oikeata aikaa, keskeytyyköhän simputus käsittelyn ajaksi? eikö noi hakemukset
tunnetusti kestä helvetin kauan.
Eläkkeen hakeminen vuosi ennen
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään vaikutusta, voithan saada esim. Ovea päivärahan rinnalla. Eläkettä haetaan yleensä pari kuukautta ennen eläköitymistä, aika riittää kyllä.
Jos ei ikä ja elämänkokemus ole tuonut karismaa laittaa noita TE-tyttösiä ja -poikasia kuriin niin silloin on oikein että simputetaan, tuo kyllä koskee kaiken ikäisiä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10864064/kyykytyksien-vastustaminen- Anonyymi
Ette te mitään millekää voi. Kela tyttöset pitää siitä huolen
- Anonyymi
ei kenenkään kannata otaa ove,,, siis aikaistettua eläkettä kun se tuhoaa kaikki tulevat eläkkeet, jopa takuueläkkeen!!!
Miksköhän tälläinen pommi on tehty?- Anonyymi
Lait muuttuu jatkuvasti, te piinaa alituiseen ja ihan tahallaan kun olet 60v. Kuntouttavan tuputusta,haluavat ottaa viimeiset mehut ettei vaan pääse eläkkeelle.
- Anonyymi
Joo mikä simputus ei te toimistosta mitään kuulu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828