mun mielestä eminemiä kritisoidaan liikaa...
jokaisella meillä on mielipiteet ja omat elämäntavat..ja meil on myös se entinen elämä mut ei me muistuteta ja kaivella toisen kaverin menneisyyttä..ja hän on huolehtiva isä...
Eminem on iha jees...
9
683
Vastaukset
- poika
No Eminem on persoona, joka jakaa mielipiteet kahtia, niinkuin pitää, eli minun mielipiteeni on siitä Artista lisää samanlaisia
PS. Ei Eminem oiekasti vihaa Homoseksuaaleja, se on vain ja ainoastaan sellainen kikka jolla yritetään vaúhdittaa levyn myyntiä
Ihan O.K - jätkä hän on... Loppupeleissäkin- poksss
Edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa siinä, että Eminem on todellakin PERSOONA joka jakaa niitä mielipiteitään. Uskon myös että Eminem on ainutlaatinen, eli tuskin samanlaisia yhtä paljon kohua herättäviä tuleekaan.
Mä en myöskään usko, että hän vihaamalla vihaa homoja, mutta en myöskään usko, että se olisi kikka levynmyynnin lisäämiseksi.
Muistaakseni herra on myös sanonut, että ei hänellä periaatteessa ole mitään homoja vastaa, muttei hyväksy sitä elämäntyyliä (siis sitä että kaksi miesti seurustelee jne)
Ehkä se homofobia kuuluu siihen olemukseen mikä Eminem on tai Slim Shady tai miten vaan, muttei se aito Marshall vältämättä niitä vihaa. Jos joku tajusi mitä tarkotin.. Luulen kuitenkin, että julkisuus-Eminem on hieman erilainen mitä hän oikeasti on. You never know. - Nimetön
eminem on minusta paras.
- poika
Juuri tuollaiset kommentit Eminemistä auttavat/tsemppaavat häntä tekemään lisää hyvää musiikkia, mutta pitää muistaa että, olemme ihmisiä myös Eminem
...Toivottvasti antaa sinulle nimmarin...- Hevari
Juu eli eminem on silkkaa paskaa koko räppi on paskaa musaa niillä vois heittää vesilintuu ja kaikki räppärit sais mun mielestä ampua
- silakka
Hevari kirjoitti:
Juu eli eminem on silkkaa paskaa koko räppi on paskaa musaa niillä vois heittää vesilintuu ja kaikki räppärit sais mun mielestä ampua
Miksiköhän te "hevarit" kirjoittelette tällä palstalla niin ahkerasti.
Taitaa kiinnostaa - Minä
Hevari kirjoitti:
Haista paska. eminem on parasta mitä löytyy.
rap on mun elämä, ja mä vittu heitän sut jorpakkoon niitten vitun sorsies luo, ni pääset omaan elementtiis. laula itte ensi, ja vittu sitte heität ittelläs sitä vitun vesilintuu. että semmosta.
rakkain terkuin minä täältä suomesta
- slimshadygirl
ei jees... VAAN PARAS!!!!
- Dr.Dre
Jos lopettaa ni hermostun Eminem on paras rap solisti ja eka rappari minkä biisejä kuuntelin ja nyt en muuta kuuntele ku rappii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003134323- 162172
- 1871991
- 1041423
- 711285
- 74939
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu58927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka3869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.120803Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59716