Noniin arvon raati. Elikkä olimme vaimon kanssa 3 yötä tunnetussa hotelli ketjun kylpylässä. Hotellissa tuli palohälytys keskellä yötä ja pian tämän jälkeen huoneeseemme saapui vartija ja palokunta sekä hotellin työntekijöitä. He sanoivat että huoneestani on tullut palohälytys sitten sanoin etten tiedä mitä on tapahtunut sen jälkeen palomies sanoi että haistaa pienen tupakan hajun. Sanoin että olemme tupakoitsijoita ja vaatteemme haisevat vahvasti tupakalta aina poikkeuksettakin ja että huoneessa ei todellakaan ole tupakoitu. Sitten tajusin että palohälytyksen on täytynyt johtua kynttilöistä joita poltimme kolme kappaletta suojatusti pöydällä. Sitten lähdimme normaalisti hotellista pois. Nyt kahden viikon kuluttua tapahtuneesta sain yli 500 euron laskun sähköpostiini siitä että palokunta kävi aiheettomasti paikalla. Laitoin reklamointiviestin että edes ketjun turvallisuusohjeissa netissä ei mainita kynttilöiden poltosta ettei niitä saisi suojatusti polttaa ja että tästä seuraisi iso lasku. Mielestäni todella töykeää käydä kanta-asiakasta heti laskuttamaan päästä temmatulla hämyisellä laskulla jossa eräpäivä lähes heti. Laitoin reklamointiin myös että haluatteko etten saa perheelle ruokaa pöytään jouluna teidän pelleilyn takia. Mitenhän asiassa tulisi toimia että vältyn laskun maksamiselta? Kyseisessä hotellissa on tullut aiemminkin turhia palohälytyksiä runsaasti.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni.
- Anonyymi
Hotelli vain kokeilee kepillä jäätä onko asiakas niin tyhmä että maksaa palokunnan laskun vaikka vika on yliherkissä varoittimissa.
Todistusvelvollisuus on hotellilla onko poltettu tupakkia.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olin asiasta yhteydessä jo talousjohtajaankin. Katsotaan mitä sanovat. Eli jätän laskun maksamatta ja selvitän asiaa
- Anonyymi
Ja palaten vastaukseesi miten he todistavat että huoneessa olisi tupakoitu? Huoneessa ei haissut tupakka vaan ainoastaan vaatteemme haisi. Ja pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin kolmanteen tahoon vai katsoa miten asia etenee
- Anonyymi
Viimeinen lause kertoo oleellisen. Nykyisin pelastuslaitos laskuttaa kiinteistön omistajaa toistuvista erhehälyytyksistä. Muistaakseni yksi kerta annetaan armoa, sitten tulee lasku. Se, että pitääkö asiakkaan maksaa koko lasku on toinen juttu. Tuossa pitäisi vaatia kohtuullistamista. On herkkä hälyytin, kun kynttilä on aiheuttanut hälyytyksen. Olettaisin, että kynttilä ei ole ollut suoraan hälyyttimen kohdalla. 500 eurolla saisi moneksi yötä huoneen hotellista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22797Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36568VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109416