Fyndiq - onko luotettava?

Anonyymi

Otsikko tiivistääkin kysymyksen, onkö tää Fyndiq.fi luotettava, uskaltaisitko sieltä lähteä tilaamaan tuotteen? 9e maksavasta korusta siis kyse, eli ei mistään korkeista summista kuitenkaan🙈

29

37370

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilasin diabetes rannekkeen. 12e. 7.2.2022.Eipä ole näkynyt.

      • Anonyymi

        Eli ei ole nopea toimitus, jos tulee ollenkaan. Toista viikkoa mennyt.


    • Anonyymi

      Olinpa liian hätäinen. Ranneke tuli. Ja ihan kiva on tuohon hintaan. 12e.Mulla on tapana olla malttamaton.

    • Anonyymi

      Miten uskallette tilata yritykseltä jonka yhteystietoja ei ole verkkokaupassa. Lukekaa kuluttajaviranomaisen ohjeet.

    • Anonyymi

      Tein sen virheen että tilasin tuotteen joka ei tullut.Annettuani tietoni heille niin sain ainoastaan lainatarjouksen toisesta ruotsalaisesta yrityksestä.Ei saisi olla tyhmä mutta minkäs teet😭🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Mistä maasta ne tuotteet lähettää


    • Anonyymi

      Tilasin 4 tuotetta. 3 tuli perille nopeasti ja yksi (luvattu 10pv) tuli kuukauden kuluttua. Halusin palauttaa ja perua kuitenkin yhden tuotteista, tämän jolla kesti kauan. En saanut mitään yhteyttä asiakaspalveluun useampien eri reittien kautta. Ongelma ilmeisesti tässä kohtaa suuri.

      • Anonyymi

        Kyllä minulle tuli vastaus asiakaspalvelusta viidessä minuutissa.
        Saapumatta jääneestä tuotteesta rahat palautuivat minulle neljässä päivässä.


    • Anonyymi

      Kun piti verkkopankilla maksaa, niin aukesi niin hämärän näköinen sivu, mihin olisi pitänyt kirjoittaa verkkopankin käyttäjätunnus ja salasana. En kirjoittanut.

    • Anonyymi

      Minä tilasin timanttimaalauksen joka maksoi reilu 15 e ja tuli ajallaan ja juuri se mitä odotin!

    • Anonyymi

      Tilasin 44€ tavarat ja kaikki tuli viikon kuluessa että hyvin toimii.

    • Anonyymi

      Huijareita. Tuote ei tule.

      • Anonyymi

        Lähettivät väärän kokoisen tuotteen. Myöskään väri ei ollu se mitä piti. Asiakaspalvelu ei ole vastannut toistaiseksi.


    • Anonyymi

      Alkuun ei tullut mitään. Nopeasti vastailivat. Sitten tuli ihan väärä tuote. Tämän jälkeen ei ole vastailleet vaikka kysellyt perään jo useamman kerran

    • Anonyymi

      Tilasin ko paikasta hajuveden. Paketti tuli kyllä ajallaan, mutta pullo oli tyhjä..?🤣

    • Anonyymi

      Tilasin JBL kaiuttimen. Toimitusaika oli kohtuullinen mutta tuote on jokin halpa Kiinalainen piraattituote.
      Eivät vastaa yhteydenotto pyyntöön

    • Anonyymi

      Tilasin 3.6.2023 Fyndiqiltä 2 Samsungin laturia ja 2 kaapelia. Fyndigiltä tuli viesti: Kiitos tilauksesta ja että tilausvahvistus tulee firmasta, josta tuotteet lähetetään. Partypunktenilta sain sitten tilausvahvistuksen. Tuli täysin väärät tuotteet, jotka eivät sovi kännyn latausporttiin. Maksoivat noin 20 €. Sain osoitteen, johon palautin tyhmänä tuotteet. Yrityspalautus Ruotsiin maksoi noin 20 €, jota ei luvattu korvata.
      Seurasin Post Nordin kautta palautustani, joka meni johonkin kämäiseen kauppaan Tukholman Malmagatanille. Saan nyt viikon välein viestejä, että tuotteet eivät ole saapuneet eikä hyvitystä voi tehdä. Olen lähettänyt useasti kuvat Post Nordin noutosivusta, tuotteista palautuspaketissa heidän antamansa osoitetiedot isoon kuoreen kirjoitettuna. Nyt tänään sain jälleen viestin, että odottavat pakettiani. Se on varmaan palautettu hakemattomana sieltä kaupasta jonnekin mustaan aukkoon. Kirjoitin vastaukseksi, että antaa olla. Olen lukenut arvosteluista, että olette varkaita ja aion kirjoittaa sen joka paikkaan, mihin on mahdollista arvostella Fyndiq. 40€ menetys, mutta onneksi vahingosta viisastuu.

    • Anonyymi

      Huijarifirma. Välttäkää

    • Anonyymi

      Hei oikeesti! Muistakaa nyt näiden firmojen kanssa! "Markalla saa markan tavaraa", niinkuin sanonta kuuluu.. 🤷🏻‍♂️

    • Anonyymi

      Ostin 12€ maksavan tuotteen. Maksoin ja tuli tilaus vahvistus. 5 päivän kuluttua maksu palautettiin ilman selityksiä. Onkohan tuote loppunut vai mikä lie?

    • Anonyymi

      Fyndiq on scamm ei minulle tullut housuja minus two cargot

    • Anonyymi

      Mä huijasin

    • Anonyymi

      Ei luotettava, ostin älykello, mutta oli rikki

    • Anonyymi

      Iso huiaus. Ei kauppa ,en raha takasiin.

    • Anonyymi

      Haluaisin tilata täältä n.50€ maksavan meikkipeilin. En oo vielä uskaltanut tilata kun sen valot ei vättämättä toimi tai peli voi olla rikkinänen… olis kiva jos joku vois kertoa että kannataako tiata vai ei.

    • Anonyymi

      Tilasin 3 tuotetta. Yksi tuli. Yksi tuli täysin käyttökelvottomana. Yksi jäi tulematta. Kolme kertaa olen lähettänyt kuvia tuhoutuneesta tuotteesta. Tulematta jäänyttä tuotetta ei kuulemma koskaan lähetetty, sanoin voitte lähettää uudestaan. Ei tullut koskaan. Rahoja en ole näistä kahdesta tuotteesta saanut useiden kuukausienkaan jälkeen takaisin.

    • Anonyymi

      Sieltä ei kannata ostaa mitään!Myy roskaa,joka ei toimi.Kaksi kokemusta ja molemmat Samsungin "alkuperäisiä"laturikaapeleita.Lataa hitaasti ja lataus myös laskee nopeasti,myy siis ROSKAA.Eurokin on hukkaan heitettyä rahaa tämän yrityksen kassaan.

    • Anonyymi

      Tuli väärä tuote. Palauttivat rahat!

    • Anonyymi

      Ei kannata ainakaan maksaa etukäteen. Voi maksaa Svealaskun kautta. Minullekaan ei olisi tavaraa tullut ellen olisi ottanut yhteyttä siinä vaiheessa, kun laskun maksu jo lähestyi. Sain siirrettyä eräpäivää ja tavarakin tuli sitten vihdoin ja viimein, tietty Kiinasta. Kun ei ole omasivujakaan, ei aina muista tilanneensakaan. Nytkin minulla on tilaus menossa, mutta siitä ei ole mitään vahvistusta eikä tietoa tuleeko koskaan. Eli unohdan sen, koska en maksanutkaan. Ruotsiksi kirjoitin ja ihmettelin, että mikä huijarifirma tämä onkaan. En enää edes yritä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe