Taru punaisesta tähdestä - lue jatkokertomusta ilmaiseksi

Anonyymi

Olen ruvennut julkaisemaan kirjoittamaani viisiosaista fantasiasarjaa omilla kotisivuillani: https://www.punainentahti.fi/

Jännitystä, seikkailua, juonittelua ja romantiikkaa - kaikkea sopivassa suhteessa. Jos kiinnostaa pitkä, viiden romaanin mittainen jatkokertomus, niin tutustu ihmeessä. Olisin todella ilahtunut jokaisesta innostuneesta lukijasta.

Uusia lukuja päivitetään sivuille säännöllisesti ja kokonaisuus on käytännössä valmis, joten tämä ei jää kesken kirjoittajalta.

Tervetuloa tutustumaan Taruun punaisesta tähdestä!

- Muuttohaukka

P. S. Toiset kirjailijanalut voivat myös mielellään kommentoida, että miltä tällainen tapa julkaista kirja kuulostaa teistä.

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terve
      Luin pätkän tekstistäsi, olet todella kirjoittanut paljon.
      Ehkä joku viisas täällä antaisi siitä palautetta, munulla ei valitettavasti aika riitä.
      Kuinka kauan kirjoitit tarinaasi? Käytitkö sitä arvostelupalveluissa?
      Olen itse saanut hyviä neuvoja Nuoren voiman liitolta, jossa olen jäsen.

Kirjoittaminen on hauskaa, mutta myös raskasta työtä. Voimia ja onnea jatkoon!

• Anonyymi

Kiitos kommentista! Kyllä tämä oli melkein kymmenen vuoden projekti, kun kirjoitin kirjasarjan kaikki viisi osaa. Aikaa ja vaivaa siis on mennyt rutkasti tähän urakkaan, mutta kirjoitustyö on samalla ollut kaiken aikaa erittäin antoisaa. Ehdottomasti aion siis jatkaa kirjoittamista!

Parissa arvostelupalvelussa käytin tekstiä ja esilukijoilla tietysti myös. Huomasin, että on paljon apua siitä, kun toiset katsovat tekstiä ja sillä tavalla saan ajatuksia näkökulmista, joita en itse ole huomannut. Omalle tekstilleen kun tulee helposti niin sokeaksi.

- Muuttohaukka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22