Fyndiq - onko luotettava?

Anonyymi

Otsikko tiivistääkin kysymyksen, onkö tää Fyndiq.fi luotettava, uskaltaisitko sieltä lähteä tilaamaan tuotteen? 9e maksavasta korusta siis kyse, eli ei mistään korkeista summista kuitenkaan🙈

62

69243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilasin diabetes rannekkeen. 12e. 7.2.2022.Eipä ole näkynyt.

• Anonyymi

Eli ei ole nopea toimitus, jos tulee ollenkaan. Toista viikkoa mennyt.

• Anonyymi

No ei kai mulla menee yks päivä fyndiq

• Anonyymi

Olinpa liian hätäinen. Ranneke tuli. Ja ihan kiva on tuohon hintaan. 12e.Mulla on tapana olla malttamaton.

• Anonyymi

Miten uskallette tilata yritykseltä jonka yhteystietoja ei ole verkkokaupassa. Lukekaa kuluttajaviranomaisen ohjeet.

• Anonyymi

Tein sen virheen että tilasin tuotteen joka ei tullut.Annettuani tietoni heille niin sain ainoastaan lainatarjouksen toisesta ruotsalaisesta yrityksestä.Ei saisi olla tyhmä mutta minkäs teet😭🤷‍♂️

• Anonyymi

Mistä maasta ne tuotteet lähettää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä maasta ne tuotteet lähettää

Sieltä täältä Euroopan varastoista. Tavara perus kiina krääsää.

• Anonyymi

Tilasin 4 tuotetta. 3 tuli perille nopeasti ja yksi (luvattu 10pv) tuli kuukauden kuluttua. Halusin palauttaa ja perua kuitenkin yhden tuotteista, tämän jolla kesti kauan. En saanut mitään yhteyttä asiakaspalveluun useampien eri reittien kautta. Ongelma ilmeisesti tässä kohtaa suuri.

• Anonyymi

Kyllä minulle tuli vastaus asiakaspalvelusta viidessä minuutissa.
        Saapumatta jääneestä tuotteesta rahat palautuivat minulle neljässä päivässä.

• Anonyymi

Kun piti verkkopankilla maksaa, niin aukesi niin hämärän näköinen sivu, mihin olisi pitänyt kirjoittaa verkkopankin käyttäjätunnus ja salasana. En kirjoittanut.

• Anonyymi

Minä tilasin timanttimaalauksen joka maksoi reilu 15 e ja tuli ajallaan ja juuri se mitä odotin!

• Anonyymi

Tilasin 44€ tavarat ja kaikki tuli viikon kuluessa että hyvin toimii.

• Anonyymi

Huijareita. Tuote ei tule.

• Anonyymi

Lähettivät väärän kokoisen tuotteen. Myöskään väri ei ollu se mitä piti. Asiakaspalvelu ei ole vastannut toistaiseksi.

• Anonyymi

Alkuun ei tullut mitään. Nopeasti vastailivat. Sitten tuli ihan väärä tuote. Tämän jälkeen ei ole vastailleet vaikka kysellyt perään jo useamman kerran

• Anonyymi

Tilasin ko paikasta hajuveden. Paketti tuli kyllä ajallaan, mutta pullo oli tyhjä..?🤣

• Anonyymi

Tilasin JBL kaiuttimen. Toimitusaika oli kohtuullinen mutta tuote on jokin halpa Kiinalainen piraattituote.
      Eivät vastaa yhteydenotto pyyntöön

• Anonyymi

Tilasin 3.6.2023 Fyndiqiltä 2 Samsungin laturia ja 2 kaapelia. Fyndigiltä tuli viesti: Kiitos tilauksesta ja että tilausvahvistus tulee firmasta, josta tuotteet lähetetään. Partypunktenilta sain sitten tilausvahvistuksen. Tuli täysin väärät tuotteet, jotka eivät sovi kännyn latausporttiin. Maksoivat noin 20 €. Sain osoitteen, johon palautin tyhmänä tuotteet. Yrityspalautus Ruotsiin maksoi noin 20 €, jota ei luvattu korvata.
      Seurasin Post Nordin kautta palautustani, joka meni johonkin kämäiseen kauppaan Tukholman Malmagatanille. Saan nyt viikon välein viestejä, että tuotteet eivät ole saapuneet eikä hyvitystä voi tehdä. Olen lähettänyt useasti kuvat Post Nordin noutosivusta, tuotteista palautuspaketissa heidän antamansa osoitetiedot isoon kuoreen kirjoitettuna. Nyt tänään sain jälleen viestin, että odottavat pakettiani. Se on varmaan palautettu hakemattomana sieltä kaupasta jonnekin mustaan aukkoon. Kirjoitin vastaukseksi, että antaa olla. Olen lukenut arvosteluista, että olette varkaita ja aion kirjoittaa sen joka paikkaan, mihin on mahdollista arvostella Fyndiq. 40€ menetys, mutta onneksi vahingosta viisastuu.

• Anonyymi

Huijarifirma. Välttäkää

• Anonyymi

Hei oikeesti! Muistakaa nyt näiden firmojen kanssa! "Markalla saa markan tavaraa", niinkuin sanonta kuuluu.. 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi

Ostin 12€ maksavan tuotteen. Maksoin ja tuli tilaus vahvistus. 5 päivän kuluttua maksu palautettiin ilman selityksiä. Onkohan tuote loppunut vai mikä lie?

• Anonyymi

Fyndiq on scamm ei minulle tullut housuja minus two cargot

• Anonyymi

Mä huijasin

• Anonyymi

Ei luotettava, ostin älykello, mutta oli rikki

• Anonyymi

Iso huiaus. Ei kauppa ,en raha takasiin.

• Anonyymi

Haluaisin tilata täältä n.50€ maksavan meikkipeilin. En oo vielä uskaltanut tilata kun sen valot ei vättämättä toimi tai peli voi olla rikkinänen… olis kiva jos joku vois kertoa että kannataako tiata vai ei.

• Anonyymi

Tilasin 3 tuotetta. Yksi tuli. Yksi tuli täysin käyttökelvottomana. Yksi jäi tulematta. Kolme kertaa olen lähettänyt kuvia tuhoutuneesta tuotteesta. Tulematta jäänyttä tuotetta ei kuulemma koskaan lähetetty, sanoin voitte lähettää uudestaan. Ei tullut koskaan. Rahoja en ole näistä kahdesta tuotteesta saanut useiden kuukausienkaan jälkeen takaisin.

• Anonyymi

Sieltä ei kannata ostaa mitään!Myy roskaa,joka ei toimi.Kaksi kokemusta ja molemmat Samsungin "alkuperäisiä"laturikaapeleita.Lataa hitaasti ja lataus myös laskee nopeasti,myy siis ROSKAA.Eurokin on hukkaan heitettyä rahaa tämän yrityksen kassaan.

• Anonyymi

Tuli väärä tuote. Palauttivat rahat!

• Anonyymi

Ei kannata ainakaan maksaa etukäteen. Voi maksaa Svealaskun kautta. Minullekaan ei olisi tavaraa tullut ellen olisi ottanut yhteyttä siinä vaiheessa, kun laskun maksu jo lähestyi. Sain siirrettyä eräpäivää ja tavarakin tuli sitten vihdoin ja viimein, tietty Kiinasta. Kun ei ole omasivujakaan, ei aina muista tilanneensakaan. Nytkin minulla on tilaus menossa, mutta siitä ei ole mitään vahvistusta eikä tietoa tuleeko koskaan. Eli unohdan sen, koska en maksanutkaan. Ruotsiksi kirjoitin ja ihmettelin, että mikä huijarifirma tämä onkaan. En enää edes yritä.

• Anonyymi

Fyndig tarjoaa kolme lisäarvoa:
      1) Tilauksen toimitus kestää kauemmin kuin tilattaessa suoraan Kiinasta
      2) Tilaus on kalliimpi kuin tilattaessa suoraan kiinasta
      3) Fyndig pesee kätensä, kun Kiinantavara ei olekaan sitä, mitä tilasit
      Ehdottomasti tätä verkkokauppaa kannattaa suosia.

• Anonyymi

Tein vasta pienen tilauksen konttoritarvikkeita, joita en maamme nettikaupoista löytänyt. Toimitus matkahuoltoon reilussa viikossa ja tuotteet olivat täysin ne mitä tilasin. Säikähdin tilauksen tehtyäni kun en saanut lähipäivinä tilausvahvistusta spostiin... Otin yhteyttä as.palveluun ja sieltä Muhammed vastasi aurinkoisesti, että ovat saaneet tilaukseni. Loppu on historiaa. Ruusuja tälle firmalle :D

• Anonyymi

Tilasin avaimen perän ja ilmapainekaliprointimittarin autoon. Tulivat nopeasti ja laadukkaita ovat. Kalibrointimittaria en ole vielä käyttänyt. On paketissa ja patterikin mukana. Syksyllä testaan, kun vaihdan autoon renkaat.
      Mulla siis hyvä kokemus liikkeestä.

• Anonyymi

tilasin ja maksoin tuotteen. Viikon päästä Fyndiq perui tilauksen ja lupasi palauttaa rahat. Rahoja ei tullut takaisin ja Fyndiq käskee olemaan vaan yhteydessä sveaan.
      Huijaus hommia!

• Anonyymi

Pitäiskö testaa?

• Anonyymi

Huijaus. Tuotetta ei näkynyt kuukauteen ja lisää rahaa pyydetään

• Anonyymi

Olen ajatellut ostaa longchampin laukun fyndiqistä kannattaako??

• Anonyymi

Olen aatellut ostaa longchampin laukun fyndiqistä kannattaako???

• Anonyymi

Turrien kauppa ei kanttii supporttaa laitettiin vahingos kaverin kaa sinne menee 40e nyt vähä kadutttaa turrit 0/ ihmiset 1

• Anonyymi

Itse tilasin loop korvatulpat paidan ja pehmon, tilauksesta jo viikko eiä seurantakoodia missään. Käytin 30e🙄

• Anonyymi

Firma myy kiinalaista tavaraa, joka ei ole hyväksytty EU:ssa. Tavara jäi Suomen tulliin. Firma luvannut hyvittää tavaran, mutta toistaiseksi hyvitystä ei ole tullut. En voi suositella ko. firmaa.

• Anonyymi

Todella epämääräiset sivut. Kaikkea löytyy halvalla, mutta ...

• Anonyymi

Toimittivat paketin 50km päähän. Jos en nouda pakettia niin palautuskulut 16e. En tilaa enää fydiqiltä.

• Anonyymi

Nopeasti kyseisen verkkokaupan sivuja vilasin ja näyttää toimivan ainakin Temun drop shipping myyjänä. Eli ainakin uudet tavarat nopeasti Temun kautta ja edullisemmin.

• Anonyymi

Tilasin 5 kappaletta Oneblete terää. Täysin käyttökelvottomia. Rahat meni.

• Anonyymi

Hei ! Tilasin Hondan CR-V lisäjarruvalon tuote tuli etuajassa oli juuri selleinen kuin piti ollakkin. Joten postitiivinen yllätys :-)

• Anonyymi

Hei Mika P,

Kiitos arvostelustasi Fyndiq.

Näiden arvostelujen tarkoituksena on auttaa muita kuluttajia tekemään oikeat ostokset, sekä antaa
      Fyndiq palautetta kuluttajien tuotekokemuksista. Sekä positiiviset että negatiiviset arvostelut
      ovat tärkeitä.

Emme koe, että tämä ongelma on jotain yleistä juuri tälle tuotteelle, vaan jotain, joka liittyy
      ainoastaan sinun ostamasi yksilöön. Siksi pyydämme sinua ottamaan yhteyttä suoraan
      asiakaspalveluun:

https://fyndiq.fi/asiakaspalvelu/

Parhain terveisin,
      TestFreaks

--

Tuli väärä koko ja asiakaspalvelu ei tee mitään asian hyväksi.

• Anonyymi

Paska firma

• Anonyymi

Ruohonleikkuriin tiettyä osaa etsiessä tuli tämä verkkokauppa vastaan, ihan uusi tuttavuus minulle. Fruugo tuttu, ja toiminut ostoksissani hyvin, samoin AliExpress.
      LightInTheBox... tulee mitä sattuu, jos ei muuta, niin koot eivät täsmää = käyttökelvotonta tavaraa. Temua en aio kokeillakaan...
      No, osa tilattu, maksu Svealla 14 vrk päästä. Ja toiminee kuten Klarnakin, ts. jos tuote ei ole tullut, saa eräpäivää siirrettyä.

• Anonyymi

Tilasin lukkoja. Eivät tulleet perille eikä rahoja palautettu. Oli kesä välissä, niin oli kuulemma liian pitkä aika reklamointiin eli heillä ei kuulemma ollut mitään velvollisuutta käsitellä enää tätä asiaa. En kyllä enää koskaan käytä enkä suosittele kenellekään. Todella huono asenne asiakaspalveluun, mutta tokihan tuolla meiningillä rikastuu helpommin.

• Anonyymi

Tilasin Ruotsista tavaran, lähetys onnistui loistavasti.

• Anonyymi

Tilasin tuotteen hintaan 22€. Seuraa tilausta näkyy heidän osuus että suomeen on tullut lentorahtina viikossa. Olikohan vain feikki seuranta kun ei ole perille tullut Vantaalta vielä kahdessa viikossa🤔. Humpuukia.

• Anonyymi

Tilaamani tuotteeni saapuikin ja kerkisin sen saapumattomuudesta kirjoitella. Moka oli minun.

• Anonyymi

Haluaisiko joku kertoa?
      Olen miettinyt ostamista kauan. Kohteena on noin alle 40e sisä kengät "Jordan style 2", sellaiset karvaiset tossut... Kannattaako ne tilata, onko jollain kokemusta??

• Anonyymi

Älkää ostako mitään, täyttä huijausta koko firma. Tuote tiedot ovat epäselvät ja vetoavvat tähän, onhan se sinne päin. Todellista palautus oikeutta ei ole.

• Anonyymi

Tilasin tytöle henitysääniä pehmolelun. No lelu tuli, mutta yllätys yllätys rikkinäisenä. Ulkomuotokin oli kuin joku dinosaurus ois raiskannu sen.
      Tein reklamaation heidän sivujensa kautta sumeksi ja sain vastauksen ruotsiksi. Vastasin heille ruotsiksi ja sain vastauksen suomeksi. Jossain välissä pydettiin kuvaa tuotteesta jota ihmettelin, mutta laitoin sellaisen. Vastauksen sain englanniksi, että olen saanut oikean tuotteen.
      Kysyin asiasta vielä kirjoittamalla lukuisilla eurooppalaisilla kielillä rikki

i thye, hautsit, zlaman, slomljen, чупе, trenca, ruttu, slomlje,zlomen, gået i stykke, gebroke, gebroke, rikki, cassé, brutsen ,roto, gebrochen, spasménostörött, brotið, briste, rotto, salauzts, sulaužytas, gebrach, skršenmiksur, gått i stykker,złamany, quebrado, spart, slomannyy, briste, slomljena, zlomený,pokvarjen, roto, bruten, ватылган, zlamany, wedi torri, tsebrakhn

BROKEN

Reklamatio suljettu.

Aloitin uuden ketjun, mutta tuskinpa siitä apua on. Vastaus siihen tulikin jo ruotsiksi, mutta saapa nähä. Onneksi ei ollut kallis nalle, että ei tullut kuin parin kympin tappio, mutta nämä on periaate kysymyksiä.

Älkää tilatko tuolta mitään. Ei kannata tukea tälläisiä puljuja ollenkaa eikä mitenkään. Toisaalta jos kuihtuu pois niin tilalle nousee uusi toisella nimellä.

Oma järki ja vastuu mukana näissä aina. Itse otin tietoisen riskin ja hävisin.

• Anonyymi

Onko fyndig luotettava kauppa

• Anonyymi

Tilasin air up juomapullon johon kuului 7 makua mukaan. Pullo tuli, 7 makua jäi saamatta, makujen piti olla paketissa mutta eipä näkynyt.

• Anonyymi

Tilasin uuden ohjaimen PlayStation 5:lle. Se tuli kyllä perille mutta jostain syystä siinä oli nelosen ohjelmisto joten sitä ei pysty käyttämään Ps5 pelien pelaamiseen. Sain sentään rahani takaisin

• Anonyymi

Tilasin partakoneen virtalähteen ja oli sopimaton. Tekniset arvot eivät sopineet ollenkaan. Kuukauden kolusi kiinasta asti verkko-ostos.

• Anonyymi

Sain alla olevan viestin. Hinta vain nousi muutaman euron oston jälkeen, mutta maksutta ei tuotteita ole tullut vaikka niitä viikkoja tapahtuneen jälkeen on edelleen varastossa ja niin tuossa viestissä lupailivat. Eivät myöskään vastaa sähköpostiin. Eivät siis toimita, mitä on varastossa ja eivät myöskään pidä lupauksiaan.

"Meille Fyndiqissa on tärkeää, että tavarantoimittajamme toimittavat ostamasi tuotteet ajallaan, sinun ei pitäisi joutua huolehtimaan toimituksesta.

Valitettavasti emme ole saaneet toimittajalta vahvistusta tässä sähköpostissa olevista tuotteista. Sen vuoksi hyvitämme sinulle nämä tuotteet, jos tilauksessasi ei ole enää muita tuotteita, hyvitämme myös toimituskulut.

Jos tuote ilmestyy kuitenkin? Sitten voit pitää tuotteen maksutta 😃

Toivottavasti tämä ei aiheuttanut liikaa vaivaa,

Fyndiq-tiimi 🩷"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5718
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3743
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      457
      2629
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      266
      1662
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1333
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1326
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1220
    Aihe