Eminem on iha jees...

Nala_88

mun mielestä eminemiä kritisoidaan liikaa...
jokaisella meillä on mielipiteet ja omat elämäntavat..ja meil on myös se entinen elämä mut ei me muistuteta ja kaivella toisen kaverin menneisyyttä..ja hän on huolehtiva isä...

9

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

      No Eminem on persoona, joka jakaa mielipiteet kahtia, niinkuin pitää, eli minun mielipiteeni on siitä Artista lisää samanlaisia

      PS. Ei Eminem oiekasti vihaa Homoseksuaaleja, se on vain ja ainoastaan sellainen kikka jolla yritetään vaúhdittaa levyn myyntiä

      Ihan O.K - jätkä hän on... Loppupeleissäkin

      • poksss

        Edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa siinä, että Eminem on todellakin PERSOONA joka jakaa niitä mielipiteitään. Uskon myös että Eminem on ainutlaatinen, eli tuskin samanlaisia yhtä paljon kohua herättäviä tuleekaan.

        Mä en myöskään usko, että hän vihaamalla vihaa homoja, mutta en myöskään usko, että se olisi kikka levynmyynnin lisäämiseksi.
        Muistaakseni herra on myös sanonut, että ei hänellä periaatteessa ole mitään homoja vastaa, muttei hyväksy sitä elämäntyyliä (siis sitä että kaksi miesti seurustelee jne)
        Ehkä se homofobia kuuluu siihen olemukseen mikä Eminem on tai Slim Shady tai miten vaan, muttei se aito Marshall vältämättä niitä vihaa. Jos joku tajusi mitä tarkotin.. Luulen kuitenkin, että julkisuus-Eminem on hieman erilainen mitä hän oikeasti on. You never know.


      • Nimetön

        eminem on minusta paras.


    • poika

      Juuri tuollaiset kommentit Eminemistä auttavat/tsemppaavat häntä tekemään lisää hyvää musiikkia, mutta pitää muistaa että, olemme ihmisiä myös Eminem

      ...Toivottvasti antaa sinulle nimmarin...

      • Hevari

        Juu eli eminem on silkkaa paskaa koko räppi on paskaa musaa niillä vois heittää vesilintuu ja kaikki räppärit sais mun mielestä ampua


      • silakka
        Hevari kirjoitti:

        Juu eli eminem on silkkaa paskaa koko räppi on paskaa musaa niillä vois heittää vesilintuu ja kaikki räppärit sais mun mielestä ampua

        Miksiköhän te "hevarit" kirjoittelette tällä palstalla niin ahkerasti.
        Taitaa kiinnostaa


      • Minä
        Hevari kirjoitti:

        Juu eli eminem on silkkaa paskaa koko räppi on paskaa musaa niillä vois heittää vesilintuu ja kaikki räppärit sais mun mielestä ampua

        Haista paska. eminem on parasta mitä löytyy.
        rap on mun elämä, ja mä vittu heitän sut jorpakkoon niitten vitun sorsies luo, ni pääset omaan elementtiis. laula itte ensi, ja vittu sitte heität ittelläs sitä vitun vesilintuu. että semmosta.
        rakkain terkuin minä täältä suomesta


    • slimshadygirl

      ei jees... VAAN PARAS!!!!

    • Dr.Dre

      Jos lopettaa ni hermostun Eminem on paras rap solisti ja eka rappari minkä biisejä kuuntelin ja nyt en muuta kuuntele ku rappii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe