3kk ilmainen Spotify premium Samsungilta

Anonyymi

Oletteko huomanneet, että Samsung tekee yhteistyötä Spotifyn kanssa ja siksi Samsung tarjoaa Galaxy -älypuhelinten omistajille 3 kk ilmaisen Spotify premiumin? Tuo koskee myös suomea. Lisätietoa löytyy täältä:

https://www.samsung.com/us/mobile/galaxy/offers/spotify/


Kannattaa huomata, että jos tilausta ei peruuta ennen 3kk jakson loppua, niin Spotify premium -tilaus jatkuu automaattisesti normaalihintaisena 3kk jakson loputtua. Eli, jos ette halua maksaa Spotify premiumista niin kannattaa muistaa peruuttaa tilaus sitten vähän ennen tuon 3kk jakson loppumista.

Itselläni tuo ainakin alkoi toimia.

2

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olkaapa varovaisia tuon kanssa. En ole enää ihan varma oliko itselläni kuitenkaan kyse tuosta samasta tarjouksesta. Luulin, että oli mutten ole ihan varma asiasta enää. Nimittäin osui kohdalle tämä vanha uutinen, jossa puhutaan siitä, että Samsungin puhelimessa Bixbyä käyttämällä saisi ilmaisen Spotify premium -jakson. Ja minä tein tuon nimenomaan käyttämällä Bixbyä. Eli satuin pyytämään puhekomennolla Bixbyä soittamaan jotain Spotifyssä ja sen seurauksena mulle aktivoitui Spotify premium.

      Pitää ihan itse tarkistaa, että mistä tuossa oli kyse, pitää tarkistaa tuota. Eli olkaapa varovaisia. Toki kyseessä tosiaan voi, ainakin toivottavasti, olla ilmainen kokeilujakso.

      Tässä on vanha uutinen, jossa puhutaan että Bixbyä käyttämällä saisi sen ilmaisen jakson:

      https://boardgamestips.com/helpful-tips/is-spotify-free-on-samsung/


      Ja tosiaan itselleni aktivoitui yllätyksekseni premium kun käytin Bixbyä tuolla tavoin. Eli olisi varmaan pitänyt lukea tarkemmin mitä ruudulle tuli. Kyseessä kuitenkin käsittääkseni oli ilmainen jakso etten itse jouu yhtäkkiä maksamaan tuosta....

    • Anonyymi

      Tein siis tämän ohjeen mukaan:

      https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00078788/


      Ja mulle aktivoitui Spotifyn premium kun olin linkittänyt Spotifyn ja Bixbyn.
      Tuosta artikkelista poiketen jos sanon puhelimelle: "Hi Bixby, play music" niin puhelin kysyy haluanko käyttää Spotifyä vai Samsung Musicia. Voin toki myös sanoa "Hi Bixby, play music on Samsung Music".f Mulla on siis sekä Spotify, että Samsung Music asennettuna.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe