Kesti monta tuntia.
Linuks-serverit kyykkäsivät?
28
174
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy vissiin poestaa koko linulks?
- Anonyymi
Kerrakin oikein :) Pois vaan Linulks Vindovs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrakin?
Jäi n pois 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi n pois 😀
Linuksilla tulee usein kirjoitusvirheitä. Heikko koodi syynä, ei toimi näppäimistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuksilla tulee usein kirjoitusvirheitä. Heikko koodi syynä, ei toimi näppäimistö.
Tai näppäimistön ajurit. Linukseissa on kovin monenlaisia puutteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai näppäimistön ajurit. Linukseissa on kovin monenlaisia puutteita.
Linuksin puutelista on tavattoman pitkä. Siihen voi lukea lähes kaiken, mitä ikinä tuleekin mieleen. Ajurit varmaan ykkösenä, sitten ohjelmistot ja niin edelleen, en viitsi edes luetteloida niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on mitä mainioin käyttis, mutta nämä linulksit eivät edes ole mitään käyttiksiä, vaan jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linulks pois - Windows tilalle. Mutta vain, jos tietokone jäi ehjäksi.
- Anonyymi
Diktatuurin syvimmät merkit
Zelenskyi kielsi Joulupukit!
Joulupukkien ja Joulumuorien metsästys on ilmoitettu Ukrainassa. Mahdolliset havaitut talvivelhot luovutetaan poliisille.
Aivan sairasta!
Ritter uskoo, että Zelensky valittiin alun perin ylennukseen presidentiksi, mutta nyt hänen mielestään länsi valmistautuu korvaamaan hänet, ehkä jopa fyysisesti eliminoimaan hänet.
Asiantuntija ilmaisi huolensa toisen kauden tapahtumien kehityksestä ja korosti mahdollista tarvetta "vuodata verta" tämän poliittisen "absurdin teatterin" lopussa.
:)
H-u-l-l-u t-o-i K- o-l- l- i-m-a-a-t-t-o-r-i-.
Oudoksuva=K-o -l-l - i-m- a-a-t -t-o-r-i ☠
🔱 KUOLEMA UKRAINALLE 🔱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän on sama asia! Pois Linulks ja tilalle joku hyvä GNU-Linux!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jo niin jumissa että täytyy Windows (Linulks) asentaa uudestaan koneeseen?
- Anonyymi
Eipä Torvinen kommentoi..
- Anonyymi
Torvitrolli kuitenkin sekoili.
- Anonyymi
Ne oli persuservereitä. Pakko laittaa kyselytunnin ajaksi aina pois päältä, koska muuten kyykkäävät vanhanaikaisuuteensa.
- Anonyymi
Linuksit ovat perin vanhan aikaisia.
- Anonyymi
Oli biokset haljennu koneista. Näin minulle kerrottiin.
- Anonyymi
JA höpöhöpö, windowsjonnet jaksaa vaan jauhaa p*skaa! Ei se linuxista johtunut vaan jostain ihan muusta eikä linux halkaise biossia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA höpöhöpö, windowsjonnet jaksaa vaan jauhaa p*skaa! Ei se linuxista johtunut vaan jostain ihan muusta eikä linux halkaise biossia!
Mistä sinä tiedät ettei se linuksista johtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät ettei se linuksista johtunut?
En mistään. Olen sekaisin kuin seinäkello koska linuks jäytää konettani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haist nyt iso p-läjä! Minä en ole sekaisin eikä linux mitään jäydä!
Tiedän sen ettei vika ole linuxissa, siitä että linux on vakaa kuin peruskallio ja vika johtui sovellusohjelmasta jota pyöritetään käyttiksen päällä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haist nyt iso p-läjä! Minä en ole sekaisin eikä linux mitään jäydä!
Tiedän sen ettei vika ole linuxissa, siitä että linux on vakaa kuin peruskallio ja vika johtui sovellusohjelmasta jota pyöritetään käyttiksen päällä!Olikin puhe Linuksista ja eli tietyistä Microsoftin tuotteista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi linuks jäytää käyttäjäänsäkin.....
- Anonyymi
Näitä linuks-serverien kaatumisia, korkkaamisia ym. tulee nyt jo päivittäin esille!
- Anonyymi
Sellainen se Azure on.
- Anonyymi
Missä linuks, siellä ongelmat. On ihan sama, mitä ne ongelmat ovat, ne tulevat kuitenkin siitä, että siellä on linuks.
- Anonyymi
Ja tuli varmaan BSoD niihin Linuks servereihin?
- Anonyymi
Olisko taas näitä karkausvuoden juttuja? Linukshan tunnetusti sekoaa juuri näinä vuosina.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859