Asun Lumon kaksiossa ja maksan 1200 vuokraa kuussa. Hegistysilma vanhassa talossa on allergikolle sietämätön.
Paciuksenkaaressa voisin asua 4h k asunnossa samalla kuukausivuokralla asumisoikeusasunnossa. Ihmettelen tätä, samoin sitä, että 80-luvun taloon on jo tehty peruskorjaus?
Onko kenelläkään tietoa, onko tuossa talossa tapahtunut vesivahinkoja, eli onko talo siitä syystä niin edullinen ja miksi asunnot eivät näytä käyvän kaupaksi? Sain useamman tarjouksen tuosta talosta, eikä numeroni ole pieni.
Avain asunnot Paciuksenkaari 12
9
1444
Vastaukset
- Anonyymi
Politiikka, tiede ja metsä. A-talkin keskustelu tänään.
- Anonyymi
Avaimen taloissa on muissakin kaupungeissa paljon vaihtuvuutta ja vapaita asuntoja. Tässä talossa, jossa valitettavasti olen kohta vuoden asunut, on paljon häiriköitä. Ja siis kaatopaikka melko lähellä, josta tulee hajuja ja ne eivät ole miellyttäviä. Vastike on melko matala kyllä, mutta se on sen takia, että muuten täällä ei varmasti asuisikaan kukaan.
- Anonyymi
Veikkaan Pikku-Huopalahtea asuinalueena.
- Anonyymi
Kyllä tämä on Jyväskylässä. Kaatopaikalle on matkaa alle kilometri.
- Anonyymi
Jos tarkoitat Hgin Paciuksenkaari 10-12 asuntoja, niin on perusparannettu juuri ja sen vuoksi tavallista enempi myynnissä, tarjouksia lähetetään useille, ettei ole pelkästään sillä saatu, näkee siitä tarjouksesta kyllä.
- Anonyymi
Paskaa laatua kaikki alle satavuotiaat talot. Noh jotkut jopa 60-luvulla tehdyt ovat ok mutta kaukana vanhan ajan jykevistä kivitaloista. Uusimmat aivan paskoja, katastrofaalisia, on kokemusta!
- Anonyymi
Siis kaksio 1200 euroa. Törkeää. Toivottavasti löydät paremman.
- Anonyymi
Minä sain kaksion Avaimelta, 419 euroa kuussa vesilasku. Saan asua tammi-helmikuun jopa kokonaan vastikkeetta. Taloon on tulossa iso remontti ensi vuoden puolella, jolloin talossa ei kai voi ollenkaan asuakaan, remontin aikataulusta ja kestosta ei ole tullut mitään tietoa vielä.
- Anonyymi
Suomessa kannattaisi jo teini-iässä valitella psyykettään ja esittää omituista hullua. Saisi nuorena jo Kelan kuntoutusrahaa ja lopulta työkyvyttömyyseläkkeen. Sossu maksaisi asunnon ja olisi rentoa vapaa-aikaa istua vaikka pubissa kaljalla tai katsoa Sohvaperunoita tv:stä kalja kädessä. Hullu töitä tekee ja maksaa itse kalliit markkinavuokrat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418