Toyotalla ja Lexuksella uudenlainen kymmenen vuoden "takuu" VELOITUKSETTA

Anonyymi

Toyota ja Lexus julkaisee tänään uuden palvelun, Relaxin. Relax tarjoaa auton omistajalle täydellistä mielenrauhaa aina auton kymmeneen ikävuoteen tai 160 000 km kokonaiskilometreihin asti.

Käytännössä palvelu tarjoaa asiakkaalle tehdastakuuseen verrattavissa olevan erittäin kattavan turvan, vaikka auton varsinainen takuu olisi jo päättynyt. Turva säilyy automaattisesti voimassa, kun auto huollatetaan määräaikaisohjelman mukaisesti Toyota/Lexus-verkoston toimipisteissä. JA SE ON VELOITUKSETON.

https://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/toyotalla-ja-lexuksella-uudenlainen-kymmenen-vuoden-takuu/ar-AAQIKYx?li=BBr5Fam

25

3512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

15 tkm välein kun huollossa käyt on kaukana ilmaisesta, saat maksaa sen auton kahteen kertaan. Näin niitä tyhmiä k*setetaan.

• Anonyymi

Mulla nyt sattuu olemaan Octavia ja Corolla Verso. Molempiin tulee vuodessa noin 15000 km. Verson huollot vuoro vuosin noin 140 tai 320-350. Octavian (vaikka huoltoväli 30000) huollot joka vuosi vähän enemmän kuin Versossa tuo kallis huolto. Kiintoavaimen eli huollon kuva tulee Octavian mittaristoon aina viimeistään vuoden kuluttua edellisestä vaikka kilometrit eivät tule lähellekään täyteen. Ihmettelen tuota satua Toyotan kalliista huolloista. Jos Toyotan huollot on kalliita niin Octavian huollot on hirveän kalliita.

• Anonyymi

Samaan tahtiin huolletaan kuin ennenkin mutta takuuaika kolminkertaistuu. Haittaak se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla nyt sattuu olemaan Octavia ja Corolla Verso. Molempiin tulee vuodessa noin 15000 km. Verson huollot vuoro vuosin noin 140 tai 320-350. Octavian (vaikka huoltoväli 30000) huollot joka vuosi vähän enemmän kuin Versossa tuo kallis huolto. Kiintoavaimen eli huollon kuva tulee Octavian mittaristoon aina viimeistään vuoden kuluttua edellisestä vaikka kilometrit eivät tule lähellekään täyteen. Ihmettelen tuota satua Toyotan kalliista huolloista. Jos Toyotan huollot on kalliita niin Octavian huollot on hirveän kalliita.

Ajotapasi vaikuttaa siihen että huollon kuva tulee ennen kilometrien täyttymistä. Itselläni oli aikoinaan Golf 2,0 tdi DGS vm. 2010, eikä sitä tarvinnut käyttää huollossa kuin 30 000km. välein. Pidinkin sitä kuin kukkaa kämmenellä, mutta avioeron tuoksinnassa jouduin autostakin luopumaan. Oli sentään viaton ja hyvä auto ajaa, eikä vienyt paljoa dieseliä. Nyt ajellaan vain matkakortilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM testaa huollotkin Tojossa kalleimmat kun pitää huoltaa puolta useimmin kun Vageja, ja kun10 Vuotta kuljettaa huollossa ja se ei korvaa siltikään kun 160 tkm ajot kalliiksi tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuja ja tarinoita! Noin tehden Toyota saat tulla halvemmaksi huollattaa, kun Toyotaa alihuolletaan ja Octaviaa ylihuolletaan.
        Tosielämässä Toyotaan kuuluu tehdä "iso" huolto joka vuosi. Väliöljynvaihtoa ei noilla kilometreillä tarvita. Huoltoväli on siis 1 vuosi tai 30000km, kumpi tulee ensin. Öljynvaihdot kuitenkin korkeintaan 15000km:n välein.
        Octavian huolto-ohjelma on mukautuva longlife-huolto, mutta enintään 2 vuotta ja kilometrihaarukka 15000-30000km. Normaalikäytössä käytännössä 2 vuotta ja 30000km, ellei ole poikkeuksellisen paljon kaupunkiajoa vajaalämpöisellä moottorilla ja paljon kylmäkäynnistyksia talvella ilman esilämmitystä. Auto itse päättää huollon tarpeesta. Jos auton huoltaa itse ilman testerin tuomaa mahdollisuutta pysyä longlife-huolto-ohjelmassa,, huoltoväli muuttuu kiinteäksi, jolloin se on sama kuin Toyotan huoltoväli.

• Anonyymi

Toyota on ainut auto jossa ei ole kokoajan vikaa vika vikaa.........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaan tahtiin huolletaan kuin ennenkin mutta takuuaika kolminkertaistuu. Haittaak se?

Mulla ollut Fiat
        Peugeot Volvo .
        Sitten kolme Toyota

Kaikissa aina vikaa huoltojenkin välillä.
        Toyotassa ei koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM testaa huollotkin Tojossa kalleimmat kun pitää huoltaa puolta useimmin kun Vageja, ja kun10 Vuotta kuljettaa huollossa ja se ei korvaa siltikään kun 160 tkm ajot kalliiksi tulee.

Monikaan ei täällä kirjoittajalta tuedä kuinka hyvä auto Toyota on.
        Erittäin luotettava.

Itellä nykyään rav 4

Enenen Carina ja Avensis

Fiat, Volvo Peugeot aina vikaa

• Anonyymi

sen huoltoohjelman noudattaminen ei kerro auton kunnosta mitään. Ei huoltoohjelma vaihda kuluneita osia alustaan. voimansiirron öljyt jää vaihtamatta tai tarkista ajettavuutta, eivät puhdista kaasuläppää johon kertyy kokoajan karstaa pakokaasusta 100tkm välein hyvä ottaa karsta pois.

jos bensapumppu jurisee eli käyttötunnit täynnä niin sitäkään ei vaihdeta huollossa.

Eli jos haluat käyttää autoaisi öljyn vaihdossa ja maksaa siitä 5 kertaisen hinnan itsetehtyyn niin siitä vaan. Näkyy volvokin mainostavan öljyn vaihtoa 150-160 euroon.

Auton "merkkihuolloissa" käyttö kun se tulee minulle.

• Anonyymi

Rahalla saa lisäturvaa !

• Anonyymi

...siis muihin merkkeihin. Toyotassa se om veloituksetonta.

• Anonyymi

Käytetyt Toyotat viedään käsistä!

• Anonyymi

Kannattaa lukea Toyota sivuilta mitä tuo "takuu" sisältää ja mitä ei ja tietenkin mitä kaikkea se edellyttää omistajilta, ei tule kovin halvaksi saada takuuta niille asioille mitä vielä kuuluu turvan pariin. Kallista vedätys vaareille joille tuo uppoaa varmasti.

• Anonyymi

Kannattaa tosiaan lukea mitä sisältää. Käytännössä kaiken, pl. Kuluvat osat.

Vaihdoin 150tkm ajetun 2012 f25 X3 tuoreeseen Rav4:n.
        Eurooppalainen laatu riittää: Kolmen tonnin hammastangon vaihto (Schmiedmann), laatikko täristää kasilla, kardaanin keskilaakeri vaihdettu kaks kertaa, reaktiotangot eteen, jne jne. Mitäköhän olisi maksanut Toyoon tuolla Relax-takuulla? 0 euroa?
        Kaikki huollot tehty muuten BMW huollossa. Ei ihan kauhean edullista sielläkään.
        Mutta onhan baijerilainen premiumia!

• Anonyymi

Vaareilla on paljon kokemusta ja vastauksestasi päätellen enemmän järkeäkin päässään.

• Anonyymi

Volkswagenin huollot vasta 30.000 km:n välein tulevat kiallikksi kirjoittavat lehdet.

• Anonyymi

VW suunnittelee myös uutta takuuta tuotteilleen, sen nimi tulisi olemaan Stressaax.

• Anonyymi

Takuusopimuksessa vw osalta lukee pienellä tekstillä "käyttäjän virhe ei kuulu takuun piiriin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takuusopimuksessa vw osalta lukee pienellä tekstillä "käyttäjän virhe ei kuulu takuun piiriin."

Sama kui VW:n ID-sähköautoissa missä auton kirjassa lukee ttä takuu raukeaa jos auto on yli 24h -30 asteen pakkasessa. Tämä on ns. käyttäjän virhe. Kukaan ei pakota säilyttämään autoa ulkona kun on pakkasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kui VW:n ID-sähköautoissa missä auton kirjassa lukee ttä takuu raukeaa jos auto on yli 24h -30 asteen pakkasessa. Tämä on ns. käyttäjän virhe. Kukaan ei pakota säilyttämään autoa ulkona kun on pakkasta.

Virhe! Luki, mutta ei lue enää.

• Anonyymi

Markkinoiden ylivoimaisesti paras takuu joka sisältyy auton hintaan ilman mitään lisäkustannuksia.

• Anonyymi

Maksat Tohjosi kahteen kertaan Hui kamalaa ajatelkaa miten kusettavat

• Anonyymi

Aika vähän verrattuna volkkarin nelinkertaiseen maksuun.

• Anonyymi

Toyotalla sentään uskalletaan antaa takuuta reilulla kädellä. Tämä vain kertoo Toyotan ja yleisesti japanilaisten autojen laadukkuudesta. Ei euroromut pysty samaan.

Esimerkiksi Skoda, BMW, Mercedes, Volkkari, Audi, jos antaisi 10 vuotta takuuta autoille, niin olisivat konkurssissa hyvin äkkiä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe