, mutta kukaan ei ole verrattavissa minuun. Kaikki on ollut niin epävarmaa puoleltasi. En ole voinut olla varma edes siitä että kun katsot minua sillä tapaa tarkoittaako se mitään.

• Anonyymi

Kuka sanoi, että mikä tahansa myös käy!

• Anonyymi

Tosi rakkaus jonottaa

• Anonyymi

Tosi rakkaus ottaa yhteyttä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9529
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      387
      1960
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      371
      1950
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      435
      1645
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1638
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1365
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1150
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1096
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1052
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      1008
    Aihe