No vattu vie se kun lopetin pruutulussan tilauksen. Uskomattoman hieno helpotuksen tunne.
No missä käämi paloi lopullisesti?
No tänään aamulla kun häätöjä alettiin jakaa kellon arvauksella.
Nyt ei pysty enää katsomaan.
Uskomatonta että ihmiset jakaa rahojaan tälläseen paskaan. Oikeesti! Ihmisille ei oikeesti anneta mitään mahdollisuutta reiluun rehelliseen peliin. Tuotannon suosikeille petataan jatkuvasti mahdollisuuksia selvitä finaaliin.
Kyllä se nyt on sanottava että seuraavia kausia ei nähdä minun silmilläni enää.
Nää on niiiiiin nähty nyt.
Tämän kauden paras hetki?
Anonyymi
8
208
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä toinen kohta entinenBB- fani jos tuo jassu ei häivy tuolta tänään.
- Anonyymi
Veit sanat näppikseltäni!
- Anonyymi
Mua koosteessa on häirinnyt se yks samppoonikonetta hokeva, laitan aina äänettömälle mainoskatkot.
- Anonyymi
Jasmiinan lisäksi tosiaan ärsyttävin!!! 😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasmiinan lisäksi tosiaan ärsyttävin!!! 😫
Zampoonikone voittoon! 🤣
- Anonyymi
Voihan kattoo ,mut ei äänestä. Ei häviä eurojaan. Min kyllä katon loppu session. Kun ihmiset laittaa rahansa turhakkeeseen.
- Anonyymi
Fiksuimmat ja komeimmat jätetään syrjään ja vastenmielisemmät aina pääosassa!!??
- Anonyymi
Äänestän myös shamppoonikonetta. Kaikista paskin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760