Aiheeton palohälytysmaksu

Anonyymi

Noniin arvon raati. Elikkä olimme vaimon kanssa 3 yötä tunnetussa hotelli ketjun kylpylässä. Hotellissa tuli palohälytys keskellä yötä ja pian tämän jälkeen huoneeseemme saapui vartija ja palokunta sekä hotellin työntekijöitä. He sanoivat että huoneestani on tullut palohälytys sitten sanoin etten tiedä mitä on tapahtunut sen jälkeen palomies sanoi että haistaa pienen tupakan hajun. Sanoin että olemme tupakoitsijoita ja vaatteemme haisevat vahvasti tupakalta aina poikkeuksettakin ja että huoneessa ei todellakaan ole tupakoitu. Sitten tajusin että palohälytyksen on täytynyt johtua kynttilöistä joita poltimme kolme kappaletta suojatusti pöydällä. Sitten lähdimme normaalisti hotellista pois. Nyt kahden viikon kuluttua tapahtuneesta sain yli 500 euron laskun sähköpostiini siitä että palokunta kävi aiheettomasti paikalla. Laitoin reklamointiviestin että edes ketjun turvallisuusohjeissa netissä ei mainita kynttilöiden poltosta ettei niitä saisi suojatusti polttaa ja että tästä seuraisi iso lasku. Mielestäni todella töykeää käydä kanta-asiakasta heti laskuttamaan päästä temmatulla hämyisellä laskulla jossa eräpäivä lähes heti. Laitoin reklamointiin myös että haluatteko etten saa perheelle ruokaa pöytään jouluna teidän pelleilyn takia. Mitenhän asiassa tulisi toimia että vältyn laskun maksamiselta? Kyseisessä hotellissa on tullut aiemminkin turhia palohälytyksiä runsaasti.

5

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni.

• Anonyymi

Hotelli vain kokeilee kepillä jäätä onko asiakas niin tyhmä että maksaa palokunnan laskun vaikka vika on yliherkissä varoittimissa.
      Todistusvelvollisuus on hotellilla onko poltettu tupakkia.

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olin asiasta yhteydessä jo talousjohtajaankin. Katsotaan mitä sanovat. Eli jätän laskun maksamatta ja selvitän asiaa

• Anonyymi

Ja palaten vastaukseesi miten he todistavat että huoneessa olisi tupakoitu? Huoneessa ei haissut tupakka vaan ainoastaan vaatteemme haisi. Ja pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin kolmanteen tahoon vai katsoa miten asia etenee

• Anonyymi

Viimeinen lause kertoo oleellisen. Nykyisin pelastuslaitos laskuttaa kiinteistön omistajaa toistuvista erhehälyytyksistä. Muistaakseni yksi kerta annetaan armoa, sitten tulee lasku. Se, että pitääkö asiakkaan maksaa koko lasku on toinen juttu. Tuossa pitäisi vaatia kohtuullistamista. On herkkä hälyytin, kun kynttilä on aiheuttanut hälyytyksen. Olettaisin, että kynttilä ei ole ollut suoraan hälyyttimen kohdalla. 500 eurolla saisi moneksi yötä huoneen hotellista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe